Principali cause di pressione sanguigna bassa
![Pressione bassa: sintomi, cause e rimedi](https://i.ytimg.com/vi/oo54mq3MRUM/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Disidratazione
- 2. Carenza di vitamina B12 è d'acidu folicu
- 3. Usu di qualchì rimediu
- 4. Cambiamenti ormonali
- 5. Sanguinamentu internu
- 6. Prublemi cardiaci
- 7. Infezzione severa
- Quandu andà à u duttore
A pressione bassa ùn hè di solitu causata da prublemi di salute, hè una caratteristica cumuna in alcune persone è generalmente ùn pone micca rischi per a salute. Tuttavia, quandu pare improvvisamente o hè accumpagnatu da sintomi cum'è vertigini, svenimentu o stanchezza pò indicà un prublema più seriu, cum'è disidratazione, infezioni o prublemi cardiaci.
Generalmente, a pressione sanguigna hè cunsiderata bassa quandu hè menu di 90x60 mmHg, senza limite minimu di pressione, puru chì a persona abbia sempre avutu pressione bassa.
1. Disidratazione
A disidratazione accade quandu u corpu perde più acqua di quantu era ingeritu è, dunque, i vini sanguini anu menu sangue in ellu, chì finisce per abbassà a pressione sanguigna è causendu sintomi cum'è debolezza, sensazione di svenimentu è stanchezza. A disidratazione hè più frequente in l'anziani o in i zitelli, soprattuttu durante l'estate, o in e persone chì utilizanu diuretici senza cunsiglii medichi.
Cosa da fà: a reidratazione deve esse fatta cù u seru casanu per ingerisce l'acqua chì manca in u corpu cù i minerali, tuttavia, se a disidratazione hè severa, duvete andà à l'uspidale, perchè pò esse necessariu riceve u seru direttamente in a vena. Vede megliu chì fà in casu di disidratazione.
2. Carenza di vitamina B12 è d'acidu folicu
A vitamina B12 è l'acidu folicu sò duie vitamine impurtantissime per a furmazione di globuli rossi è, dunque, quandu mancanu in u corpu ponu generà anemia. Postu chì ci sò menu cellule in u sangue, hè normale chì a pressione sanguigna scenda.
Alcuni segni chì ponu indicà anemia includenu debolezza, pallore, zinghje in i pedi o in e mani, rigidità in i bracci è e gambe o perdita di sensibilità à u toccu, per esempiu.
Cosa da fà: quandu si sospetta l'anemia hè assai impurtante cunsultà un medicu generale, identificà a causa curretta di l'anemia è inizià u trattamentu currettu. In u casu di vitamina B12 o di carenza di acidu folicu, a supplementazione cù queste vitamine deve esse fatta è un aumentu di l'assunzione di alimenti cum'è salmone o bistecca di fegatu. Vede in stu video cumu manghjà:
3. Usu di qualchì rimediu
Ci hè parechji tippi di rimedii chì, aduprati per un bellu pezzu, ponu causà una diminuzione marcata di a pressione sanguigna. Alcuni di l'esempii più cumuni includenu medicinali per a pressione sanguigna alta, diuretici, medicinali per prublemi cardiaci, antidepressivi è medicinali per a disfunzione erettile.
Cosa da fà: se pigliate unu di sti medicamenti, hè consigliabile cunsultà u duttore chì hà fattu a prescrizione per valutà a pussibilità di cambià u medicamentu o di cambià a dosa.
4. Cambiamenti ormonali
Quandu ci hè un cambiamentu in a produzzione di ormoni da a tiroide o da a glàndula surrenale, per esempiu, pò esse una dilatazione di i vini sanguini, chì finisce per causà una forte calata di a pressione sanguigna. Inoltre, i cambiamenti in a gravidanza ponu ancu causà stu tipu d'effettu è, dunque, hè cumunu chì durante a gravidanza a donna presenti una pressione più bassa di quella chì avia avutu prima.
Cosa da fà: durante a gravidanza, un ingaghjamentu adeguatu d'acqua deve esse mantenutu per aiutà à a produzzione di fluidi è per pruvà à regulà a pressione sanguigna. In altri casi, hè impurtante cunsultà un endocrinologu per identificà u prublema ormonale è inizià u trattamentu u più adattu. Verificate chì manghjà per regulà a tiroide.
5. Sanguinamentu internu
In i sanguinamenti interni, i sanguinamenti si producenu in u corpu è, dunque, pò esse più difficiule da identificà. Quandu accade questu, hè pussibule perde assai sangue, chì finisce per lascià i vasi sanguigni cun menu sangue, chì finisce per riduce assai a pressione sanguigna.
A pressione sanguigna bassa pò accade ancu quandu ci hè un pesante sanguinamentu esternu. Alcuni segni chì pudete avè un sanguinamentu internu includenu debolezza, vertigini, difficoltà à respirà o un mal di testa costante. Vede quandu u sanguinamentu internu pò accade è cumu identificallu.
Cosa da fà: se ci hè un suspettu di sanguinamentu internu, duvete andà subitu à l'uspidale per identificà u situ di sanguinamentu è inizià u trattamentu u più adattu.
6. Prublemi cardiaci
Cambiamenti in u funziunamentu di u core pò ancu causà una diminuzione di a pressione sanguigna riducendu a quantità di sangue chì circula in u corpu. I prublemi più cumuni includenu fallimentu cardiacu, cambiamenti in valvule cardiache è aritmie.
In queste situazioni, in più di a calata di a pressione sanguigna, ponu ancu apparì altri segni, cume u disagiu toracicu, stanchezza eccessiva, mancanza di respiru è sudori freddi, per esempiu. Scuprite 12 sintomi chì ponu indicà prublemi di cori.
Cosa da fà: se ci hè una storia di prublemi cardiaci in famiglia o se si sospettanu cambiamenti in u core, un cardiologu deve esse cunsultatu per identificà u diagnosticu currettu è inizià u trattamentu più adattu.
7. Infezzione severa
Ancu s'ellu hè più raru, a pressione bassa pò ancu esce da una infezione seria in u corpu, cunnisciuta cum'è sepsis o scossa settica. Questu hè perchè i batteri si sparghjenu in tuttu u corpu è liberanu tossine chì affettanu i vasi sanguini, purtendu à una marcata diminuzione di a pressione sanguigna. Vede chì sintomi ponu indicà a sepsis.
Cosa da fà: sì avete una infezione in qualchì locu in u corpu è una calata improvvisa di a pressione sanguigna cù sintomi cume debolezza, vertigini è sensazione di svenimentu, hè impurtante d'andà prestu in ospedale per cumincià l'amministrazione di antibiotici direttamente in a vena.
Quandu andà à u duttore
Hè cunsigliatu di cunsultà u medicu generale quandu a pressione sanguigna scende di più di 40 mmHg o hè accumpagnata da:
- Sturdimentu è nausea;
- Svenimentu;
- Sete eccessiva;
- Difficultà di cuncentrazione;
- Visione sfocata;
- Stanchezza eccessiva;
- Pella fredda è pallida.
Quandu i sintomi di pressione sanguigna bassa appaiono, si consiglia di pone a persona è di alzà e gambe, permettendu à u sangue di ghjunghje à u cervellu. Se i sintomi persistenu per più di 10 minuti, l'aiutu medicu deve esse chjamatu chjamendu 192, o purtendula in una sala d'urgenza.