Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 24 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
5 Novi Sviluppi Medichi Chì Puderanu Riduce U Usu di l'Opioidi - Vita Di Vita
5 Novi Sviluppi Medichi Chì Puderanu Riduce U Usu di l'Opioidi - Vita Di Vita

Cuntenutu

L'America hè in mezu à una crisa di oppioidi. Mentre ùn pò micca sembrà qualcosa chì duverebbe preoccupassi, hè impurtante capisce chì e donne ponu avè un risicu più altu per a dipendenza da analgesici, chì sò spessu prescritti dopu interventi di chirurgia di routine. E ancu se sò usati per trattà dinò u dolore crònicu, a ricerca suggerisce chì i oppioidi ùn ponu micca aiutà à furnisce u sollievu di u dolore à longu andà. In più, ancu se micca tutte e persone chì usanu oppioidi diventanu dipendenti, a facenu assai, è l'aspettativa di vita di i Stati Uniti hè diminuita cume più persone morenu di sovradosi di oppioidi.

Una grande parte di u sforzu per cumbatte sta epidemia hè di determinà quandu l'opioidi ùn sò micca necessarii è di truvà trattamenti alternativi. Eppuru, assai duttori sò fermi chì i oppioidi sò essenziali in certe situazioni di dolore-sia croniche sia acute. "Perchè u dolore crònicu hè una cundizione biopsicosocial cumplessa - chì significa chì implica l'interazione di fatturi biologichi, psicologichi è suciali - hè unicu persunale è affetta ogni persona in modu diversu", spiega Shai Gozani, MD, Ph.D., presidente è CEO di NeuroMetrix. L'oppiacei sò ancu necessarii qualchì volta quandu qualchissia hà un dolore acutu, cum'è subitu dopu una chirurgia o ferita. "Datu chì u dulore hè una sperienza individuale, i metudi di trattamentu devenu esse persunalizati". A volte, chì include l'usu di opioids, è à volte ùn hè micca.


I sperti accunsenu chì ci sò ancu parechje altre manere di u dulore pò esse trattatu chì portanu menu risicu di dipendenza. Vale à dì chì a fisioterapia, i trattamenti di medicina alternativa cum'è l'acupuntura, è ancu a psicoterapia ponu aiutà à riduce l'usu di oppioidi, ma un'altra linea di difesa contr'à l'epidemie oppiacee sò e tecnulugie emergenti chì si perfezionanu è diventanu più largamente accettate. Eccu cinque chì puderianu aiutà à riduce l'usu di oppioidi.

Lasers Dentali

A ricerca mostra chì e persone anu generalmente medicazione per u dolore lasciata dopu a chirurgia orale, cum'è l'estrazione di denti di saviezza, chì lascia a porta aperta per u so abusu potenziale. Quandu si cunsidereghja chì più di u 90 per centu di i pazienti chì anu una cirurgia orale convenzionale (pensate: estrazione di denti, chirurgia di gomma chì implica punti) sò prescritti opioidi, secondu Robert H. Gregg, DDS, cofundatore di Millennium Dental Technologies è l'Istitutu per Avanzate. Dentisteria Laser, hè un tipu di grande affari.

Hè per quessa chì hà inventatu u laser LANAP, chì pò esse usatu per fà cirurgia dentale è riduce u dulore, u sanguinamentu è u tempu di ricuperazione. U duttore Gregg dici chì i pazienti chì optanu per l'opzione laser sò solu prescritti opioids 0.5 per centu di u tempu - una grande diferenza.


Oghji avà, i laser sò aduprati in 2200 uffici dentali diversi in tuttu u paese, è u duttore Gregg dice ch'ellu s'aspetta chì u numeru cresca di manera stante quandu a ghjente impara di più nantu à l'odontologia laser è capisce i lati negativi di a prescrizione di oppioidi per e chirurgie orali.

Anestetici Locali à Liberazione Lenta

Sti tipi di medicazione esistenu dapoi qualchì annu, ma sò sempre più offerti in una vasta gamma di tipi di chirurgia. U più cumuni hè chjamatu Exparel, chì hè una forma di liberazione lenta di un anesteticu lucale chjamatu bupivacaine. "Hè un medicazione anestesiante à longu azione injectata durante a cirurgia chì pò cuntrullà u dolore per i primi ghjorni dopu a cirurgia, quandu i pazienti ne anu più bisognu", spiega Joe Smith, MD, anestesiologu in l'Hospital Inova Loudon in Leesburg, Virginia. "Questu reduces, o in certi casi elimina, a necessità di opioids. Ùn solu ùn aiuta à i pazienti per evitari u risicu evidenti di a dipendenza, ma ancu l'effetti secundari di i narcotici cum'è a depressione respiratoria, nausea è vomiting, stitichezza, vertigini è cunfusioni. per citarne uni pochi ".


