NBC usa "Game of Thrones" per prumove l'Olimpiadi Invernali
Cuntenutu
Sì site unu di i 16 milioni di persone chì sintonizanu a stagione sette premiere di Game of Thrones, sapete chì l'invernu hè, in realtà, quì (malgradu ciò chì avete vistu nantu à a vostra app meteo). È in uni pochi di mesi, fighjulerete ancu l'Olimpiadi invernali.
Per celebrà l'avvenimentu à vene, l'atleti di a Squadra USA si pusonu nantu à una versione nova è migliurata di u Tronu di Ferru è pusonu per alcune immagini epiche, uttenendu u paese in furia per i Ghjochi Invernali di PyeongChang.
A campagna di moda hè una parte di l'sforzu di NBC per lancià a so nova Channel Olimpica induve i spettatori ponu guardà a prugrammazione Olimpica 24/7, secondu un comunicatu stampa.
Trà i participanti ci sò i sciatori Lindsey Vonn è Mikaela Shiffrin, snowboarder paralimpica Amy Purdy, i patinatori artistici Gracie Gold è Ashley Wagner, u campione di hockey su ghiaccio Hillary Knight è parechje altre speranze olimpiche è paralimpiche.
U tronu stessu hè fattu di 36 sci, 8 tavole da neve, 28 bastoni da sci, 18 bastoni da hockey, pattini da ghiacciu, guanti, maschere è pucks secondu Noi settimanale. L'articuli, chì sò stati acquistati nantu à Craigslist, sò stati assemblati per imità u Tronu di Ferru è poi cuparti cù pittura metallica per un effettu chilling. Ancu a basa di u tronu hè stata scolpita per vede cum'è u ghjacciu è a foto in u fondu hè di i Monti Taebaek in PyeongChang, Corea di u Sudu induve i Ghjochi saranu.
U Canale Olimpicu serà dispunibule per una varietà di abbonati cumpresi Altice, AT&T Direct TV, Comcast, Spectrum è Verizon. I Ghjochi stessi seranu trasmessi da l'8 di ferraghju à u 25.