Ùn sò micca scamosa, aghju una malatia invisibile
Sò una persona affidabile. Onestamente, sò. Sò una mamma. Gestiu duie imprese. Onoreghja l'impegni, portu i mo figlioli à a scola à tempu, è pagu e mo fatture. Gestu una nave stretta, cumu si dice, chì hè per quessa chì i mo amichi è cunniscenze si trovanu sconcertati - {textend} fastidiosi, ancu - {textend} à e volte quandu mi vene un pocu "sfocatu".
Amicu: "Arricurdatevi di quellu còmicu chì simu andati l'annu scorsu - {textend} u tippu cù u bigliettu di velocità?"
Eu: "Ié, hè stata una bona notte!"
Amicu: «Hè in cità venneri. Vulete chì cumpru biglietti? "
Eu: "Sicura!"
Duvete capisce, aghju avutu tutte l'intenzione d'andà. Ùn averaghju micca accunsentutu sì ùn l'avessi micca. Aghju preparatu un pastu prima di u tempu, aghju riservatu a babysitter, aghju ancu sceltu qualcosa di divertente da mette per una notte rara. Tuttu era prontu à andà, finu à 16 ore Vennari ...
Eu: "Ehi, avete a pussibilità di cunnosce à qualchissia chì piglierà u mo bigliettu per u spettaculu sta sera?"
Amicu: "Perchè?"
Eu: "Eppo, aghju una cattiva migraña".
Amicu: "Oh, bummer. Sò quandu aghju un mal di testa, pigliu un pocu di ibuprofene è sò bonu per andà in una ora. Pudete vene ancu? "
Eu: «Ùn pensu micca chì sia una bona idea. Scusate per questu. Ùn ti vogliu micca lascià bluccatu. Aghju mandatu uni pochi di persone per vede se qualcunu vole u bigliettu. Aspettu solu per sente torna ".
Amicu: "Oh. Allora site definitivamente fora? "
Eu: "Iè. Assicuraraghju chì uttene soldi per u bigliettu ".
Amicu: «Capitu. Dumanderaghju à Carla da u travagliu se ella vole andà ".
Beh, per furtuna per tutti i participanti, Carla hà pigliatu a mo piazza. Ma in quantu à u cummentu "capitu", ùn sò micca sicuru chì pensà. Hà capitu chì dopu avè appesu u telefunu aghju mantenutu u mo corpu mortu fermu per e prossime trè ore perchè avia paura chì ogni muvimentu mi purtessi u dulore ardente?
Pensava chì "un mal di testa" era solu una scusa cunveniente per esce di qualcosa chì avia decisu chì ùn vulia micca particularmente fà? Hà capitu ch'ùn era chè sabbatu matina chì u dulore era calatu abbastanza per ch'e mi trascinessi fora di u lettu per qualchì minutu, è altre sei ore per passà a nebbia?
Hà capitu chì fà questu per ella torna rifletteva una situazione cronica piuttostu ch'è a mo propria sfumatura o, peghju, u mo disprezzu per a nostra amicizia?
Avà, sò chì a ghjente ùn hè più interessata à sente tutti i dettagli sgranati di a mo cundizione cronica ch'è sò à trasmette li, allora diceraghju solu questu: L'emicranie sò croniche in ogni sensu di a parolla. Per chjamalli "un mal di testa" hè un sottovalutazione grossu. Sò completamente debilitanti quandu si presentanu.
Ciò chì vogliu spiegà in un pocu di più di dettu - {textend} perchè apprezzu e mo relazioni - {textend} hè per quessa chì sta cundizione mi face esse "sfocata" à volte. Vidite, quandu facciu piani cù un amicu cum'è l'aghju fattu l'altru ghjornu, o quandu mi impegnu à una pusizione in u PTA, o quandu accettu un altru incaricu per u travagliu, ciò chì facciu hè dicendu Iè. Iè per surtite è divertiscevi cun un amicu, sì per esse un membru chì cuntribuisce à a nostra comunità scolastica, è sì per custruisce a mo carriera. Ùn mi scusu micca per queste cose.
Sò quandu dicu di sì chì, per ragioni al di là di u mo cuntrollu, ci hè a pussibilità chì ùn possu micca consegnà esattamente cum'è aghju prumessu. Ma, dumandu, chì hè l'alternativa? Ùn si pò micca gestisce un affari, una casa, amicizie, è una vita cun un grassu maiò forse à ogni turnu.
«Vulete andà à cena sabbatu? Faraghju riservazione? "
"Forse".
"Puderiate avè stu incaricu per mè da marti?"
"Videremu ciò chì accade".
"Mamma, ci ricullate da a scola oghje?"
«Forse. Se ùn aghju micca una migraña ".
A vita ùn funziona micca cusì! Certe volte vi tocca à andà per ellu! Se è quandu una situazione si pone è un "sì" si trasforma in un impussibilità, una piccula improvvisazione, capiscitura, è una bona rete di supportu vanu assai.
Qualchissia piglia u mo bigliettu per u cuncertu, un amicu scambia turni in u nostru accordu di carpool, u mo maritu piglia a nostra figliola da a classa di ballu, è tornu in natura un altru ghjornu. Ciò chì spergu hè chjaru hè chì qualsiasi passu sbagliu chì pò esce da a mo "sfocatura" ùn hè nunda di persunale - {textend} sò solu un pruduttu di pruvà à fà u megliu di a manu chì aghju trattatu.
Tuttu ciò chì hà dettu, in a mo esperienza, aghju trovu a maiò parte di a ghjente à esse nantu à u latu intelligente di e cose. Ùn sò micca sicuru chì a portata di a mo situazione sia sempre chiara è, sicuramente, ci sò stati alcuni sentimenti feriti è inconvenienti durante l'anni.
Ma, per a maiò parte, sò grata per i boni amici chì ùn anu micca pensatu à cambià i piani di tantu in tantu.
Adele Paul hè un editore per FamilyFunCanada.com, scrittore, è mamma. L'unicu ciò chì ama più di una data di colazione cù i so besties hè 8 pm cuddle time in a so casa in Saskatoon, Canada. Truvalla à Marti Surelle.