Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 19 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Omphalocele: chì hè, cause principali è trattamentu - Salute
Omphalocele: chì hè, cause principali è trattamentu - Salute

Cuntenutu

L'omfalocele currisponde à una malformazione di u muru addominale in u zitellu, chì hè generalmente identificata ancu durante a gravidanza è chì hè caratterizata da a presenza di organi, cum'è l'intestinu, fegatu o milza, fora di a cavità addominale è cupertu da una membrana fina .

Sta malatia congenita hè di solitu identificata trà l'8a è a 12a settimana di gravidanza per mezu di esami d'imaghjini fatti da l'ostetricu durante u periodu prenatale, ma pò ancu esse vistu solu dopu a nascita.

U diagnosticu precoce di stu prublema hè assai impurtante per preparà a squadra medica per a consegna, postu chì hè prubabile chì u zitellu abbia bisognu à esse sottumessu à una chirurgia subitu dopu à a nascita per piazzà l'organu in u locu currettu, evitendu cumplicazioni gravi.

Cause principali

E cause di l'omfalocele ùn sò ancu ben stabilite, tuttavia hè pussibule chì accada per via di una alterazione genetica.


Fattori relativi à l'ambiente di a donna incinta, chì ponu include u cuntattu cù sostanze tossiche, u cunsumu di bevande alcoliche, l'usu di sigarette o l'ingestione di farmaci senza a guida di u duttore, parenu ancu aumentà u risicu di u zitellu chì nasce cù omfalocele.

Cumu hè u diagnosticu

L'Omphalocele pò sempre esse diagnosticatu durante a gravidanza, in particulare trà l'8a è a 12a gravidanza, per mezu di un esame ecograficu. Dopu a nascita, l'omfalocele pò esse percepitu per mezu di un esame fisicu fattu da u duttore, in u quale si osserva a presenza di organi fora di a cavità addominale.

Dopu avè valutatu l'estensione di l'omfalocele, u duttore determina u megliu trattamentu, è in a maiò parte di i casi, a chirurgia hè eseguita subitu dopu a nascita. Quandu l'omfalocele hè assai estensivu, u duttore pò cunsigliarvi di fà a chirurgia in fasi.

Inoltre, u duttore pò fà altre prove, cum'è ecocardiografia, raggi X è analisi di sangue, per esempiu, per verificà l'occorrenza di altre malatie, cume cambiamenti genetichi, ernia diafragmatica è difetti cardiaci, per esempiu, chì tendenu à esse più cumuni in i zitelli cù altre malformazioni.


Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu hè fattu per via di chirurgia, chì pò esse fatta subitu dopu à a nascita o dopu à qualchì settimana o mesi secondu a misura di l'omfalocele, altre cundizioni di salute chì u zitellu possa avè è a pronostica di u duttore. Hè impurtante chì u trattamentu sia fattu u più prestu pussibule per evità pussibuli cumplicazioni, cum'è a morte di u tissutu intestinale è l'infezzione.

Cusì, quandu si tratta di un omfalocele più chjucu, vale à dì, quandu solu una parte di l'intestinu hè fora di a cavità addominale, a chirurgia hè fatta pocu dopu a nascita è hà per scopu di piazzà l'organu in u locu currettu è dopu chjude a cavità addominale. . In u casu di un omfalocele più grande, vale à dì, quandu in più di l'intestinu, altri organi, cum'è u fegatu o a milza, sò fora di a cavità addominale, a chirurgia pò esse fatta in fasi per ùn dannà u sviluppu di u zitellu.

Oltre à a rimozione chirurgica, u duttore pò raccomandà chì un unguentu antibioticu sia applicatu, cun attenzione, à a borsa chì riveste l'organi esposti, per diminuisce u risicu di infezioni, soprattuttu quandu a chirurgia ùn hè fatta subitu dopu a nascita o quandu hè fattu in fasi.


A Nostra Scelta

Cosa hà Cagiunatu U Pancinu Outie di u mo Figliolu è duverebbe riparallu?

Cosa hà Cagiunatu U Pancinu Outie di u mo Figliolu è duverebbe riparallu?

I buttoni di u ventre ò in tutte e forme è dimen ioni. Ci ò innie è outie . E donne incinte anu pe u u o innie diventatu un outie temporaneamente quandu u o ventre cre ce. Uni poch...
Millipedi Mordenu è Sò Velenosi?

Millipedi Mordenu è Sò Velenosi?

Millipedi ò trà i più antichi - è più affa cinanti - decompo er . i trovanu in gua i tutte e zone di u mondu. pe u cunfunditi cù i vermi, ti picculi artropodi ò tati...