U digiunu di notte: una nova manera di perdiri pesu?
Cuntenutu
Sì ùn puderete micca lascià chì qualcosa cruciessi e vostre labbre à partesi da 5 ore di sera. à 9:00 a.m., ma avete statu permessu di manghjà tuttu ciò chì vulete per ottu ore à ghjornu è ancu perde pesu, a pruvariate? Questa hè l'apparente linea di fondu di un studiu di ratti publicatu in a rivista Cell Metabolism, chì pocu fà cresce u piattu di perdita di pesu.
I scientisti mettenu gruppi di topi in diversi regimi di dieta per 100 ghjorni. Un gruppu di roditori hà manghjatu alimenti sani mentre l'animali in dui di i gruppi anu chjappu nantu à alimenti ricchi di grassi è calori. A mità di i mangiatori di junk food anu permessu di munchà ogni volta chì vulianu mentre l'altri avianu accessu solu à l'alimentazione per l'ottu ore chì eranu più attivi. A cunclusione: ancu se anu manghjatu una dieta grassa, i topi chì sò stati ubligati à dighjunu per 16 ore eranu guasi magri quant'è quelli chì anu manghjatu a tarifa sana. Curiosamente, i mangiatori di junk food 24 ore sò diventati obesi è sviluppanu prublemi di salute, ancu s'ellu anu cunsumatu circa a listessa quantità di grassu è calori cum'è i topi alimentati da junk food à tempu limitatu.
I circadori chì anu realizatu u studiu dicenu chì sta sola strategia: simplificà l'estensione di a notte veloce hè un approcciu di perdita di pesu à bon pattu è faciule senza effetti collaterali, ma ùn sò micca sicuru d'accordu. In qualità di prufessiunale sanitariu, u mo scopu primu hè sempre una salute ottimale, allora quandu sentu parlà di studii chì mandanu essenzialmente u messagiu chì pudete manghjà cibi di scarsa qualità è ancu perde pesu, mi pare chì faci un veru disserviziu à i cunsumatori. Ogni volta chì si perde pesu, ùn importa cume si faci, ancu u modu u più malsanu pussibule, si vedenu alcuni indicatori di salute pusitivi, forse una riduzione di u colesterolu, di u zuccherinu in sangue, di a pressione sanguigna, ecc. Ma à longu andà, per ottimizà energia, benessere, è ancu l'aspettu (capelli, pelle, etc.), i nutrienti truvati in l'alimenti sani anu bisognu à vede per u travagliu ghjornu dopu ghjornu.
Duranti l'anni, aghju scontru numerosi clienti chì anu persu pesu manghjendu quantità ristrette di alimenti malsani, ma anu luttatu cù l'effetti secundari da a pelle secca è i capelli opachi à l'alitu cattivu, stitichezza, fatigue, crankiness, è un sistema immune scorrettu. È s'ellu era un accostu ch'elli ùn pudianu mantene, anu guadagnatu tuttu u pesu.
Inoltre, i mo clienti di pratica privata chì manghjanu i pasti à i tempi coerenti (colazione in un'ora da u svegliu è i pasti rimanenti da trè à cinque ore di distanza) facenu assai megliu à longu andà cà quelli chì provanu di manghjà un colazione più grande, diminuite a dimensione di u pasti cum'è u ghjornu passa, è smette di manghjà prima à a sera. In a mo spirimintà, l'ultimu ùn hè micca sustinibili o praticu per a maiò parte di a ghjente. Ma manghjendu una cena sana à dì 6:00 pm è una merendella sana à 9 ore è mezu di sera, dopu andà à dorme à 11 ore di sera, impedisce a fame di sfuglittassi di cuntrollu, frena e brame, si adatta megliu à a vita suciale di a maiò parte di a ghjente, è pò esse sustenuta, chì hè a vera chjave per perde u pesu è mantene fora.
Parechji di i mo clienti sò à longu andà o ancu quandu ùn avemu micca travagliatu attivamente inseme, simu in cuntattu regularmente cusì "seguiu" per un bellu pezzu, qualchì volta anni. Videndu ciò chì funziona veramente per e persone dopu à mesi o anni, è ciò chì sguassate, ciò chì face chì a ghjente si sente bè, è ciò chì li priva di a so energia, mi dà una perspettiva d'ochju chì mi rende scetticu di approcci simplificati ma mi piacerebbe sente. da tè. Chì ne pensi? Limiterà u vostru tempu di manghjà à i vostri ottu ore più attive di u ghjornu per voi? E pensate chì a qualità di a vostra dieta hè impurtante? Per piacè tweetate i vostri penseri à @cynthiasass è @Shape_Magazine.
Cynthia Sass hè una dietista registrata cù un master in scienze di a nutrizione è in salute publica. Spessu vista in a TV naziunale, hè un editore chì cuntribuisce à SHAPE è cunsultante nutrizionale à i New York Rangers è Tampa Bay Rays. U so ultimu best seller New York Times hè S.A.S.S. Yourself Slim: Conquistate i Cravings, Drop Pounds and Lose Inches.