A Detox di a risoluzione di l'annu novu di una donna l'hà mandata à l'uspidale
Cuntenutu
Sta volta di l'annu, parechje persone si lancianu in una nova dieta, pianu alimentariu, o potenzialmente ancu una "disintossicazione". Mentre l'effetti desiderati si sentenu di solitu megliu, diventanu più sani, è forse ancu perdendu pesu, l'esperienza di una donna britannica cun una disintossicazione naturale hè tuttu, ma sana. In un novu studiu di casu publicatu in BMJ Case Reports, i duttori chì l'anu trattata anu spiegatu u so casu un pocu inusuale è pocu inchietante. (Quì, scopre a verità nantu à i tè detox.)
A donna chì hè stata ammessa à l'uspidale avia fattu una disintossicazione apparentemente innocua chì implicava beie più fluidi di u normale, piglià supplementi di rimedi di erbe è beie tisane, dicenu i medichi. Era sana è in forma nanzu di inizià a disintossicazione, ma pocu dopu, hà cuminciatu à mustrà sintomi chì più tardi anu purtatu à quelli più serii, cum'è u dente involuntariu di macinazione, sete eccessiva, cunfusione è ripetitività. Dopu ch'ella hè stata ammessa, hà cuminciatu à sperimentà crisi. Roba spaventosa seriamente.
Allora chì era a causa daretu à tuttu què? I duttori anu capitu subitu chì a donna soffriva di iponatremia, una cundizione induve ci hè un livellu assai più bassu di u normale di sodiu in u sangue. L'iponatremia hè di solitu causata da bere troppu acqua (intornu à 10 litri à ghjornu durante una settimana), ma ùn pare micca ch'ella abbia bevutu tantu nant'à u so detox. Dopu avè fattu qualchì ricerca, anu scupertu un casu simile chì implicava unu di i supplementi chì a donna avia pigliatu: a radice di Valeriana. (FYI, eccu più nantu à ciò chì accade quandu si beve troppu acqua.)
A radica di valeriana hè spessu usata cum'è un aiutu naturali di u sonnu è hè un ingredientu cumuni in mischi di supplementi di erbe. Mentre chì i medichi ùn anu pussutu esse sicuri chì era u mutivu di l'iponatriemia severa, credenu chì puderia esse ligata postu chì nè a donna chì trattavanu nè l'omu in u casu precedente avia beie abbastanza fluidi per causà tali effetti estremi.
A ripresa di u rapportu di u casu: "A radica di valeriana hè stata sospettata in dui casi assuciati cù iponatriemia severa è minacciata per a vita è i prufessiunali di a salute deve esse attenti à questu", dicenu l'autori. "L'ingestione eccessiva d'acqua cum'è modu di" purificazione è pulizia "di u corpu hè ancu un regime pupulare cun a credenza chì i prudutti di rifiuti dannosi ponu cusì esse lavati da u corpu." Sfurtunatamente, hè pussibule di fà troppu troppu nantu à a "pulizia" è causà prublemi di salute maiò in u prucessu. L'autori prevenenu ancu chì ancu se u marketing pò suggerisce altrimenti, i prudutti naturali sanu anu qualchì volta effetti collaterali. Dunque, quandu sceglite un pianu di disintossicazione o un regime di supplementu, hè una bona idea di discutelu cun u vostru duttore in anticipu, perchè saranu in gradu di riempievi nantu à qualsiasi risicu potenziale o segni d'avvertimentu da guardà. Dopu tuttu, questi piani sò destinati à fassi più sanu, micca più malatu.