A nova publicità di Nike presenta una monaca di 86 anni chì hè una bestia tutale
Cuntenutu
Nike hà giratu a testa cun questu Illimitatu campagna. Un annunziu in a mini-serie presenta Chris Mosier, facendu di ellu u primu atleta transgender à star in un annunziu Nike. Un altru focu annantu à Chance the Rapper è una nova canzone stupefacente. È avà, i so ultimi cummerciali presentanu una monaca di 86 anni, chì hè ancu un triatleta IRONMAN di record. Iè, avete lettu bè.
Sister Madonna Buder hà participatu à 45 IRONMANS finu à a data. Ancu se a parte più pazza hè, ùn hà mancu principiatu à cumpete finu à l'età di 65 anni. Seriamente, chì goffu? (Perdona u nostru francese, surella).
A 75 anni, hè diventata a donna più vechja à mai competere in a corsa - è hà stabilitu u record per u più vechju concorrente IRONMAN à 82.
Soprannominatu appuntu "A Monaca di Ferru", Ghjuventù illimitata presenta Sister Buder currendu, andendu in bicicletta è nuendu cun una determinazione chì a maggior parte di noi ùn pudemu micca dimensione. U narratore pare preoccupatu da quantu hè attiva à a so età, suggerendu una siesta o solu una pillola di chill in u mità di e so attività. Ma a sorella Buder ùn l'hà micca. Per ella, l'età hè solu un numeru, è ùn ci hè nunda chì nimu pò dì per cambià questu.
Cum'è qualsiasi atleta, hà avutu uni pochi di singhiozzi in a strada, ma cuntinueghja à andà, cum'è s'ellu ci vulia più ragioni per innamurà d'ella. In u 2014, ùn hè micca stata capace di compie una corsa IRONMAN è à un mumentu datu, hà subitu una ferita pelvica mentre compete.
Indipendentemente, hà cuntinuatu à viaghjà in u mondu, fendu ciò chì ama, mentre stà fideli à i so impegni à a chjesa. Sta donna pò veramente fà tuttu. Grazie Nike per sparte a so storia.
Watch The Iron Nun fate a so cosa in u video sottu.