Congestione alimentaria: chì hè, sintomi (+ 7 miti è verità)
Cuntenutu
- 1. L'eserciziu dopu à manghjà causa a congestione
- 2. U bagnu in acqua fredda dopu un pastu caldu provoca a congestione
- 3. E passeggiate leggere aiutanu cù a digestione
- 4. A congestione alimentaria pò tumbà.
- 5. L'eserciziu deve esse praticatu solu dopu à 2 ore di u pastu
- 6. Ogni sforzu pò causà congestione alimentaria
- 7. A storia di cattiva digestione aumenta u risicu di congestione.
- Cosa da fà per piantà a congestione
A congestione alimentaria hè u disagiu in u corpu chì pare quandu qualchì sforzu o attività fisica hè praticata dopu avè manghjatu un pastu. Stu prublema hè più cunnisciutu quandu, per esempiu, una persona pranza è poi va in piscina o in mare, chì l'sforzu di natà interrompe a digestione è provoca disagiu da a congestione, ma pò ancu accade quandu si pratica un eserciziu intensu., Cum'è a corsa o travagliendu.
Megliu capisce cumu si face a congestione:
1. L'eserciziu dopu à manghjà causa a congestione
Verità. Soprattuttu se l'eserciziu vene dopu à un grande pastu, cum'è pranzu o cena, postu chì l'attività fisica face chì a maiò parte di u flussu di sangue andessi in i musculi invece di restà in l'intestinu, rendendu a digestione assai lenta.
Inoltre, cume a maiò parte di u sangue hè direttu versu i musculi o l'intestinu, u cervellu finisce per esse dannighjatu, è tandu nasce u disagiu cun sintomi di debolezza, vertigini, pallore è vomitu.
2. U bagnu in acqua fredda dopu un pastu caldu provoca a congestione
Mitu. L'acqua fredda ùn hè micca a causa di a congestione, ma di u sforzu fisicu dopu un pastu. Inoltre, in un bagnu nurmale, u sforzu da fà hè assai picculu, micca abbastanza per causà disconfort. Listessu vale per e piscine induve l'individuu hè ghjustu tranquillu in l'acqua, senza bagnassi è senza ghjucà, in casu di zitelli.
3. E passeggiate leggere aiutanu cù a digestione
Verità. Esce per una breve camminata di 10 à 20 minuti, in passi lenti, aiuta à migliurà a digestione perchè attiva u metabolismu è riduce a sensazione di gonfiore addominale.
4. A congestione alimentaria pò tumbà.
Mitu. A congestione di l'alimentu causa solu un grande disconfortu, è in rari casi si pò ancu svene. E morte cunnesse à a congestione alimentaria si verificanu di solitu in l'acqua, ma si verificanu per annegamentu, micca da prublemi digestivi. Quandu si sente malatu, l'individuu diventa debule è vertiginoso, è pò ancu svene, chì pò purtà à a morte se accade in l'acqua. Tuttavia, in terra secca, u disagiu passerà pocu dopu à qualchi minutu di riposu, senza risicu di morte.
5. L'eserciziu deve esse praticatu solu dopu à 2 ore di u pastu
Verità. Dopu un grande pastu, cum'è u pranzu, l'attività fisica deve esse praticata solu dopu à almenu 2 ore, chì hè u tempu necessariu per finisce a digestione. Se l'individuu ùn pò micca aspettà 2 ore prima di esercità, l'ideale hè di manghjà leggeri, cun insalate, frutti, carni bianche è casgi bianchi, evitendu soprattuttu i grassi è i cibi fritti.
6. Ogni sforzu pò causà congestione alimentaria
Mitu. Solu l'esercizii d'alta intensità, cum'è a natazione, a corsa, u ghjocu à u football o l'allenamentu, di solitu causanu indigestioni gravi, cù sintomi di malessere, nausea è vomitu. Esercizii leggeri cum'è brevi camminate o allungamenti ùn causanu micca fastidiu, perchè ùn necessitanu micca assai sforzi musculari è permettenu à l'intestinu di finisce a digestione nurmalmente.
7. A storia di cattiva digestione aumenta u risicu di congestione.
Verità. E persone chì di solitu anu dighjà qualchì sintimu di cattiva digestione, cume brusgiule di stomacu, gas eccessivu è una sensazione di stomacu pienu, sò più propensi à avè una congestione, chì naturalmente i so intestini travaglianu dighjà à un ritmu più lente. U listessu vale per i casi di prublemi intestinali, cum'è a malattia di Crohn, gastrite è u sindrome di l'intestione irritabile. Vede i sintomi chì indicanu una cattiva digestione.
Cosa da fà per piantà a congestione
U trattamentu di a congestione alimentaria si face solu cù u riposu è l'ingestione di poche quantità d'acqua da idratà. Cusì, hè necessariu fermà subitu u sforzu fisicu, pusà o chjinà si è aspettà chì a malatia passi. U riposu face chì u flussu di sangue si concentri di novu in l'intestinu, è a digestione riparte, fendu passà i sintomi in 1 ora.
In casi di malessere severu, cù vomitu frequenti, cambiamenti di pressione sanguigna è svenimentu, l'ideale hè di piglià l'individuu in sala d'urgenza per l'assistenza medica.