Vanisto - À chì serve è cumu piglià
Cuntenutu
Vanisto hè un dispositivu in polvere, per inalazione orale, di bromuru di umeclidinium, indicatu per u trattamentu di a malattia pulmonare ostruttiva cronica, cunnisciuta ancu cum'è BPCO, in cui e vie aeree diventanu infiammate è spesse, generalmente per via di fumà, essendu una malattia chì s'aggrava pianu .
Cusì, u bromuru di umeclidinium, chì hè a sustanza attiva in Vanisto, aiuta à dilatà e vie aeree è facilita l'entrata di l'aria in i pulmoni, allevendu i sintomi di a BPCO è cusì riducendu e difficultà respiratorie.
Questu rimediu pò esse acquistatu in pacchetti di 7 o 30 dosi, cù ogni inalazione chì cuntene una dose di 62,5 mcg di umeclidinium.
U prezzu
U prezzu di Vanisto varieghja trà 120 à 150 reai, secondu a quantità di a droga.
Cumu piglià
L'inhaler chì cuntene a medicina hè imballatu in una bandiera sigillata cù un saccu anti-umidità, chì ùn deve micca esse ingeritu o inalatu.
Quandu u dispusitivu hè cacciatu da a bandiera, serà in a pusizione chjusa è ùn deve micca esse apertu finu à u mumentu chì serà utilizatu, perchè ogni volta chì u dispositivu hè apertu è chjusu, a dosa hè persa. L'inalazione deve esse fatta cume:
- Aprite u tappu quandu inalate, senza scuzzulà l'inalatore;
- Fate scorrà a cupertina finu à chì clicchi;
- Tenendu l'inalatore luntanu da a bocca, espirate quant'è pussibule per rende a prossima inalazione più efficace;
- Pone u bocchinu trà e labbre è chjudelu bè, fendu casu à ùn bluccà a ventilazione cù e dite;
- Pigliate un soffiu longu, fermu è prufondu in bocca, mantenendu l'aria in i vostri pulmoni per almenu 3 o 4 secondi;
- Eliminate l'inhaler da a bocca è espirate lentamente;
- Chiudite l'inalatore scorrendu u tappu in alto finu à chì u bocchinu sia chjusu.
In adulti è anziani sottu à l'età di 65, a dosa raccomandata hè una inalazione una volta à ghjornu. In i zitelli sottu 18 anni è anziani più di 65, a dosa deve esse adattata da u duttore.
Possibili effetti collaterali
L'effetti avversi più cumuni di l'usu di Vanisto sò allergie à a sustanza attiva o à qualsiasi di i so cumpunenti, cambiamenti di gustu, infezioni respiratorie frequenti, congestione nasale, tosse, mal di gola, dolore articulare, dolore musculare, mal di denti, mal di stomacu, contusioni nantu à a pelle è battiti cardiaci rapidi o irregulari.
Sì i sintomi cum'è a stanchezza di u torace, a tosse, u respiru sibilante o a mancanza di respiru si verificanu immediatamente dopu l'usu di Vanisto, l'usu deve esse fermatu immediatamente è avvisà u duttore u più prestu.
Quale ùn deve micca piglià
L'usu di questu rimediu hè contraindicatu in e persone cù allergii severi à a proteina di u latte, è ancu in i pazienti chì sò allergici à u bromuru di umeclidinium, o qualsiasi cumpunente di a formula.
In i casi induve altri medicamenti sò presi, o se a persona hà prublemi cardiaci, glaucoma, prublemi di prostata, difficoltà à urinare, o in casi di gravidanza, duvete informà u vostru duttore prima di piglià sta medicina.