Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 11 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Cumu aghju coped with a Mom with Disorder Bipolar Who Refused Treatment for 40 Years - Salute
Cumu aghju coped with a Mom with Disorder Bipolar Who Refused Treatment for 40 Years - Salute

Cuntenutu

A maiò parte di u tempu, ùn si pò dì. A maiò parte di u tempu, ella sorride cun educazione è si move u ghjornu cun un stoicisimu simulatu.

Solu un ochju, furmatu à traversu anni di feste d'anniversariu in ruvina, eccentriche spese di shopping, è nuove imprese d'affari a ponu vede, pronta à affaccà senza avvertimentu.

A volte emerge quandu mi scordu di stà calmu è capiscitoghju. A frustrazione reazziunaria aghjusta un vantaghju à a mo voce. U so visu cambia. A so bocca, cum'è a moia, chì naturalmente gira versu i cantoni, pare cascà ancu di più. E so sopracciglia scure, magre da anni di troppu spulatura, si alzanu per creà lunghe linee magre in fronte. E lacrime cumincianu à calà mentre elenca tutte e ragioni per chì ella hà fiascatu cum'è mamma.

"Saria solu più felice sì ùn eru micca quì", urla mentre raccoglie oggetti apparentemente necessari per spostassi: un canzunaghju di pianoforte, una pila di fatture è ricevute, balsamu per labbra.


U mo cervellu di 7 anni intrattene l'idea di a vita senza Mamma. È s'ella hè partita è ùn hè mai tornata in casa, Pensu. Aghju ancu imaginatu a vita se ella hè morta. Ma allora un sintimu familiare si insinua da u mo subcosciente cum'è una nebbia fredda è umida: culpabilità.

Piengu, ancu se ùn possu sapè s'ella hè vera perchè e lacrime manipulative anu travagliatu troppu volte per ricunnosce a differenza. "Site una bona mamma", dicu tranquillamente. "Ti tengu caru." Ùn mi crede micca. Hè sempre imballata: una figurina di vetru collezionabile, una coppia brutta di pantaloni corti in jeans tagliati à a manu salvati per u giardinaghju. Averaghju da pruvà più forte.

Stu scenariu finisce tipicamente per unu di dui modi: u mo babbu lascia u travagliu per "trattà a situazione", o u mo incantu hè abbastanza efficace per calmalla. Questa volta, u mo babbu hè risparmiatu una conversazione goffa cù u so capu. Trenta minuti dopu, simu pusati nantu à u lettu. Fighjemu senza spressione mentre ella spiega senza cerimonie a ragione perfettamente valida ch'ella hà tagliatu da a so vita a migliore amica di a settimana scorsa.


"Saria solu più felice sì ùn eru micca quì", dice ella. E parolle circulanu per u mo capu, ma surrisu, annu, è mantenenu u cuntattu visuale.

Truvà tralucenza

A mo mamma ùn hè mai stata diagnosticata formalmente cun disordine bipolare. Hè andata ind'è parechji terapisti, ma ùn anu mai duratu tantu. Alcune persone etichettanu à tortu e persone cun disordine bipolare cum'è "pazzi", è a mo mamma ùn hè certamente micca cusì. E persone cun disordine bipolari anu bisognu di droghe, è ella ùn ne hà certamente bisognu, dicenu. Hè simpliciamente stressata, troppu travagliu, è luttendu per mantene relazioni è novi prughjetti vivi. I ghjorni ch'ella hè esciuta da u lettu prima di 2 ore dopu meziornu, Mamma spiega stancu chì se babbu fussi di più in casa, s'ella avessi un novu travagliu, se e ristrutturazioni di a casa serianu mai fatte, ùn seria micca cusì. Quasi a credu.

Ùn era micca sempre tristezza è lacrime. Avemu fattu tanti ricordi maravigliosi. À quellu tempu, ùn capia micca chì i so periodi di spuntaneità, produttività è risate intestinali facianu parte di a malattia. Ùn aghju micca capitu chì riempia un carrettu cù roba nova è caramelle "solu perchè" era una bandera rossa. Nantu à un pelu salvaticu, una volta avemu passatu una ghjurnata di scola à demolisce u muru di a sala da manghjà perchè a casa avia bisognu di più luce naturale. Ciò chì mi ricordu cum'è i migliori momenti eranu in realtà una causa di preoccupazione quant'è i tempi senza risposta. U disordine bipolari hà parechje tonalità di grisgiu.


Melvin McInnis, MD, investigatore principale è direttore scientificu di u Fondu di Ricerca Bipolare Heinz C. Prechter, dice chì hè per quessa chì hà passatu i 25 anni passati à studià a malatia.

"A larghezza è a prufundità di l'emozione umana manifestata in sta malatia hè prufonda", dice.

Prima di ghjunghje à l'Università di Michigan in u 2004, McInnis hà passatu anni à pruvà d'identificà un genu per rivindicà a so responsabilità. Quellu fallimentu u hà purtatu à lancià un studiu longitudinale nantu à u disordine bipolare per sviluppà un quadru più chjaru è cumpletu di a malatia.

Per a mo famiglia, ùn ci hè mai statu un quadru chjaru. I stati maniacali di a mo mamma ùn parevanu abbastanza maniacali per ghjustificà una visita d'urgenza à un psichiatra. I so periodi di depressione, chì ella spessu attribuita à u stress di vita normale, ùn parevanu mai abbastanza bassi.

