Bagni di Farina d'Avena: Un Rimediu Home Rassicurante per a Pelle
Cuntenutu
- Cumu a farina d'avena aiuta a pelle?
- Chì cundizioni tratta a farina d'avena?
- I bagni di farina d'avena sò sicuri?
- Chì prudutti utilizanu a farina d'avena?
- Cumu fà u vostru bagnu d'avena
- Cunclusione
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì sò i bagni di farina d'avena?
Dapoi i tempi antichi Rumani, a ghjente usa a farina d'avena per a cura di a pelle. Oghje, formulazioni speciali di farina d'avena sò aduprate in una varietà di prudutti per a cura di a pelle, da lozioni à saponi da bagnu.
A Farina d'Avena cuntene cumposti chì anu proprietà antiinflamatorie è di ritenimentu di l'umidità. Pudete cumprà bagni di farina d'avena pronti o leghje per amparà à fà i vostri per prufittà di i benefici calmanti di a pelle d'avena.
Cumu a farina d'avena aiuta a pelle?
In u 1945, i composti colloidali di farina d'avena cumincianu à diventà più dispunibuli per trattà e condizioni di a pelle, secondu u Journal of Drugs in Dermatology.
A farina d'avena colloidale hè a preparazione d'avena chì hè comunmente aduprata in lozioni è ancu per i bagni. Specificamente, hè farina d'avena chì hè stata finamente macinata o tagliata è suspesi in liquidu.
A farina d'avena colloidale hà pruprietà antiinflamatorie è antioxidanti. Questu hè grazie in gran parte à a presenza di cumposti chì includenu vitamina E, acidu ferulicu è aventramidi. U Journal of Drugs in Dermatology riporta chì l'aventramidi sò u principale antioxidante in l'avena.
Ancu in piccule quantità, i cumposti truvati in a farina d'avena colloidale inibiscenu a necrosi di u tumore fattore-alfa è a liberazione di interleuchina-8, chì sò stati assuciati à cundizioni cum'è a psoriasis. Questi cumposti riducenu ancu a prurite.
Oltre à questi cumposti, a farina d'avena colloidale cuntene amidi è beta-glucanu. Quessi sò naturalmente prisenti in l'avena. Aiutanu à tene in acqua, chì aumenta e capacità idratanti di l'avena.
L'avena colloidale cuntene ancu polisaccaridi chì liganu à l'acqua, chì sò una forma di zuccheru, è ancu cumposti chjamati idrocolloidi. Questi cumposti creanu ancu una barriera protettiva per impedisce à a pelle di perde l'acqua in eccessu.
Altri vantaghji di a farina d'avena colloidale includenu:
- agisce cum'è agente tampone, chì aiuta a pelle à mantene un pH normale
- furnisce attività antivirali, cum'è aiutà à trattà l'eruzione cutanea di molluscum contagiosum
- riduce u tassu di liberazione di istamina in mastociti, chì sò presenti in reazioni allergiche di a pelle
- pulizia di a pelle, grazia à a presenza di saponine chì anu attività sapunera
L'avena colloidale hè una soluzione naturale per parechje preoccupazioni per a salute. Per esempiu, un studiu di u 2012 hà mostratu chì a farina d'avena colloidale hà aiutatu à riduce l'usu di corticosteroidi è inibitori di calcineurina in i pazienti cù dermatite atopica.
Cumprate farina d'avena colloidale quì.
Chì cundizioni tratta a farina d'avena?
E persone adupranu farina d'avena per trattà una varietà di condizioni di a pelle, cumprese:
- dermatite atopica
- varicella
- dermatite da cuntattu
- eruzione cutanea
- pelle secca è pruriginosa
- eczema
- sursis
- riazzioni à morsi è piante d'insetti, cum'è quercia velenosa
Inoltre, i pruduttori di cusmetichi aghjunghjenu farina d'avena colloidale à i shampoo è i gel di rasatura per furnisce un trattamentu calmante per a pelle. Questi prudutti sò generalmente dispunibili senza prescrizione è sò venduti in a maiò parte di i negozi di alimentari, farmacie è rivenditori in linea.
