Natalie Dormer Hà a Migliore Risposta à Sta Quistione Cumuna di Maratona
Cuntenutu
Ci piace à corre quì à Forma-heck, avemu ghjustu tenutu a nostra mezza maratona annuale cù u so hashtag oh-so-apropos, #WomenRunTheWorld. Un'altra cosa chì amemu dinò? Game of Thrones. (Semu sempre in furia da a prima stagione di a dumenica.) È Natalie Dormer, a GoT attrice chì interpreta Margaery Tyrell, li piace ancu à corre.
U passatu passatu, hà battutu u pavimentu in a Maratona di Londra di u 2016, una di e sei maratone maiò in u globu, è hà finitu cù un tempu impressiunante di 3:51. Sembra chì Dormer, chì hà curritu maratone prima, vulia solu batte u so record persunale quandu si trattava di a corsa è era "infuriatu" quandu ùn hà micca fattu, in fattu, PR.
È mentre a sentimu cumpletamente (perchè #realtalk, simu competitivi qualchì volta) per mancà un PR, soprattuttu di menu di un minutu, simu ancu più stuzzicati per a risposta chì Dormer hà datu quandu i ghjurnalisti li anu dumandatu di u so tempu. Quandu li dumandò u tempu - qualcosa chì alcuni di noi corridori tenemu vicinu à i nostri petti - rispose cù questa brusgiata malata. "Ùn dugnu micca un cazzo ciò chì hè u mo tempu. Si tratta di Childline oghje ", hà dettu Dormer. (Pensendu à curre 26.2? Avemu u Top 25 Cunsiglii di furmazione in Maratona.)
U so focusu nantu à i so caritativi initatives-Dormer hà raccoltu più di $ 5,000 per l'urganizazione, chì offre cunsiglii à i zitelli di menu di 19 anni per parlà di qualcosa, da i disordini alimentari à e sessioni di make-out - hè degna di una ovazione permanente. Pensemu chì hè cusì bellu chì, in un ghjornu chì Dormer era digià in u focu (l'estrema di a stagione di GoT era quella sera), hà sbulicatu e dumande persunale à prò di ciò ch'ella s'hè messa à candidassi: a ghjuventù d'oghje.
D'altronde, importa veramente ciò chì u vostru tempu hè quantunque? Pensemu micca.