7 alimenti per aumentà e vostre probabilità di stà incinta
Cuntenutu
- 1. Agrumi
- 2. U furmagliu invechjatu
- 3. Fagioli è lenticchie
- 4. Salmone è tonu
- 5. Frutti rossi
- 6. Foglie verdi
- 7. Sumenti di girasole
- Cosa da evità per esse incinta più veloce
Per aumentà e probabilità di rimanere incinta, prima di tuttu hè impurtante assicurà chì u pesu di a futura donna incinta sia adeguatu, postu chì l'obesità o u sottopeso ponu compromettà a produzione di ormoni chì garantiscenu a fertilità è una gravidanza sana.
Un altru fattore impurtante hè di assicurà l'assunzione di i nutrienti necessarii per u ciclu di maturazione di l'ovu, cum'è a vitamina B6 è B12, truvata in fagioli è lenticchie, per esempiu. Hè ancu cunsigliatu di integrà u ferru è l'acidu folicu, per aumentà u flussu di sangue in l'organi organi sessuali, assicurà a qualità di u trasportu di l'ossigenu à u zitellu durante a gravidanza è aiutà à u sviluppu iniziale, evitendu malformazioni è aborti spontanei.
Inoltre, in l'omi a dieta sana è equilibrata, ricca in seleniu prisente in u tonu per esempiu, hè in leia cù a furmazione di sperma sani è a produzzione di testosterone, chì hè u principale ormone di a fertilità maschile.
Includendu alcuni di sti alimenti in u cunsumu cutidianu pò aiutà a coppia à cumplettà i nutrienti necessarii per mantene a fertilità, aumentendu e possibilità di rimanere incinte, cume:
1. Agrumi
L'agrumi cum'è l'aranciu, u limone, u mandarinu è l'ananas sò ricchi di vitamina C, calciu è potassiu, chì aiutanu à stabilizà u ciclu menstruale, facilitendu l'identificazione di u periodu fertile, chì hè u mumentu u più adattu per fà sessu. Inoltre, l'aranciu hà poliamina è folatu chì aiutanu à disattivà i radicali liberi chì ponu dannà i sperma è l'ova.
2. U furmagliu invechjatu
I casgi invechjati cum'è u parmesanu è u provolone, mantenenu a bona salute di l'ova è di i spermati essendu ricchi di poliamine, impedendu à i radicali liberi di causà danni à e cellule riproduttive.
3. Fagioli è lenticchie
Questi alimenti sò ricchi di fibre, ferru, zincu è folati, chì aiutanu à a produzzione è à l'equilibriu di l'ormoni sessuali. In più di cuntene a poliamina spermidina, chì sò regulatori di u sviluppu sanu di u sperma, facilitendu a fecundazione di l'ovu.
4. Salmone è tonu
U salmone è u tonu sò una bella surghjente di seleniu, chì hè un nutriente chì participeghja à a furmazione curretta di a coda di u sperma, chì hè u principale rispunsevule di e bone prestazioni di a velocità per ghjunghje à l'ovu. Oltre à avè omega-3, chì hè essenziale per u sviluppu adeguatu di u cervellu di u zitellu in e prime settimane di gravidanza.
5. Frutti rossi
I frutti rossi cum'è i pumati, e fragole, e ciliegie è e more anu licopenu, un antioxidante chì riduce i livelli di radicali liberi chì ponu dannà i sperma è l'ova.
6. Foglie verdi
I vegetali scuri cum'è u kale, l'espinaca, a lattuga romaine è a ruccula sò ricchi di ferru è folati, chì ponu migliurà u prucessu di l'ovulazione è riduce a probabilità di prublemi genetichi è di abortu. Anu sempre u ferru, un minerale impurtante per u trasportu di l'ossigenu in u corpu è essenziale per l'implantazione di l'ovu fecundatu in l'utru.
7. Sumenti di girasole
U seme di girasole arrustitu hè riccu in vitamina E, chì pò aiutà a mutilità di i sperma, vale à dì, aiutà à accelerà. Oltre à esse ricchi in zincu, folati, seleniu, omega 3 è 6, nutrienti essenziali per a fertilità femminile è maschile, cume aumentanu u flussu di sangue in l'organi riproduttivi di l'Organi.
Cosa da evità per esse incinta più veloce
Alcune abitudini ponu interferisce cù u prucessu di inizià è piglià una gravidanza finu à a fine, è ùn sò dunque micca raccomandati, cume:
- Cunsumate cibi fritti, margarine è prudutti trasfurmati: sti cibi ponu cuntene grassi trans, chì sò assuciati à l'infertilità perchè causanu difetti in a struttura di u sperma è in a qualità di l'ovu;
- Alta cunsumazione di carboidrati raffinati: l'alimenti cum'è a pasta, u pane è u risu biancu quandu sò assorbiti in u corpu, aumentanu u livellu di insulina in u sangue, chì hè chimicamente simile à l'ormoni ovariani. Cusì u corpu pò riduce a produzzione di questi ormoni, perchè capisce chì ne hà dighjà, è ciò dà risultati à ova immature;
- Cunsuma caffeina: a caffeina riduce l'assorbimentu di calciu è di ferru in u corpu, chì pò compromettà a fertilità, in più, cume hè un stimulante cù a capacità di attraversà a barriera placenta, in gravidanza, a caffeina pò alterà i battiti cardiaci è metabolizà u zitellu, aumentendu e probabilità di bassu pesu di nascita è abortu spuntanu;
- Bevande alcoliche: u cunsumu d'alcolu riduce u livellu di testosterone in l'omi, diminuendu a produzzione di sperma, è in e donne pò interrompe u ciclu menstruale, chì impedisce chì l'ovu sia dispunibule per a fecundazione;
- Fate l'usu di medicazione senza cunsiglii medichi: l'automedicazione pò interferisce cù a fertilità da a deregulazione di l'ormoni necessarii per a maturazione di l'ovu è di u sperma.
Se a coppia in un annu ùn hè micca stata capace di cuncepisce, hè raccomandatu di circà un duttore chì verifichi per mezu di campioni di sangue, urina è sperma s'ellu ci hè STI o disordini ormonali, chì rendenu difficile a cuncezzione.
Dopu sti testi, se ne necessariu, a coppia serà riferita à un specialistu in fertilità, chì pò urdinà un ultrasuone, per esempiu, per fighjà l'ovari è i testiculi.