5 Ragioni Perché U Vostru Neunatu Ùn Dorme Di Notte
Cuntenutu
- 1. U to criaturu ùn sà s’ella hè notte o ghjornu
- 2. U to zitellu hà a fame
- 3. U to zitellu ùn si sente micca bè
- 4. U to criaturu hà bisognu di tè
- 5. U vostru ciucciu hè filatu
- Passi prossimi
"Dormi solu quandu u zitellu dorme!"
Ebbè, questu hè un grande cunsigliu se u vostru picculu hè in realtà uttene un pocu di riposu. Ma chì si passate più tempu à spassighjà i saloni cù un neonatu cù l'ochji larghi chè per piglià qualchì Zzz?
Leghjite per amparà cinque motivi cumuni per chì à certi zitelli li piace a vita notturna, è ciò chì pudete fà per rientre in u trenu di u sonnu.
1. U to criaturu ùn sà s’ella hè notte o ghjornu
Alcuni ciucci cumincianu à dorme nantu à ciò chì si chjama un prugramma di inversione di ghjornu / notte. U vostru ciucciu dorme bè di ghjornu, ma hè svegliu è occupatu di notte. Hè frustrante è stancu, ma hè temporanea.
Eccu alcune cose chì pudete fà per aiutà u vostru zitellu à amparà chì u ghjornu hè per ghjucà è a notte hè per u riposu:
- Mantene li svegli un pocu di più durante ogni periodu di vigilia durante u ghjornu. Questu aiutà à aumentà a necessità di dorme dopu. Alcuni esperti di u sonnu cunsiglianu di ghjucà cù u vostru zitellu per uni pochi di minuti dopu l'alimentazione invece di lascià u vostru zitellu dorme.
- Cacciate u vostru ciucciu fora è à u sole (assicuratevi ch'elli sianu bè prutetti, benintesa). A luce naturale aiuta à resettà u so orologio internu. Se ùn pudete micca esce fora, mette u presepiu o u sonnu di u to babbu vicinu à una finestra chì si lampa ferma è luminosa.
- Evite l'attività chì induce u sonnu, se hè pussibule, durante u ghjornu. Ùn luttate micca cù u bisognu di u sonnu di dorme. Ma se pudete teneli fora di u seggiolu di a vittura per un pocu, quellu tempu in più svegliu li aiuterà più tardi.
- Mantene e luci basse o spegne di notte in ogni locu vicinu à a zona di dorme di u zitellu. In listessu modu per u sonu è u muvimentu. U vostru scopu deve esse zero interruzzioni.
- Pensate à swaddling u vostru zitellu di notte cusì i so bracci è e so ghjambe ùn si movenu micca è li sveglianu. Pudete ancu pruvà à mette li à dorme in un picculu presepiu, perciò si sentenu cumpi è sicuri.
2. U to zitellu hà a fame
U vostru neonatu ùn manghja micca tantu in una sola alimentazione. Sè vo allattate, u latte hè digeritu prestu. Ciò significa chì un criaturu pò svegliarsi famitu è prontu à riempie u so ventre.
A fame hè una ragione cumuna chì i zitelli si sveglianu durante a notte. I criaturi anu bisognu di manghjà per cresce, dunque ùn hè micca sanu pruvà o cambià stu bisognu o rintrenallu.
Ancu se sapete chì avete appena alimentatu u vostru zitellu un paru d'ore prima, verificate se l'alimentu hè ciò chì u vostru zitellu hà bisognu.
A sete hè un altru mutivu chì i zitelli si sveglianu. Una bevanda di latte maternu o di formula pò fà u truccu.
3. U to zitellu ùn si sente micca bè
Ci hè guasi sempre qualcosa chì accade cù u corpu di u vostru neonatu, è assai di questu hè scomudu.
U vostru zitellu pò:
- esse dentizione
- avè un fretu o allergii
- avè u gasu
- esse custipatu
Ognuna di queste cose farà chì un zitellu si svegliessi spessu durante a notte. Verificate cù u vostru pediatricu se suspettate chì u dolore o l'allergie pudianu esse u culpevule.
Se pensate chì u gasu hè u prublema, ci sò qualchi rimedii naturali chì ponu aiutà, cum'è u massaggiu di u to criaturu per allevà u gasu.
4. U to criaturu hà bisognu di tè
Certi criaturi sò cusì innamurati di i so parenti, ùn ponu micca perde u tempu di dorme. U vostru zitellu vole sapè ciò chì fate. È u zitellu vole ghjucà. Incù tè. À mezu à a notte.
Alcuni genitori trovanu chì dorme in a stessa stanza aiuta u zitellu à sentasi vicinu mentre permette sempre à i genitori di ripusassi. (Notate chì l'Accademia Americana di Pediatria raccomanda di spartà a stanza, ma micca di sparte di lettu, cù u vostru zitellu.)
5. U vostru ciucciu hè filatu
I zitelli sò sensibili. Troppu stimulu pò tiralli fora di u so ghjocu di dorme.
A stimulazione pò vene in forma di mamma chì manghja troppu cioccolatu chì esce in u so latte, troppu pizzicatu da Zia Joanne, o ghjustu troppu ghjocu di ghjornu.
A veghja di u zitellu di notte hè spessu un indiziu per e mamme chì allattanu chì qualcosa in a so dieta ùn hè micca d'accordu cù e panza di u so zitellu.
Altri assistenti trovanu chì una ghjurnata impegnata piena di rumore è attività rende difficile per u so zitellu passà in modu di riposu.
Ùn pudete micca ripiglià ciò chì hè già accadutu, ma pudete amparà à calibre a soglia di u vostru zitellu per attività. Forse un viaghju in u parcu è una visita cù i babboni è a mamma hè tuttu ciò chì u vostru zitellu pò fà per a ghjurnata.
Ùn spingite micca per cena cù i vicini, ancu, se capite chì significa chì u vostru zitellu ùn serà micca in gradu di calà è dorme un pocu.
Passi prossimi
In a maiò parte di i casi, u vostru neonatu hè svegliu di notte durante e fasi brevi di i primi mesi di vita. Pò parè un'eternità quandu site stancu, ma dura spessu solu per pochi ghjorni o settimane.
Hè ancu prubabile chì a maiò parte di e ragioni per chì u vostru picculu hè svegliu sò temporanee, è micca emergenze.
Ma ci hè una chjamata crescente in a cumunità medica per i pediatrici à fà casu à i genitori quand'elli dicenu chì i so zitelli ùn dormenu micca.
Se pensate chì u vostru zitellu sperimenta una malattia o un'allergia non diagnosticata, spingite u vostru duttore à piglià in seriu e vostre preoccupazioni. Puderia esse a chjave sia per voi sia per u vostru zitellu per un pocu di riposu tantu necessariu.