Hè a cosa cù u disordine bipolari: Hè più cumplessu ch'è una lista di verificazione di sintomi chì pudete truvà in ligna per un diagnosticu precisu 100%. Richiede più visite per un periodu allargatu per mostrà un mudellu di comportamentu. Ùn simu mai ghjunti cusì luntanu. Ùn hà micca guardatu o agitu cum'è i caratteri impazziti chì si vedenu in i filmi. Allora ùn deve micca avè, nò?

Malgradu tutte e dumande senza risposta, a ricerca cunnosce parechje cose nantu à u disordine bipolare.

  • Affetta à circa 2,6 per centu di a pupulazione statunitense.
  • Richiede un diagnosticu clinicu, chì richiede parechje visite d'osservazione.
  • A malatia hè.
  • Si sviluppa tipicamente durante l'adolescenza o prima età adulta.
  • Ùn ci hè micca cura, ma ci sò parechje opzioni di trattamentu dispunibili.
  • di i pazienti cun disordine bipolari sò inizialmente misdiagnosed.

Parechji anni è un terapeuta dopu, aghju amparatu a probabilità di u disordine bipolari di a mo mamma. Benintesa, u mo terapeuta ùn puderia micca dì definitivamente di ùn avè mai scontru, ma ella dice chì u putenziale hè "altamente prubabile". Era simultaneamente un sollievu è un altru fardu. Aviu risposte, ma si sentianu troppu tardi per impurtanza. Quantu serà diversa a nostra vita se stu diagnosticu - ancu s'ellu ùn hè ufficiale - vene più prestu?

Truvà a pace

Eru arrabiatu cù a mo mamma per parechji anni. Aghju ancu pensatu di odialla per fà mi cresce troppu prestu. Ùn era micca equipatu emozionalmente per cunsulalla quandu hà persu un'altra amicizia, rassicuralla ch'ella hè bella è degna d'amore, o insegnami cumu risolve una funzione quadratica.

Sò u più chjucu di cinque fratelli. A maiò parte di a mo vita, era solu trè fratelli maiò è eiu. Avemu trattatu in vari modi. Aghju avutu una quantità enorme di culpabilità. Un terapeuta m'hà dettu chì ghjè perchè eru l'unica altra femina in casa - e donne anu bisognu à stà inseme è tuttu què. Aghju cambiatu trà sentu u bisognu di esse u zitellu d'oru chì ùn hà fattu male per esse a ragazza chì vulia solu esse un zitellu è ùn preoccupassi micca per a responsabilità. À 18 anni, sò andatu cù u mo novu amicu è ghjuratu di ùn guardà mai più in daretu.

A mo mamma avà stà in un altru statu cù u so novu maritu. Dopu avemu ricunnessu. E nostre cunversazione sò limitate à cumenti educati di Facebook o à un scambiu di testu educatu nantu à e vacanze.

McInnis dice chì e persone cum'è a mo mamma, chì sò resistenti à ricunnosce qualsiasi prublemi al di là di i cambiamenti d'umore, sò spessu per via di u stigma chì circonda sta malattia. "U più grande cuncepimentu cun u disordine bipolari hè chì e persone cun questu disordine ùn sò micca funzionali in a sucietà. Ch'elli cambienu rapidamente trà depressu è maniacale. Spessu sta malatia si piatta sottu à a superficia ", dice.

Da zitellu di un genitore cun disordine bipolare, sentite una varietà di emozioni: risentimentu, cunfusione, rabbia, culpabilità. Quelli sentimenti ùn svaniscenu micca facilmente, ancu cù u tempu. Ma guardendu in daretu, mi rendu contu chì parechje di quelle emozioni nascenu da ùn pudè l'aiutà. Per esse quì quandu si sentia sola, cunfusa, spaventata è fora di cuntrollu. Hè un pesu chì nimu di noi ùn era micca equipatu per suppurtà.

Aspettendu avanti, inseme

Benchì ùn ci sia mai statu datu un diagnosticu ufficiale, sapè ciò chì so avà mi permette di guardà indietro cù una visione diversa. Mi permette di esse più paziente quandu chjama durante un statu depressivu. Mi dà a facultà di ramintalla cun dolcezza per fà un altru appuntamentu di terapia è di ùn rinuncià micca à u so cortile. A mo speranza hè chì ella truverà u trattamentu chì li permetterà di ùn luttà cusì duru ogni ghjornu. Quella a libererà di l'alti è di u calatu.

U mo viaghju di guarigione hà duratu parechji anni. Ùn possu aspettà chì a so accada da a notte à a notte. Ma sta volta, ùn serà micca sola.

Cecilia Meis hè una scrittore è editore freelance specializatu in sviluppu persunale, salute, benessere è imprenditorialità. Hà ricivutu u so bacheloru in ghjurnalismu di riviste da l'Università di Missouri. Fora di a scrittura, li piace u pallavolu di sabbia è pruvà novi ristoranti. Pudete tweetla à @CeciliaMeis.

U Nostru Cunsigliu

Dolore di relazione: 10 motivi principali è chì fà

Dolore di relazione: 10 motivi principali è chì fà

U dulore durante u rapportu e uale hè un intomu a ai cumunu in a vita intima di parechje coppie è hè generalmente legatu à una diminuzione di libido, chì pò e e cau ata d...
Segni di nascita prematura, cause è pussibili complicazioni

Segni di nascita prematura, cause è pussibili complicazioni

A na cita prematura curri ponde à a na cita di u zitellu prima di 37 ettimane di ge tazione, chì pò accade per via di infezioni uterine, rottura prematura di u ac amnioticu, taccamentu ...