Annunziata u novu trattamentu "vaccinu" di u cancer di u senu
Cuntenutu
U sistema immunitariu di u vostru corpu hè a difesa a più putente contr'à e malatie è e malatie - chì significa qualcosa, da un fretu dolce à qualcosa di spaventosu cum'è u cancer. È quandu tuttu funziona bè, viaghja tranquillamente nantu à u so travagliu, cum'è un ninja di lotta di germe. Sfurtunatamente, alcune malatie, cum'è u cancheru, anu a capacità di imbulighjà cù u vostru sistema immunitariu, passendu furtivamente da e vostre difese prima ancu di sapè chì ci sò. Ma avà i scientisti anu annunziatu un novu trattamentu per u cancro di u pettu in a forma di una "vaccina immunologica" chì rinfurzà u vostru sistema immune, chì permette à u vostru corpu di utilizà a so megliu arma per tumbà e cellule cancerose. (Una dieta ricca in questi frutti è verdure pò ancu riduce u risicu di u cancheru di u senu.)
U novu trattamentu ùn funziona micca cum'è l'altri vaccini chì cunnosci (pensate: urti o epatite). Ùn vi impediscenu micca di ottene u cancru di u senu, ma pò aiutà à trattà a malatia se usata durante i primi stadi, secondu un novu rapportu publicatu in Ricerca Clinica di Cancer.
Chjamata immunoterapia, a droga funziona aduprendu u vostru sistema immune per attaccà una proteina specifica attaccata à e cellule tumorali. Questu permette à u vostru corpu di tumbà e cellule di u cancer senza tumbà e vostre cellule sane cun elli, chì hè una occorrenza cumuni in a quimioterapia tradiziunale. In più, uttene tutti i benefici di a lotta di u cancer, ma senza i disgraziati effetti secundarii cum'è a perdita di capelli, a nebbia mentale è a nausea estrema. (Connessu: Ciò chì u vostru intestinu hà da fà cù u vostru risicu di cancru di mama)
I ricercatori anu injectatu a vacuna sia in un nodu limfaticu, in un tumore di cancru di mama, o in i dui lochi in 54 donne chì eranu in i primi stadi di u cancru di mama. E donne anu ricevutu trattamenti, chì eranu stati persunalizati secondu u so sistema immunitariu, una volta à settimana per sei settimane. À a fine di u prucessu, u 80 per centu di tutti i participanti anu dimustratu una risposta immune à a vacuna, mentre chì 13 di e donne ùn anu micca un cancer detectable in a so patologia. Era particularmente efficace per e donne chì avianu forme non invasive di a malattia chjamata carcinoma ductale in situ (DCIS), un cancheru chì inizia in i canali di latte è hè u tippu più cumunu di cancheru di senu non invasivu.
Ci vole à fà più ricerche prima chì a vaccinazione sia ampiamente dispunibule, i scienziati anu avvistatu, ma speremu chì questu sia un altru passu versu l'eliminazione di sta malatia.