Nastia Liukin: Golden Girl
Cuntenutu
Nastia Liukin hè diventata un nome famigliali l'estate quandu hà vintu cinque midaglie olimpiche, cumpresu l'oru tutale in ginnastica, à i ghjochi di Pechino. Ma u so era pocu successu di notte - a ghjovana di 19 anni hà cumpetitu da l'età di sei anni. I so genitori eranu tramindui gimnasti di punta, è malgradu i scontri è i feriti (cumpresa a cirurgia nantu à a so caviglia in 2006, seguita da una longa ricuperazione), Nastia ùn hà mai rinunciatu à u so scopu di esse campiuna di u mondu.
Q: Cumu hè cambiatu a vostra vita dapoi chì hè diventatu campione olimpicu?
A: Hè un sognu fattu realità. Hè maravigghiusu di sapè chì tutti l'anni di travagliu duru hà pagatu. Ùn era micca un viaghju faciule, soprattuttu cù ferite, ma ne valeva a pena. Sò in viaghju in tuttu avà. Mi manca a mo famiglia, ma in listessu tempu, aghju tante opportunità chì ùn sarianu mai ghjunte se ùn fussi micca per a mo medaglia d'oru!
Q: Chì era u vostru mumentu olimpicu u più memorabile?
A: Finisce a mo rutina di u pianu in a cumpetizione all-around è salta in braccia di u mo babbu, sapendu chì aghju vintu l'oru. Era esattamente 20 anni fà à i Ghjochi Olimpichi di u 1988 quandu hà cumpetitu è hà guadagnatu duie medaglie d'oru è duie d'argentu. Hè resu ancu più speciale di sperimentallu cun ellu.
Q: Cosa vi mantene motivatu?
A: Aghju sempre stabilitu scopi per mè stessu: ogni ghjornu, settimanale, annu è longu. U mo scopu à longu andà era sempre i Ghjochi Olimpichi di u 2008, ma aghju avutu ancu bisognu di scopi à cortu termini, cusì mi sentu cum'è aghju fattu qualcosa. Chì mi hà sempre mantenutu avanti.
Q: Chì hè u vostru megliu cunsigliu per una vita sana?
A: Ùn impazzisce micca nantu à a dieta. Manghjà in bona salute, ma se vulete spaventà è avè un cookie, allora avete un cookie. Privà si hè u peghju! Eserciziu ogni ghjornu. Sia chì pigliate u vostru cane per una spassighjata, andate per una corsa in u parcu o fate un pocu di movimenti ab in u vostru salottu, hè assai impurtante per fà qualcosa ogni ghjornu!
Q: Chì tipu di dieta seguite?
A: Aghju sempre preferitu alimenti sani. Per a colazione mi piace avè avena, ova, o yogurt. Per pranzu averaghju una insalata cù proteine, sia pollu sia pesciu. È a cena hè u mo pastu più liggeru, proteina cù verdura. Amu ancu u sushi!
Q: Induve si vede in 10 anni?
A: Spergu di avè graduatu u liceu, ma esse sempre impegnatu in ginnastica. Vogliu aiutà à cambià u mondu in qualchì modu! Vogliu aiutà i zitelli à participà à l'eserciziu è à una vita sana. Aspettemu di ritruvà in forma di cumpetizione, è di cumpete dinò!