Cosa da fà contr'à l'insomnia in gravidanza
Cuntenutu
Per evità l'insonnia durante a gravidanza, hè raccomandatu chì a donna incinta eviti di frequentà ambienti assai rumorosi è luminosi di notte, fà attività chì prumove u rilassamentu, cum'è Yoga o meditazione, è si stendenu tutti i ghjorni à listessu tempu per creà una rutina di sonnu, chì facilita u rilassamentu di u corpu.
L'insonnia in gravidanza hè più cumuna in u terzu trimesteru di gravidanza per via di cambiamenti ormonali, in ogni casu u fattu chì a panza hè dighjà più grande è chì ci hè disconfortu è difficultà à truvà una pusizione cunfortu à l'ora di dorme, per esempiu, pò ancu causà insonnia.
Cume cumbatte l'insomnia in gravidanza
Per cumbattà l'insonnia in gravidanza, chì hè più cumuni in u terzu trimesteru di gravidanza, hè cunsigliatu chì a donna adopri alcune abitudini, cum'è:
- Evite di dorme durante u ghjornu, ancu sè vo site stancu è sonnolenti, chì questu pò purtà à o peghju insonnia di notte;
- Lie à a stessa ora ogni ghjornu per creà una rutina di sonnu chì faciliterà u rilassamentu di u corpu;
- Dormendu à fiancu, preferibbilmente, mette un cuscinu trà e gambe è sustene u collu nantu à un altru cuscinu, chì l'insonnia in gravidanza hè spessu causata da u fattu chì a donna incinta cerca di truvà una pusizione còmoda per dorme;
- Praticà Yoga o Meditazione per rilassà u corpu, perchè l'ansietà, chì hè di solitu prisente durante a gravidanza, hè una di e cause di l'insomnia in gravidanza;
- Avete u vostru ultimu pastu almenu 1 ora prima chjinà si, dendu preferenza à l'alimenti chì favurizeghjanu u sonnu, cum'è u latte, u risu o a banana, per esempiu evitendu cibi chì sò difficiuli à digerisce, cum'è cibi piccanti, cundimenti o cibi fritti, per esempiu, cume l'ingestione di sti cibi sò stimulante è impedisce l'induzione di u sonnu;
- Fà una doccia cù acqua calda prima di andà à dorme per rilassà u corpu;
- Evite di frequentà posti assai rumorosi è luminosi di notte, cum'è i centri cummerciale;
- Evite di guardà a televisione, esse in l'urdinatore o in un telefuninu dopu cena micca per stimulà u cervellu;
- Bei un tè calmante, cum'è u melissa o u tè di camomile, per esempiu, o un suchju di frutta di a passione 30 minuti prima di andà à dorme per rilassà u vostru corpu è aiutà à prumove u sonnu;
- Aduprate un picculu cuscinu di lavanda chì pò esse riscaldatu à u microonde è dorme sempre cun ellu vicinu à a faccia o mette circa 5 gocce d'oliu essenziale di lavanda nantu à u cuscinu, cume a lavanda induce u sonnu, aiutendu à riduce l'insonnia.
Inoltre, hè impurtante chì e donne abbinu abitudini alimentari sani è praticanu attività fisica cum'ellu hè cunsigliatu da l'ostetricu, postu chì in questu modu hè pussibule di luttà contru l'insonnia in modu efficace. L'insonnia durante a gravidanza pò esse trattata cù medicazione, tuttavia, u so usu deve esse fattu solu sottu a guida di l'ostetricu chì accumpagna a gravidanza.
Perchè l'insonnia si verifica in gravidanza?
L'insonnia in gravidanza hè strettamente ligata à i cambiamenti ormonali chì si verificanu durante a gravidanza, è hè dunque cunsiderata nurmale. In u primu trimestre hè più raru per e donne d'avè insonnia, in ogni modu questu pò accade per via di l'ansietà generata da a gravidanza.
L'insonnia hè più cumunu in u terzu trimestru, postu chì a quantità di ormoni circulanti hè dighjà abbastanza alterata, in più di u fattu chì u ventre hè più grande, ci pò esse dulore è difficultà à truvà una pusizione di sonnu cunfortu, cun insonnia.
Benchè l'insonnia durante a gravidanza ùn danneghja micca u sviluppu di u zitellu, pò dannà a salute di a donna incinta, chì deve dorme almenu 8 ore à ghjornu, cume a donna incinta chì dorme ore insufficienti si senterà più sonnolenta durante u ghjornu, difficoltà à cuncentrazione è irritabilità, chì finisce per influenzà u vostru benessere è crea ansietà è stress chì aggravanu l'insonnia. Amparate più nantu à l'insomnia in gravidanza.