Ciò chì pò esse neutrofili alti è bassi

Cuntenutu
I neutrofili sò un tipu di leucociti è, dunque, sò rispunsevuli di a difesa di l'organismu, avendu a so quantità aumentata in u sangue quandu ci hè una infezzione o una infiammazione chì si verifica. U neutrofilu truvatu in a più grande quantità in circulazione hè u neutrofil segmentatu, cunnisciutu ancu cum'è neutrofilu maturu, chì hè incaricatu di participà à e cellule infette o ferite è di l'eliminalli.
U valore nurmale di riferenza di i neutrofili segmentati chì circulanu in u sangue pò varià secondu u laburatoriu, tuttavia, in generale hè da 1600 à 8000 neutrofili segmentati per mm³ di sangue. Cusì, quandu i neutrofili sò alti hè di solitu indicativu chì a persona hà qualchì infezione batterica o fungica, postu chì sta cellula agisce per prutege u corpu.
In u test di sangue, in più di indicà a quantità di neutrofili segmentati, hè riferita ancu a quantità di eosinofili, basofili è neutrofili à bastone è bastone, chì sò neutrofili chì sò stati appena prudutti per luttà contr'à l'infezioni è risultà in a furmazione di più neutrofili segmentati.
A quantità di neutrofili pò esse valutata effettuendu un conteggio di sangue completo, in cui si pò verificà tutta a serie di sangue biancu. I leucociti sò valutati in una parte specifica di u sangue, u leucocitu chì pò indicà:
1. Neutrofili alti
A crescita di a quantità di neutrofili, cunnisciuta ancu cum'è neutrofilia, pò accade per via di parechje situazioni, e principali sò:
- Infezzioni;
- Disturbi inflamatorii;
- Diabetes;
- Uremia;
- Eclampsia in gravidanza;
- Necrosi di u fegatu;
- Leucemia mieloide cronica;
- Policitemia post-splenectomia;
- Anemia emolitica;
- Sindromi mieloproliferativi;
- Sanguinamentu;
- Brusgia;
- Scossa elettrica;
- Cancer.
A neutrofilia pò accade dinò per via di cundizioni fisiologichi, cum'è in i neonati, durante u partu, dopu à episodi di vomitu ripetutu, paura, stress, usu di droghe cù adrenalina, ansietà è dopu attività fisiche esagerate. Cusì, se u valore di i neutrofili hè altu, u duttore pò urdinà altri testi diagnostichi per identificà currettamente a causa è inizià u trattamentu adattatu. Vede più nantu à a neutrofilia.
2. Neutrofili bassi
A diminuzione di a quantità di neutrofili, chjamata ancu neutropenia, pò accade per via di:
- Anemia aplastica, megaloblastica o carente di ferru;
- Leucemia;
- Ipotiroïdismu;
- Usu di medicazione;
- Malatie autoimmune, cum'è Lupus Eritematosu Sistemicu;
- Mielofibrosi;
- Cirrosi.
Inoltre, ci pò esse neutropenia neonatale in casu d'infezzione grave da virus o batteri dopu a nascita. I zitelli cun sindrome di Down tendenu ancu à avè neutrofili bassi senza prublemi di salute.
In casu di neutropenia, u duttore pò raccomandà di fà un mielogramu per investigà a causa di a diminuzione di a quantità di neutrofili segmentati in u sangue, oltre à verificà s'ellu ci hè qualchì cambiamentu in relazione à a produzzione di cellule precursori di neutrofili in a midula ossa .