Vulete cumprà un shampoo d'avena? Vede e vostre opzioni.
I bagni di farina d'avena sò sicuri?
A Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti hà dichjaratu chì i bagni di farina d'avena sò trattamenti sicuri è efficaci. Tuttavia, hè sempre pussibule chì una persona possa sperimentà una reazione allergica à i cumpunenti di a farina d'avena.
Una reazione allergica à a farina d'avena puderia causà sintomi cum'è prurito, gonfiore è rossu. S'ellu si verifica, lavate a pelle cù acqua è sapone è interrompite l'usu di prudutti chì cuntenenu farina d'avena.
Fornendu chì ùn ci sia segnu chì u vostru zitellu sia allergicu à a farina d'avena topica, u bagnu cù a farina d'avena colloidale hè di solitu sicura. Puderete pruvà un "test di patch" prima di bagnà u vostru zitellu in un bagnu di farina d'avena.
Per fà questu, applica un pocu di farina d'avena colloidale sciolta à un picculu pezzu di pelle, cum'è u dorso di a manu. Risciacquate a preparazione di farina d'avena dopu à circa 15 minuti è osservate u vostru zitellu per qualsiasi segnu di reazione.
Vulerete evità qualsiasi preparazioni di bagnu chì cuntenenu fragranze aghjunte, chì ponu esse irritanti per a pelle. Se ùn site micca sicuru chì i bagni di farina d'avena sò una bona idea per u to picculu, parlate cù u so pediatra.
Chì prudutti utilizanu a farina d'avena?
Una varietà di prudutti di farina d'avena sò dispunibuli per idratà, pulisce è prutege a pelle. Esempii di sti prudutti includenu:
- prudutti di bagnu
- maschere facciali
- machja faccia
- lavà a faccia
- lozione
- creme idratanti
- gel di rasatura
- machja di a pelle
Parechji di sti prudutti sò publiciti per quelli chì anu una pelle irritata o problematica, cum'è quelli cun eczema.
Truvate prudutti di bagnu d'avena in ligna quì.
Cumu fà u vostru bagnu d'avena
Sè vi sentite risparmiu o astutu, pudete fà u vostru propiu bagnu di farina d'avena colloidale in casa. Aduprate i seguenti passi per creà stu bagnu calmante per a pelle.
- Cumprate avena rotulata. Pudete truvà questi à a maggior parte di i negozi di alimentari o di i mercati di alimenti sani L'avena deve esse priva di aromatizzanti, chimichi, zuccheri è sali.
- Grind l'avena in una polvara fina cù un macinacaffè, un frullatore o un processatore alimentariu. Sapete quandu avete macinatu l'avena abbastanza finamente quandu una cucchiaia d'avena si dissolve facilmente in acqua calda.
- Disegna u to bagnu cù acqua calda (ma micca calda). Cumincià aghjunghjendu una mezza tazza d'avena à u bagnu. Pudete aghjustà finu à una tazza è media à a tina per bagnassi.
- Alcune persone mettenu l'avena in una gamba di collant legata in cima, chì pò rende u bagnu menu disordinatu dopu un bagnu.
- Limite u tempu di bagnu à 15 minuti per evità a perdita di umidità.
- Pat a pelle secca cun un asciugamanu è applica una crema idratante dopu à esce da u bagnu.
Evite di lavà a vostra pelle, chì pò ancu irritallu.
Cunclusione
I bagni di farina d'avena sò un rimediu fattu in casa chì pudete aduprà per trattà una varietà di cundizioni di a pelle da psoriasis à eczema. A Farina d'Avena pò esse idratante, calmante, è alleviata di l'infiammazione per a pelle.
A farina d'avena colloidale pò ancu esse incorporata in una varietà di preparazioni per a cura di a pelle.
Mentre i bagni di farina d'avena ponu esse calmanti per a pelle, ùn sò micca un trattamentu per tutte e cundizione di a pelle. Parlate à u vostru duttore se a vostra rash ùn si ne và (o s'aggrava).