5 cunsiglii simplici per prevene l'emorroidi
Cuntenutu
- 1. Manghjate cibi ricchi di fibre
- 2. Aumenta u cunsumu d'acqua durante u ghjornu
- 3. Evita di manghjà dolci
- 4. Praticà attività fisica
- 5. Aduprate rimedii casani
U modu principale per prevene novi attacchi di emorroidi hè per mezu di l'alimentu, postu chì hè impurtante chì e feci sianu dolci in modu da pudè esse eliminati più facilmente, evitendu chì ci sia un aumentu di pressione in i vini sanguini intornu à l'anu è cunsequente dilatazione è infiammazione e vene di u locu.
Tuttavia, a pratica di l'eserciziu fisicu, è l'usu di alcuni rimedii casani ponu ancu aiutà assai per evità l'apparizione di stu tipu di cundizione.
I cunsiglii principali per prevene l'emorroidi da a recurrenza includenu:
1. Manghjate cibi ricchi di fibre
Includendu cibi ricchi di fibre in a vostra vita d'ogni ghjornu, cum'è frutti, verdure, semi di lino, pane cù cereali è germe di granu, per esempiu, aiuta à regulà a funzione intestinale è à prevene e feci secche. Cusì, sti alimenti, in più di rende i sgabelli più dolci, impediscenu di accumulà in l'intestinu, vale à dì, stimulanu a so eliminazione, prevenendu a stinzia.
Cusì, per evità emorroidi, hè impurtante cunsumà fibre ogni ghjornu per riduce u disagiu quandu si evacuanu è per prevene a pressione nantu à i navi intornu à l'anu. Verificate un elencu cumpletu di alimenti ricchi di fibre.
2. Aumenta u cunsumu d'acqua durante u ghjornu
Bere almenu 2 litri d'acqua à ghjornu hè di primura per u bon funziunamentu di u corpu, perchè, frà altre funzioni, l'acqua hè impurtante per regulà a temperatura di u corpu, diminuisce u gonfiore, migliurà a circulazione sanguigna è facilità a digestione. Inoltre, l'acqua permette à i sgabelli di esse più morbidi, facilitendu l'eliminazione è riducendu u dolore è a forza durante u muvimentu intestinale.
Si pò ghjunghje à u "scopu" cutidianu di l'acqua ancu cunsumendu cibi ricchi in acqua è chì permettenu l'idratazione, cum'è anguria, ananas, ravanellu è pumata, per esempiu. Scopre più alimenti ricchi d'acqua chì ponu esse inclusi in a vita d'ogni ghjornu.
3. Evita di manghjà dolci
I dolci è l'alimenti chì sò fonti di carboidrati, cum'è u risu, a patata o a pasta rendenu e feci più dure, ciò chì aggrava l'emorroidi, postu chì a persona hà bisognu di fà più forza per evacuà, creendu assai pressione nantu à i vasi sanguini prisenti in l'anal regione.
Cusì, evitendu i dolci è i carboidrati, hè pussibule di prevene a secchezza di e feci è di migliurà u funziunamentu di l'intestinu, evitendu l'apparizione di emorroidi.
4. Praticà attività fisica
A pratica regulare di attività fisiche, in più di migliurà u cundiziunamentu fisicu, a resistenza musculare, u sistema immunitariu, rinfurzendu l'osse è diminuendu u risicu di malatie cardiache, migliora ancu u funziunamentu di l'intestinu, impedendu à e feci di restà in l'intestinu per un bellu pezzu è diventendu seccu. Amparate nantu à altri benefici di l'attività fisica.
Cusì, a pratica di l'attività fisica assuciata regularmente à una dieta equilibrata ricca in fibre è acqua aiuta à prevene l'apparizione di emorroidi.
5. Aduprate rimedii casani
I rimedii casani sò ottime opzioni per alleviare i sintomi di emorroidi interne è esterne, tuttavia ponu ancu esse aduprati ogni ghjornu cum'è mezu di prevenzione. Questu hè chì alcuni rimedii casani per l'emorroidi travaglianu migliurendu a vascularità è a circulazione di sangue in u situ, impedendu l'apparizione di emorroidi. Tuttavia, per avè l'effettu desideratu, devenu esse aduprati cun una dieta ricca di fibre è cunsumazione di quantità adeguate di fluidi durante a ghjurnata. Vede più nantu à i rimedii casani per l'hemorroids.
Vede ancu cumu preparà 3 grandi ricette chì aiutanu à luttà contr'à l'emorroidi, purtendu un sollievu immediatu di i sintomi in u video seguente: