Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 15 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

U secretu per fà l'anestesia di u dentistu andà più veloce hè di aumentà a circulazione di sangue in a zona di a bocca, chì pò esse fatta cù trucchi semplici è veloci.

Pudete aduprà tecniche cume u massaghju intornu à a bocca è u cunsumu di alimenti chì sò facili da masticà, cum'è u ghjacciu è u yogurt, per stimulà a circulazione di sangue in bocca, senza ferisce a bocca mordendu a lingua è e guance.

Tuttavia, u dentistu pò dà una iniezione à a fine di l'appuntamentu cù una medicina chjamata Bridion. Scuprite l'istruzzioni per sta medicina cliccendu quì.

5 passi per l'anestesia dentista vanu più veloce

Eccu alcuni consiglii chì ponu aiutà:

1. Massate a bocca

Massate a bocca lentamente è cun poca forza, aduprendu duie dite per fà movimenti circulari in a regione di a bocca, labbra, mentone, guance è gengive, finu à a mascella. U massaggio aumenta a circulazione sanguigna è migliora a sensibilità di a regione, fendu chì l'effettu di l'anestesia passassi più veloce.


2. Masticà pianu

Duvete masticà cibi freddi, facili da manghjà, cum'è ghjacciu è yogurt o picculi pezzi di frutti refrigerati, masticendu cù u latu di a bocca opposta à quellu chì hà ricevutu l'anestesia, per evità morsi in a lingua è in u latu di a guancia chì hè insensata è ingolle assai pezzi di cibu. A masticazione stimulerà dinò a circulazione sanguigna, fendu chì l'effettu di anestesia andessi più veloce.

3. Mettite una cumpressa calda nantu à a faccia

Piazzà un pannu caldu o cumpressà nantu à a vostra faccia, vicinu à a vostra bocca, stimulerà dinò a circulazione sanguigna è aiuterà à passà l'effettu d'anestesia. Tuttavia, se u prublema hè u malu di denti, hè megliu aduprà una compressa fredda.

4. Bei assai acqua

Piglendu assai acqua, u sangue circula più veloce è cù l'aumentu di a produzzione d'urina e tossine sò eliminate più faciule è cusì l'effettu di l'anestesia passa più veloce.

5. Dumandate à u dentistu una medicina cunsigliata

Un'altra opzione hè di dumandà à u dentistu una iniezione chì aumenta u flussu di sangue in bocca, aiutendu à passà l'effettu di a bocca insensata in pochi minuti. Unu di i nomi di sta medicina hè Bridion, fattu di sodiu sugammadex, chì deve esse applicatu da u dentistu à a fine di a cunsultazione.


L'anestesia hè aduprata in prucedure cum'è l'estrazione di i denti è di u canale, è pò piglià da 2 à 12 ore per passà, secondu u tippu è a quantità di medicazione aduprata. L'anestesia di solitu passa in circa 2 o 3 ore, tuttavia, se a sensazione hè prolungata, un duttore deve esse cunsultatu per valutà a situazione.

Effetti di l'anestesia di u dentistu

Alcuni effetti chì ponu sorgere in più di a strana sensazione in bocca, sò:

  • Sturdimentu;
  • Mal di testa;
  • Visione sfocata o sfocata;
  • Spasmi musculari in faccia;
  • Sensazione di punture o aghi in bocca.

Sti effetti passanu di solitu quandu l'anestesia ferma u travagliu, ma se si presentanu prublemi più gravi, cume l'emorragia, l'apparizione di pus in u situ di a procedura o mancanza di sensibilità in bocca per più di 24 ore, duvete cuntattà u dentistu per ch'ellu valuta a presenza di cumplicazioni è inizia u trattamentu adattatu.

Quandu si passa per l'anestesia u dolore pò aumentà, allora pò esse necessariu piglià un analgésicu cum'è Paracetamol quandu u dolore principia.


Fighjate u video seguente è amparate cumu evità d'andà à u dentistu:

Articuli Novi

Ciclosporina Oftalmica

Ciclosporina Oftalmica

A ciclo porina oftalmica hè aduprata per aumentà a produzzione di lacrime in e per one cun malatie di l'ochji ecchi. A ciclo porina hè in una cla a di medicazione chjamata immunomod...
Analisi di Fluidi Sinoviali

Analisi di Fluidi Sinoviali

U fluidu inoviale, cunni ciutu ancu cum'è fluidu cumunu, hè un liquidu den u ituatu trà e vo tre articuli. U fluidu ammuccia l'e tremità di l'o e è riduce a frizio...