Cosa da piglià per viaghjà cù u zitellu
Cuntenutu
- Cosa da imballà in a valisgia per viaghjà cù u zitellu
- Per viaghjà cù u zitellu in vittura, aduprate u seggiolu di vittura
- Cume piglià un passaghju lisciu cù u zitellu
- Viaghjà cù u zitellu malatu richiede cura
Durante u viaghju hè di primura chì u zitellu si senta cunfortu, allora i vostri panni sò assai impurtanti. U vestitu di viaghju per i zitelli include almenu dui pezzi di vestiti per ogni ghjornu di viaghju.
D'invernu, u zitellu hà bisognu di almenu dui strati di vestiti per sentesi caldi è accoglienti, allora pudete portà un corpu chì copre i bracci è e gambe pò esse di grande aiutu perchè poi basta à mette una coperta sopra, coprendu Tuttu u corpu.
In i lochi più caldi, cù temperature uguali o superiori à 24 ° C, una sola capa di vestiti, di preferenza di cuttone, serà sufficiente, essendu assai impurtante per prutege u zitellu da u sole.
Cosa da imballà in a valisgia per viaghjà cù u zitellu
In a valisgia di u zitellu duverebbe avè:
1 o 2 ciucci | Documenti di criaturu |
1 o 2 cuverte | Saccu di rifiuti per vittura o aviò |
Biberon, latte in polvere e acqua calda | Termometru |
Pasti pronti per i zitelli, cucchiaia è tazza | Salinu |
Acqua | Ghjoculi |
Tovaglioli + salviette umide | Cappellu, filtru solare è repellente à l'insetti |
Bavaglie monousu, se hè pussibule | Medicazione prescritta da u pediatricu |
Pannolini dispunibili + crema di rash per pannolini | Vestiti, scarpi è calzetti di criaturu |
In più di sta lista, hè impurtante di fà tuttu u pussibule per chì u zitellu dorma bè a notte prima di u viaghju, per riduce l'eccitazione è u stress è cusì esse capace di viaghjà senza intoppi.
Alcune destinazioni di viaghju ponu richiede vaccinazioni speciali, allora cunsultate u vostru pediatra prima di viaghjà.
Per viaghjà cù u zitellu in vittura, aduprate u seggiolu di vittura
Aduprà u sedile di a vittura hè a prima precauzione chì i genitori o i caregivers anu da piglià quandu si viaghja in vittura cù u zitellu. U sediu deve esse adattu à l'età è a dimensione di u zitellu è u zitellu deve stà attaccatu à u sediu cù e cinture di sicurezza di a sedia stessa per tuttu u viaghju.
In u viaghju, pigliate una pausa ogni 3 ore per ripusà u spinu di u to criaturu, alimentallu è tenelu cunfortu. U viaghju cù u zitellu in vittura deve esse fattu, se hè pussibule, durante a notte per chì u zitellu possa dorme u più longu pussibule, perchè cusì ùn hè micca necessariu fermassi cusì spessu.
Ùn lasciate mai u zitellu in vittura solu ancu per un cortu tempu, perchè se u tempu hè caldu a vittura pò scaldà assai prestu svegliandusi o suffucendu u zitellu.
Cume piglià un passaghju lisciu cù u zitellu
Per viaghjà cù u zitellu in aviò, hè impurtante di "sbluccà" l'arechja di u zitellu quandu l'aviò parte è atterra. Per fà quessa, fate inghjuttì u zitellu prupunendu a buttiglia cù latte, suchju o acqua o ancu un ciucciu in u mumentu chì l'aviò decolla o atterra.
Se u viaghju hè longu, duvete dumandà à u vostru pediatra cunsiglii per offre un tranquilizante naturale per u vostru zitellu per fà chì u viaghju in aereo sia più lisciu.
U viaghju di u neunatu in aviò deve esse scansatu, postu ch'ellu hè sempre assai fragile è pò infattassi facilmente per via di esse chjosu in aereo per un bellu pezzu. Vede quale hè l'età più adatta per u zitellu per viaghjà in aviò.
Per viaghjà in aviò cù u zitellu, pigliate un novu ghjoculu o video di u pullastru dipintu per divertì lu durante u viaghju. Per i zitelli di più di 1 annu, a tableta cù ghjochi hè ancu una bona opzione.
Viaghjà cù u zitellu malatu richiede cura
Per viaghjà cù u zitellu malatu, hè impurtante chì u duttore sia cunsigliatu è cunsiglii a più bona cura, soprattuttu se a malattia hè cuntagiosa per sapè quandu pò esse u stadiu u più sicuru di a malattia per fà u viaghju.
Pigliate a dosa, u calendariu di medicazione è u numeru di telefunu di u pediatra è nutate tutti i cumpagni nantu à a cundizione di u zitellu, soprattuttu se u zitellu hè allergicu à qualsiasi alimentu o sustanza.
Un altru cunsigliu impurtante per viaghjà cù un criaturu hè di piglià u passeggiu o canguru, chì pò ancu esse chjamatu sling, chì hè un tipu di trasportatore di stoffa, raccomandatu per i zitelli cun un massimu di 10 kg, per pudè portà u zitellu in ogni locu.
Fighjate u video seguente è vedi 10 cunsiglii chì aiutanu ancu à migliurà u vostru cunfortu mentre viaghjate: