Cume Natà per Perde Peso è Tonificà
Cuntenutu
- 10 cunsiglii per bagnà per perde u pesu
- 1. Natate a matina prima di manghjà
- 2. Natate più forte è più veloce
- 3. Pigliate una classa di natazione
- 4. Scambià a vostra rutina di natazione
- 5. Natate quattru à cinque ghjorni à settimana
- 6. Principià lentu
- 7. Nautica alternativa cù aerobica in acqua
- 8. Natate cù un flottante o una tagliatella in piscina
- 9. Aduprate pesi d'acqua
- 10. Aghjustate a vostra dieta
- Picculi di natazione per aiutà à perde u pesu
- Un mitu cumunu nantu à a natazione
- U fondu
Quandu alcune persone decidenu perde u pesu, a prima cosa chì facenu hè di ottene - o rinnovà - a so appartenenza à a palestra. Ma ùn duvete micca toccà a palestra per trasfurmà u vostru corpu.
In fatti, puderete avè risultati megliu cù l'attività chì vi piace, cum'è a natazione.
U nuatu ùn hè micca solu un ottimu modu per rinfrescassi in una ghjurnata calda, hè ancu unu di i migliori modi per perde u pesu, secondu Franklin Antoian, furmatore persunale è fundatore di u situ web di furmazione persunale in ligna, iBodyFit.com.
"Pudete perde a stessa quantità di pisu chì si pò natà correndu, ma pudete fà senza l'impattu, chì hè ottimu per e persone cù ferite o articuli dolorosi", dice.
Allora, cumu si pò natà per perde pesu? Leghje per uni pochi di cunsiglii è trucchi.
10 cunsiglii per bagnà per perde u pesu
Ch'ella sia nuatu per perde grassu di u ventre, aumentà u tonu musculare, o solu cambià u vostru allenamentu, eccu cumu uttene i migliori risultati.
1. Natate a matina prima di manghjà
Una nuotata matinale ùn hè micca fattibile per tutti, ma vale a pena pruvà se pudete accede à una piscina prima di travaglià.
"U svegliu in a mattina è andendu per a vostra natazione lascerà u vostru corpu in un statu à dighjunu prontu à aduprà quessi magazzini di grassu cum'è energia", spiega Nick Rizzo, allenatore è direttore di fitness in RunRepeat.com, un situ di rivista di scarpa atletica. "U nuatu ùn hè micca solu una grande forma di cardio, ma hè ancu un allenamentu di corpu sanu, allora pudete aspettà qualchì grande risultatu".
2. Natate più forte è più veloce
U bagnu brusta assai calurie quandu avete principiatu. Ma cume e vostre abilità di nuoto si migliuranu è diventate più efficiente, a vostra frequenza cardiaca ùn cresce micca tantu, prevene Paul Johnson, fundatore di CompleteTri.com, un situ web chì furnisce cunsiglii, cunsiglii è recensioni di attrezzature per bagnanti, triathleti è appassiunati di fitness .
A suluzione, sicondu Johnson, hè di natà più forte è più veloce per mantene a freccia di u core.
Purtate un fitness tracker impermeabile per monitorà a vostra frequenza cardiaca mentre nuate. A vostra frequenza cardiaca target durante un allenamentu di intensità moderata deve esse circa 50 à 70 per centu di a vostra frequenza cardiaca massima.
Pudete calculà a vostra frequenza cardiaca massima restendu a vostra età da 220.
3. Pigliate una classa di natazione
Amparà tecniche di colpu adeguate pò aiutà a natà à un ritmu moderatu. Cuntattate un centru comunitariu o YMCA per informazioni nantu à e lezioni di nuoto, o iscriviti per una classe attraversu a Croce Rossa Americana.
4. Scambià a vostra rutina di natazione
Se nuate à a stessa velocità è aduprate a stessa tecnica più è più volte, u vostru corpu pò finalmente colpisce un plateau.
Passà fora di a vostra zona di cunfortu è mudificà a vostra rutina hè un modu eccellente per aduprà diversi gruppi musculari, aiutendu à maximizà i vostri risultati.
5. Natate quattru à cinque ghjorni à settimana
Per perde u pesu, più sei fisicamente attivu, megliu serà. Questu hè appiicatu se site di jogging, camminendu, aduprendu apparecchiature cardio, o nuendu.
A frequenza di a natazione per a perdita di pisu hè listessa à l'altri esercizii cardiovascolari, allora mirate per quattru à cinque ghjorni à a settimana per i migliori risultati, secondu Jamie Hickey, un furmatore persunale certificatu è nutrizionistu cù Truism Fitness.
