U New York Times Pò Predì l'Obesità Futura in America
Cuntenutu
Ùn hè micca un sicretu chì a cintura di l'Americani diventa più grande. Ma un novu studiu da u Laboratoriu di l'Alimentazione è di a Marca di l'Università di Cornell mostra chì pudemu in realtà predichendu i futuri livelli di obesità semplicemente aprendu u ghjurnale è fighjendu a copertura di e tendenze alimentari.
U studiu, publicatu in u ghjurnale BMC Salute Publica, hà analizatu 50 anni di parolle di l'alimentu cumuni "sano" è "malsano" citati in articuli in u New York Times (è ancu u London Times,per assicurà e scuperte tenute vere fora di i Stati Uniti) è statistichi li sò currelati cù l'IMC annuale di u paese, u metudu più basicu per calculà l'obesità.
Menzioni di snacks dolci (cum'è cookies, chocolate, ice cream) sò stati ligati à i livelli di obesità più altu trè anni dopu, è u numeru di menzioni di verdura è di frutta era in relazione cù livelli più bassi di obesità, i ricercatori anu truvatu. (Ricumandemu questi 20 Snacks Dolci è Salati Sott'à 200 Calorie)
"Più sò spuntini dolci sò mintuvati è menu frutti è ligumi chì sò mintuvati in u vostru ghjurnale, a pupulazione di u vostru paese serà più grassa in trè anni", hà dettu in un'intervista l'autore principale di u studiu, Brennan Davis, Ph.D. ."Ma menu sò spessu mintuvati è più ligumi sò menzionati, u più magru serà u publicu."
Curiosamente, mentre a ghjente pò aspettà chì a copertura mediatica segui tendenze di risicu per a salute è cambiamenti in l'obesità, i ricercatori anu veramente trovu chì i cambiamenti in l'obesità sò venuti dopu mediatizazione di e tendenze di cunsumu alimentariu.In altre parolle: "I ghjurnali sò basicamente boli di cristallu per l'obesità", hà dettu u coautore di u studiu Brian Wansink, Ph.D., direttore di u Cornell Food and Brand Lab. "Questu hè coherente cù e ricerche precedenti chì mostranu chì i messaghji positivi -" Manghjate più verdure è perderete u pesu "- risonanu megliu cù u publicu generale chè i messaghji negativi, cum'è" manghjate menu biscotti "".
L'autori di u studiu anu cunclusu chì i risultati ponu aiutà i funzionari di a salute publica à anticipà i futuri livelli di obesità è à valutà più rapidamente l'efficacità di l'intervenzioni attuali di l'obesità.
Hè ancu un ricordu putente chì i media naziunali anu una grande rispunsabilità di cuntinuà à rapportà e tendenze di l'alimentazione sana. Missaghju ricevutu!