Una di e cose migliori di sta soluzione hè chì pò esse aduprata per tanti tipi di chirurgia, cumpresi chirurgie ortopediche cume chirurgie di spalle, riparazioni ACL, è assai altri, dice Dr. Smith. Hè ancu usatu in cirurgia di u pede, c-sections, chirurgia plastica, cirurgia orale, è più. A maiò parte di e persone sò boni candidati per questu, fora di quelli allergii à l'anesthesii lucali è quelli chì anu a malatia di u fegatu, secondu u duttore Smith.

L'unicu inconveniente? "Mentre l'anestesia lucali di longa durata, cum'è Exparel, ponu aiutà à riduce a necessità di opioidi postoperatori, questi sò caru è a maiò parte di i pazienti sceglie l'ecunumia di l'opzione opioide", dice Adam Lowenstein, MD, un chirurgu plasticu è migraine. Alcuni piani d'assicuranza ponu copre o copre in parte, ma ùn hè sicuramente micca a norma. Tuttavia, furnisce una opzione utile à quelli chì sò sicuri chì ùn volenu micca opioids post-op.

Nova Tecnica C-Section

"E sezzioni C sò una cirurgia maiò, cusì guasi tutte e donne ricevenu oppiacei dopu à cesareu", dice Robert Phillips Heine, M.D., un ginecologu di u Duke Medical Center. "Dapoi chì e consegne cesariane sò a prucedura chirurgica più cumunemente eseguita in i Stati Uniti, sarebbe benefiziu per riduce a quantità di narcoticu necessariu, chì a chirurgia maiò hè una porta cunnisciuta per a dipendenza da oppioidi", aghjusta. (Correlatu: Sò Opioidi Veramente Necessarii Dopu una C-Sezione?)

Oltre à opzioni anestetiche cum'è Exparel, ci hè ancu qualcosa chjamata incisione chjusa terapia di pressione negativa chì puderia riduce a necessità di oppioidi dopu una c-sezione. "A terapia di pressione negativa di l'incisione chjusa pruteghja l'incisione da a contaminazione esterna, aiuta à mantene i bordi di l'incisione inseme, è sguassate i fluidi è i materiali di infezzione", dice Dr Heine. "Hè un vestitu sterile appiicatu à una incisione chirurgica è attaccata à una pompa chì furnisce una pressione negativa cuntinua è ferma in u locu per cinque à sette ghjorni". Questu hè statu inizialmente implementatu per prevene l'infezzione post-chirurgia, ma i medichi anu scupertu chì hà ancu causatu una riduzione in a quantità di medicazione per u dolore necessariu da e donne chì l'avianu. Avà, stu approcciu hè principarmenti utilizatu in i malati chì anu un altu risicu di infizzione, cum'è quelli chì anu un BMI più di 40, postu chì quelli sò i pazienti chì a ricerca dimustra i beneficii per, Dr Heine dice. "Se più dati diventanu dispunibuli chì suggerenu chì impediscenu l'infezzione è / o riduce l'usu di narcotichi in i pazienti à pocu risicu, serà prubabilmente utilizatu ancu in quella populazione".

Prove di DNA

Sapemu chì l'addiction hè parzialmente genetica, è i circadori credenu chì anu isolatu alcuni di i geni chì ponu predichendu se qualchissia diventerà addicted to opioids o micca. Avà, ci hè un test in casa chì pudete piglià per valutà u vostru risicu. Unu di i più populari hè chjamatu LifeKit Predict, chì hè fabbricatu da Prescient Medicine. Sicondu a ricerca publicata in u Annals of Clinical Laboratory Science, i novi metudi di prova aduprati da Prescient ponu prevede cun 97 per centu di certezza se qualcunu sia à pocu risicu di dipendenza da oppioidi. Ancu se stu studiu era relativamente chjucu è alcuni duttori implicati in a cumpagnia facianu parte di u studiu, pare chì mostri chì u test puderia valere a pena per qualchissia preoccupatu per u so risicu di dipendenza.

