Sciatore Olimpica Julia Mancuso Treni in Sabbia, micca Neve
Cuntenutu
E tavole da surf, i bikini è l'acqua di coccu ùn sò guasi micca e cose chì puderete immaginà chì un corridore di sci d'elite avessi bisognu di allenassi in bassa stagione. Ma per trè volte medalista olimpicu Julia Mancuso, Spugliendu u so vestitu di ski è scambià a neve per a sabbia hè esattamente ciò chì hà bisognu per preparà u podju per i Ghjochi d'Invernu 2014.
A Reno-nativa di 29 anni, chì generalmente sparte u so tempu trà e so case in Squaw Valley, Calif.è Maui, Hawaii quandu ùn viaghja micca in u mondu caccendu a polvera fresca, li piace à fà a so furmazione in terra secca in qualchì locu, bè, secca è incredibilmente mozzafiato. In l'isula tropicale di Maui, u surf, a bicicletta, a camminata è a immersione libera facenu parte di una dura ghjurnata di travagliu. "Ùn sò micca ciò chì faraghju se mi devu pusà à scrive e-mail o esse in un ufficiu tuttu u ghjornu", dice Mancuso. "Per mè, mi piace solu esse fora. È pudè dì chì andaraghju à surfà perchè hè u mo travagliu hè cusì bellu".
Recentemente avemu chjappu a superstar di 29 anni, chì hà più medaglie olimpiche di sci alpinu chè qualsiasi altra atleta femina in America, prima ch'ella si tuffarà in a neve in Nova Zelanda, induve ella cuntinuerà in a strada di Russia per ella. terzu Ghjochi d'Invernu è forse siconda medaglia d'oru in unu di i quattru eventi: in discesa, Super-G (u so favu), cumbinatu, è slalom gigante. Quì, Super Jules, cume a chjamanu i so cumpagni di squadra è i so fan, parla di furmazione fora di stagione, di nutrizione, è di cume tuttu l'aiuta à avvicinassi à Sochi.
FORMA: Chì vi hà purtatu in Maui?
JULIA MANCUSO (JM): U mo babbu. Hè u mo vicinu - ellu vive literalmente in a strada da mè in Paia. È u mo fantasticu è inspiratore coach, Scott Sanchez, vive ancu in Maui. Aghju allenatu cun Scott da dui à trè mesi ogni estate per l'ultimi sette anni. Hè un anticu corridore di ski olimpico chì hà fundatu una squadra di windsurf (Team MPG) dopu avè maritatu Rhonda Smith, una cinque volte campione di windsurf mundiale. Hà cuminciatu una palestra fora di u so garage, chì hè quì chì stamu attualmente allenendu di novu mentre aspettemu chì a so nova pruprietà si apre.
FORMA: Allora, cumu si sciate in a spiaggia?
JM: A ghjente mi dumanda sempre, cumu possu campà in Maui è in gara di ski? A verità hè chì u sportu di u schì richiede tantu sforzu, installazione è viaghju cù attrezzature, chì si pò allenà solu per un certu numeru di ghjorni d'estate. A maiò parte di i mo pari scianu trà 40 à 60 ghjorni. Sciu circa 55 ghjorni. Quandu viaghju, aghju sempre circa 40 coppie di sci cun mè, più un tecnicu di sci è un allenatore di sci. Andemu à scuntrà a mo squadra, chì hè cumposta da circa sei ragazze di tutti i Stati Uniti. Ci vole assai sforzu, tempu è soldi per chì a ghjente si riunisca. Cusì femu tutti a nostra propria cosa - in u mo casu, hè un trenu in Maui - è travagliamu assai duru per mette in forma fisica in modo da pudemu fà contà quelli ghjorni chì simu inseme.
FORMA: Senza neve, chì fate?
JM: A parte migliore di Maui hè chì possu passà assai tempu fora. A mo stagione di staggione hè aprile, maghju è ghjugnu. Nevica sempre in Squaw allora è tuttu ciò chì vogliu fà hè di esce da u mo vestitu di sci. Vengu à Maui è andu à surf, standup paddle, slacklining, natation, è free-diving. Aghju pigliatu solu un cursu di immersione libera di rendiment, induve aghju amparatu à immersi 60 piedi è torna. Dopu, vogliu amparà à spearfish.
