6 Migliori Supplementi per Neuropatia
Cuntenutu
- 1. Vitamine B per a neuropatia
- 2. Acidu alfa-lipoicu per a neuropatia
- 3. Acetil-L-carnitina per a neuropatia
- 4. N-Acetil cisteina per a neuropatia
- 5. Curcumina per a neuropatia
- 6. Oliu di pesciu per a neuropatia
- U takeaway
Panoramica
Neuropatia hè un termine adupratu per discrive parechje cundizioni chì affettanu i nervi è ponu causà sintomi irritanti è dolorosi. A neuropatia hè una cumplicazione particularmente cumuna di a diabetica è un effettu collaterale di a chimioterapia.
Trattamenti convenzionali sò dispunibili per trattà a neuropatia. Tuttavia, a ricerca hè in corso per investigà l'usu di supplementi. Pudete truvà questi supplementi preferibili à altre opzioni di trattamentu postu chì anu menu effetti collaterali. Puderanu ancu benefiziu a vostra salute è benessere in altri modi.
Parlate sempre cù u vostru duttore prima di inizià novi supplementi o di cambià in ogni modu u vostru pianu di trattamentu. Pudete desiderà combinà questi supplementi cù terapie complementari, medicazione per u dolore, è tecniche adattative per aiutà à gestisce i vostri sintomi, ma siate prudenti. E erbe è i supplementi ponu interferisce l'uni cun l'altri è cù qualsiasi medicazione chì pigliate. Ùn sò micca destinati à rimpiazzà qualsiasi pianu di trattamentu appruvatu da u duttore.
1. Vitamine B per a neuropatia
E vitamine B sò utili per trattà a neuropatia postu chì sustenenu a funzione sana di u sistema nervosu. A neuropatia periferica hè qualchì volta causata da una carenza di vitamina B.
A supplementazione deve includere vitamina B-1 (tiamina è benfotiamina), B-6 è B-12. Pudete sceglie di piglià questi separatamente invece di cum'è un cumplessu B.
A Benfotiamina hè cum'è a vitamina B-1, cunnisciuta ancu cum'è tiamina. Hè pensatu per riduce u dolore è i livelli di inflammazioni è prevene i danni cellulari.
Una carenza di vitamina B-12 hè una di e cause di neuropatia periferica. Lasciatu senza trattamentu, pò causà danni nervi permanenti.
A vitamina B-6 pò aiutà à mantene a copertura nantu à e terminazioni nervose. Ma hè impurtante chì ùn pigliate micca più di 200 milligrammi (mg) di B-6 per ghjornu. Pigliate quantità più elevate pò purtà à danni di i nervi è causà sintomi di neuropatia.
L'alimentu riccu in vitamine B include:
- carne, pollame, è pesciu
- frutti di mare
- ova
- alimenti lattichi à pocu grassu
- cereali furtificati
- ligumi
Una rivista 2017 indica chì u supplementu cù vitamine B hà u putenziale di prumove a riparazione di i nervi. Questu pò esse perchè e vitamine B ponu accelerà a rigenerazione di i tessuti nervosi è migliurà a funzione nervosa. E vitamine B ponu ancu esse utili per alleviare u dolore è l'infiammazione.
I risultati di studii chì mostranu u benefiziu di benfotiamina in u trattamentu di a neuropatia sò stati misti. A è una benfotiamina truvata per avè un effettu pusitivu annantu à a neuropatia diabetica. Hè statu dimustratu per diminuisce u dolore è migliurà a cundizione.
Ma un picculu studiu di u 2012 hà trovu chì e persone cun diabete di tipu 1 chì piglianu 300 mg à ghjornu di benfotiamina ùn anu mostratu miglioramenti significativi in a funzione nervosa o in l'infiammazione. A ghjente hà pigliatu u supplementu per 24 mesi. Ulteriori studii sò necessarii per espansione nantu à sti risultati. Hè impurtante ancu di esaminà l'effetti di a benfotiamina in cumbinazione cù altre vitamine B.
2. Acidu alfa-lipoicu per a neuropatia
L'acidu alfa-lipoicu hè un antioxidante chì pò esse utile in u trattamentu di a neuropatia causata da u diabete o u trattamentu di u cancer. Si dice chì abbassa i livelli di zuccheru in sangue, migliurà a funzione nervosa, è allevia i sintomi scomodi in e gambe è e braccia cume:
- dulore
- pruritu
- tinghje
- fischendu
- numbness
- brusgiante
Pò esse presu in forma di supplementu o amministratu per via endovenosa. Pudete piglià 600 à 1.200 mg per ghjornu in forma di capsula.
L'alimenti chì anu tracce di acidu alfa-lipoidu includenu:
- fegatu
- carne rossa
- u brocciu
- levitu di biera
- spinach
- u brocciu
- Cavoletti di Bruxelles
L'acidu alfa-lipoicu hè statu dimustratu per avè un effettu pusitivu annantu à a cunduzione nervosa è u dulore neuropaticu ridottu. Un picculu studiu 2017 hà trovu chì l'acidu alfa-lipoicu era utile per prutegge da i danni ossidativi in e persone cun neuropatia diabetica.