6. Principià lentu
Accuminciate cù 15 à 20 minuti di nuoto tutti l'altri ghjorni, è poi aumentate gradualmente à 30 minuti di nuoto cinque ghjorni à a settimana, cum'è u vostru corpu permette. Se cuminciate una nova rutina di nuoto à una intensità troppu alta, u dulore musculare è a fatica puderebbenu fà rinuncià.
7. Nautica alternativa cù aerobica in acqua
Ùn avete micca a natà ogni ghjornu per vede i risultati. Fate una classa di aerobica in acqua nantu à i vostri ghjorni. Questu hè un eserciziu eccellente di bassu stress per mantene in muvimentu in i ghjorni di recuperu attivi.
8. Natate cù un flottante o una tagliatella in piscina
Se ùn site micca un nuvatore forte, fate nuvole in a piscina cù una tagliatella di piscina, kick board, o gilet di vita. Queste vi mantenenu à galla mentre aduprate i vostri bracci è gambe per passà per l'acqua.
9. Aduprate pesi d'acqua
Sè tu bagna per perde u pesu è tonificà, fate uni pochi di riccioli bicipiti cù manubri d'acqua trà giri. L'acqua crea resistenza, chì pò aiutà à custruisce forza è resistenza.
10. Aghjustate a vostra dieta
Cù qualsiasi prugramma di perdita di pesu, duvete brusgià più calorie di ciò chì pigliate, u bagnu ùn face micca eccezione.
"Se u vostru scopu hè di perde uni pochi di sterline, avete sempre bisognu di fà aghjustamenti à a vostra dieta", ammenta Keith McNiven, fundatore di a cumpagnia di furmazione persunale Right Path Fitness.
«È attenti. U nuatu piglia assai energia, dunque duverete rifornisce di alimentu. Inoltre, l'acqua fredda pò fà cresce u vostru appetitu dopu à una sessione. "
Sì avete a fame, McNiven ricumanda di aghjunghje più verdure à u vostru piattu, di piglià una scossa di proteine, è di stà luntanu da a merendella.
Picculi di natazione per aiutà à perde u pesu
Tenite à mente chì sfarenti colpi di natazione ponu dà una brusgiata di calorie più grande, secondu i musculi chì si travaglianu. Cusì sperimentate cù varie rutine per tene i musculi è u corpu induvinendu.
Natate in freestyle un ghjornu, è u ghjornu dopu fate u colpu di farfalla. "U colpu di farfalla hè u più esigente, travaglia tuttu u corpu è brusgia u più calorie", dice Hickey. "A braccia venerà in seconda, è a corsa terza."
Mischjà l'intensità di u vostru allenamentu hà ancu ottimi risultati, nota Rizzo. Ricumanda a furmazione di intervalli sprint, chì cunsiste in sprints per 30 secondi, seguitatu da quattru minuti di riposu.
Questu pò esse pienu in riposu, o pudete cuntinuà à natà à una intensità di 1 nantu à 10, ripetendu quattru à ottu volte, dice. "Ùn pare micca assai ma ricurdate, andavate à 100 per centu durante questi 30 secondi interi. Hè esigente per dì u minimu, ma efficace. Pudete cambià trà sfarenti stili di natazione o colpi, o mantenelu abbastanza chjaru ".
Un mitu cumunu nantu à a natazione
Parechji zitelli anu amparatu à ùn natà finu à 30 à 60 minuti dopu avè manghjatu. Si pensava chì un pocu di sangue si deviava versu u stomacu dopu avè manghjatu per aiutà cù a digestione, è à u so volta, deviava u sangue da i bracci è e gambe.
Certi anu cridutu chì u sangue chì lasciava i membri faria chì i bracci è e gambe si stancassinu facilmente, aumentendu u risicu di annegà.
Ma mentre una credenza cumuna, ùn pare micca esse una basa scientifica per sta raccomandazione.
Alcune persone ponu sviluppà crampi di stomacu dopu avè nuatu nantu à u ventre pienu, ma questu ùn hè nunda di seriu o periculosu.
U fondu
Se ùn site micca un fan di a palestra o ùn pudete micca participà à certe attività per via di u dulore à l'articuli, a natazione hè un ottimu modu per entre in forma.
Hè un bellu entrenamentu per perde u pesu, aumentendu u tonu musculare, è rinfurzendu u vostru core.