FORMA: È a nutrizione? Ogni alimentu go-to chì aduprate per alimentà e vostre sessioni di furmazione?
JM: Aghju bevutu acqua di coccu dapoi un bellu pezzu, ancu nant'à e piste. Sò sempre stata una zitella Zico, è in realtà hè veramente impurtante per a mo furmazione perchè aghju difficultà à beve abbastanza acqua per stà idratatu. Mi piace à beie a cicculata aromatizzata dopu à un allenamentu o aghjunghje à i mo scossi. Misceleraghju un cioccolatu Zico di 8 uncesi, 1 culletta di pruteina di vaniglia in polvere, 3 cubi di ghiacciu, 1 cucchiaia di burru d'amandule, 1 cucchiaia di pennini crudi di cacao, è ½ tazza di mirtilli congelati (opzionale).
FORMA: Stà travagliendu per migliurà qualcosa in particulare sta stagione di sci?
JM: Essa più coherente hè impurtante per mè. Aghju avutu una bella stagione l'annu passatu, ma ùn aghju mai vintu una corsa. Aghju vintu dui l'annu prima. Sò ghjustu quì, à l'orlu di una avanzata. Sò chì tutti dicenu chì volenu vince altre gare, ma ùn si tratta solu di stà nantu à u podium per mè. Vogliu veramente vince è sò cusì vicinu. Per esse coerente, aghju bisognu di furmà coerente. Si tratta di amparà à scià in diverse cundizioni è di esse preparatu mentalmente per stà in u ghjocu nantu à un percorsu sfida. Avemu circa 35 corse per stagione di sci. Ho bisognu di aduprà tutte e mo sperienze passate per assicurassi chì quandu sò à a porta di partenza, aghju u putere mentale di stà quì è di dì à mè stessu: 'Possu vince sta corsa per via di tuttu u travagliu chì aghju fattu per cunduce finu à stu mumentu. ' Se u capiscu bè in bassa stagione, sò chì aghju qualcosa da guardà in daretu per dà mi cunfidenza.
FORMA: Sentite chì vene in questu annu olimpicu cum'è una nova persona?
JM: Di sicuru. Ogni Olimpiade hè stata cusì diversa per mè. Sò ghjuntu cum'è un underdog completamente frescu è cum'è un sciatore espertu chì torna da una ferita, sempre à pruvà à pruvà à mè stessu. Quist'annu vengu in un favuritu sanu è forte. Sò senza ferite dapoi trè anni, grazia à Pilates neuro-cineticu, una forma di fisioterapia chì si cuncentra assai in i movimenti di u corpu. Praticà circa sette ore à settimana, spessu in i mo scarpi di sci per furmà u mo cervellu per ricurdà a pusizione curretta. M'hà tenutu sanu è forte. Ùn sò mai statu in cima di u mo ghjocu andendu in l'Olimpiadi, allora serà interessante.
FORMA: Quale hè a vostra più grande cuncurrenza?
JM: Lindsey Vonn hè a regina di a discesa, dunque, se scia bè è sana, hè quella à batte. Ci hè ancu Tina Maze da Slovenia. Hà avutu una stagione incredibile l'annu scorsu. Eramu sempre colli in u mo megliu avvenimentu, u Super-G. Hè a ragazza da batte per mè.
FORMA: Se vincite l'oru, scuprerete dinò a tiara?
JM: Benintesa! Scacciaraghju a tiara per ogni podium. Un bonu amicu mio, chì hà entrenatu a squadra di a Copa Mondiale ghjustu prima di andà in l'Olimpiadi di u 2006 in Turinu, vulia dà à tutti un pocu rigalu di partenza di bona furtuna à a fine di u campu di furmazione. Ci hà datu à ognunu un rigalu veramente divertente è u mo era un kit di principessa, cumpresa quella tiara di ghjoculu. Credu chì aghju agitu cum'è una principessa.
Ancu se una muntagna innevata ùn hè micca in u vostru avvene, pudete ancu prufittà di u stilu di furmazione di Mancuso. Cliccate quì per vede una rutina d'entrenamentu attuale ch'ella face cù Sánchez chì hè garantita per sfidà u vostru corpu in un modu novu novu.
Vulete vede Julia Mancuso è i so cumpagni Olimpichi in azzione?Cliccate quì per entrà per vince un viaghju per dui à Sochi 2014, per cortesia di ZICO!