Hè assai impurtante di nutà chì questu test ùn pò certamente garantisce chì qualcunu diventerà o ùn diventerà dipendente da oppioidi, ma puderia furnisce informazioni utili per quelli chì piglianu una decisione cusciente nantu à se li usanu. A prova hè coperta da certi piani d'assicuranza, è ancu s'ellu ùn avete micca bisognu di una prescription per piglià, Prescient ricumandemu assai di cunsultà cù u vostru duttore nantu à a prova è i risultati una volta chì avete ricevutu. (Relativu: A prova medica in casa ti aiuta o ti ferisce?)

Medicina Rigenerativa

Sì avete solu intesu parlà di e cellule staminali in riferimentu à a clonazione, puderete esse surpresu di scopre chì sò aduprati di più in più in medicina cum'è modu per trattà u dolore. A terapia di cellule staminali hè parte di una pratica più grande chjamata medicina regenerativa. "A medicina rigenerativa hè un approcciu rivoluzionariu per trattà parechje malatie degenerative è ferite", spiega Kristin Comella, Ph.D., Chief Science Officer of American Stem Cell Centers of Excellence. "Hè in continua crescita, è include una varietà di tecniche diverse, cum'è a terapia di cellule staminali, per sfruttà i meccanismi naturali di guariscenza di u vostru corpu". Mentre chì i medicazione opioidi indirizzanu i sintomi di u dulore, u trattamentu di e cellule staminali hè destinatu à affruntà a causa sottostante di u dulore. "In questu modu, a terapia di cellule staminali gestisce in modu efficace u dolore è pò mitigà a necessità di sollievu di u dolore per via di oppioidi", dice Comella.

Allora chì esattamente implica a terapia? "E cellule staminali esistenu in ogni tissutu in i nostri corpi è a so funzione principale hè di mantene è riparà i tessuti danati", nota Comella. "Puderanu esse isolati da un locu in u vostru corpu è trasladati in un'altra parte chì hà bisognu di guariscenza, per affruntà u dolore in diversi lochi". Impurtante, e cellule staminali sò aduprate solu da u vostru propiu corpu in questu trattamentu, chì elimina alcune di e connotazioni etiche chì venenu cun u termine "cellule staminali".

A volte, a terapia di cellule staminali hè cumminata cù a terapia di plasma ricca di piastrine (PRP), chì Comella dice chì agisce cum'è un fertilizante per e cellule staminali. "PRP hè una pupulazione arricchita di fatturi di crescita è di prutezione ottenuta da u sangue. Amplia a cascata curativa prodotta da e cellule staminali antiinflamatorii naturali ", spiega. "U PRP hè u più riesciutu per trattà u dolore risultatu da e nuove ferite perchè aumenta e cellule staminali curative chì sò dighjà cultivate mentre andanu naturalmente in a zona ferita". È, u trattamentu pò ancu esse adupratu per accelerà u sollievu antiinflamatoriu di u dolore per prublemi più cronichi cum'è l'artrosi, dice Comella.

Hè da nutà chì a terapia di cellule staminali ùn hè micca esattamente mainstream, nè hè approvatu da a FDA. Mentre a FDA (è a maiò parte di i ricercatori medichi, per quessa) ricunnosce chì a terapia di cellule staminali hè promettente, ùn crèdenu micca chì ci hè abbastanza ricerca per appruvà cum'è trattamentu. Longa storia breve: Ùn hè micca tantu chì a FDA ùn pensi micca chì a terapia di cellule staminali sia efficace, hè di più chì ùn avemu micca abbastanza informazioni per aduprà in modu sicuru o affidabile.Fendu solu ambulatoriali, prucedure senza anestesia generale amministrate da i duttori chì utilizanu e cellule proprie di i pazienti, però, e cliniche di cellule staminali sò capaci di operà in e linee guida di a FDA.

Mentre a medicina rigenerativa ùn pò micca esse raccomandata da u vostru duttore - è certamente ùn serà micca coperta da a vostra assicurazione - hè sempre un sguardu affascinante in avanti nantu à ciò chì a medicina pò esse cum'è decennii da avà.

Rivista per

Publicità

Oghje Populu

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

U ciroppu di zenzeru hè un ottimu rimediu ca anu per i raffreddori, l'influenza o u mal di gola, frebba, artrite, nau ea, vomitu, dolore di tomacu è dolori mu culari, po tu chì cunt...
A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A pianta perpetua viola, di nome centificuGomphrena globo a, Pò e e adupratu in forma di tè per luttà contr'à u mal di gola è a rauca. ta pianta hè ancu cunni ciuta c...