3. Acetil-L-carnitina per a neuropatia
L'acetil-L-carnitina hè un aminòcidu è antioxidante. Pò alzà i livelli di energia, creà cellule nervose sane, è riduce u dolore in e persone cun neuropatia. Pò esse presu cum'è supplementu. Una dosa tipica hè 500 mg duie volte à ghjornu.
I fonti alimentari di acetil-L-carnitina includenu:
- carne
- pesciu
- volaille
- prudutti casgili
Sicondu un studiu 2016, l'acetil-L-carnitina hà miglioratu significativamente:
- neuropatia sensoriale periferica indotta da chimioterapia
- fatigue assuciata à u cancheru
- cundizioni fisichi
I participanti anu ricevutu o un placebo o 3 grammi per ghjornu di acetil-L-carnitina per 8 settimane. Differenze significative trà i gruppi sò stati rilevati à 12 settimane. Questu indica chì a neurotossicità persiste senza più interventu clinicu.
4. N-Acetil cisteina per a neuropatia
A N-Acetil cisteina hè una forma di cisteina. Hè un antioxidante è aminòcidu. I so numerosi usi medicinali includenu trattà u dolore neuropaticu è riduce l'infiammazione.
A N-Acetil cisteina ùn si trova naturalmente in l'alimenti, ma a cisteina hè in a maiò parte di l'alimenti ricchi di proteine. Pudete piglià cum'è supplementu in quantità di 1.200 mg una o duie volte à ghjornu.
I risultati di un anu mostratu chì a N-Acetil cisteina pò esse utile per trattà a neuropatia diabetica. Hè ridutta u dolore neuropaticu è hà miglioratu a coordinazione motoria. E so prupietà antioxidanti anu migliuratu i danni à i nervi da u stress ossidativu è da l'apoptosi.
5. Curcumina per a neuropatia
A curcumina hè una erba culinaria cunnisciuta per e so proprietà antiinflamatorie, antioxidanti è analgésiche. Pò aiutà à alleviare l'ingurbi è i formicci in mani è pedi. Hè dispunibule in forma di supplementu, o pudete piglià 1 cucharadita di turmericu in polvere cun 1/4 cucchiaina di pepe macinatu frescu trè volte à ghjornu.
Pudete ancu aduprà curcuma fresca o in polvere per fà u tè. Pudete aghjunghje à l'alimenti cum'è curry, insalate d'ova, è frullati di yogurt.
Un studiu di l'animali di u 2014 hà trovu chì a curcumina hà riduttu a neuropatia indotta da chimioterapia in i topi chì l'anu pigliatu per 14 ghjorni. Hà avutu un effettu pusitivu annantu à u dolore, l'infiammazione è a perdita funzionale. I livelli di antiossidante è calciu sò stati significativamente migliorati. Studi più grandi nantu à l'omu sò necessarii per espansione nantu à sti risultati.
Ricerche da u 2013 indicanu chì a curcumina hè utile quandu hè presa durante e prime fasi di a neuropatia. Questu pò impedisce u sviluppu di u dolore neuropaticu crònicu.
6. Oliu di pesciu per a neuropatia
L'oliu di pesce hè utile in u trattamentu di a neuropatia per i so effetti antiinflamatori è a so capacità di riparà i nervi danneggiati. Aiuta ancu à alleviare u dulore è u dolore musculari. Hè dispunibule in forma di supplementu. Pudete piglià 2.400 à 5.400 mg per ghjornu.
L'acidi grassi omega-3 truvati in l'oliu di pesce si trovanu ancu in questi alimenti:
- salmone
- noci
- sardine
- oliu di canola
- semi di chia
- semi di lino
- scrumbiu
- oliu di fegatu di baccalà
- aringa
- ostriche
- acciughe
- caviale
- soia
Una rivista di 2017 hà esaminatu u putenziale di l'oliu di pesce cum'è trattamentu per a neuropatia periferica diabetica. I studii anu dimostratu chì l'oliu di pesce pò rallentà a prugressione è riversà a neuropatia diabetica. E so proprietà antiinfiammatorie sò utili per riduce u dolore è u disagiu. I so effetti neuroprotettori ponu aiutà à stimulà a crescita neuronale.
Mentre i risultati sò prometenti, più studii sò necessarii per espansione nantu à sti risultati.
U takeaway
Parlate cù u vostru duttore prima di inizià qualsiasi supplementi per i vostri sintomi di neuropatia. Puderanu furnisce infurmazioni persunalizate nantu à a sicurezza è l'efficacità data a vostra situazione di salute.Sì avete datu u passu avanti, pudete truvà chì alcuni di sti supplementi facilitanu u cunfortu assuciatu à a cundizione.