Opzionale per u melanoma è u cancheru di i pulmoni
Cuntenutu
Opdivo hè un rimediu immunoterapicu adupratu per trattà dui diversi tipi di malatie oncologiche, u melanoma, chì hè un cancru aggressivu di a pelle, è u cancheru di i pulmoni.
Questa medicina aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu, migliurà a risposta di u corpu contr'à e cellule cancerose, presentendu menu effetti collaterali di i metudi di trattamentu tradiziunali cum'è a chimioterapia o a radioterapia.
L'ingredientu attivu in Opdivo hè Nivolumab è hè pruduttu da i laboratorii Bristol-Myers Squibb. Generalmente, questu medicamentu ùn hè micca generalmente acquistatu, postu chì hè acquistatu è applicatu in l'ospedali stessi, però pò esse acquistatu in farmacie cù l'indicazione medica più stretta.
U prezzu
In Brasile, u valore di Opdivo costa, in media, 4 mila reai per a fiala di 40mg / 4ml, o 10 mila reai per a fiala di 100mg / 10ml, chì pò varià secondu a farmacia chì vende.
Quale pò aduprà
Nivolumab hè indicatu per u trattamentu di u cancheru pulmonale avanzatu chì si hè sparghje è ùn hè statu trattatu cù successu cù a chimioterapia. Inoltre, pò ancu esse adupratu per trattà u melanoma in i casi induve u cancheru si hè diffusu assai è ùn pò più esse eliminatu cù una chirurgia.
Cumu aduprà
U modu di usu di sta medicazione deve esse definitu da u duttore secondu ogni casu, tipu di cancheru, in più di u pesu di u corpu di ogni persona, ma Opdivo hè generalmente amministratu in l'uspidale direttamente in a vena, diluitu in salina o glucosu , in sessioni 60 minuti à ghjornu.
In generale, a dosa raccomandata hè di 3 mg di Nivolumab per chilugrammu di u vostru pesu, ogni 2 settimane, chì pò varià secondu l'indicazione medicale.
Effetti indesiderati
L'effetti secundarii principali di Opdivo includenu tosse persistente, dolore à u torace, difficoltà à respirà, diarrea, feci sanguinose, dolore di stomacu, pelle giallastra o ochji, nausea, vomitu, stanchezza eccessiva, prurito è rossore di a pelle, febbre, mal di testa. dulore è visione sfocata.
Ogni novu sintumu annunziatu deve esse segnalatu à u duttore è monitoratu, postu chì una reazione avversa cù Nivolumab pò accade in ogni mumentu durante o dopu u trattamentu, è i pazienti devenu esse monitorati continuamente durante l'usu per evità u sviluppu di possibili complicazioni. pneumonitis, colitis, hepatitis o nefritis, per esempiu.
Quale ùn pò piglià
Questa medicazione hè contraindicata in casi di allergie à a medicazione o à qualsiasi eccipienti in a formulazione.
Nisuna altra contraindicazione per questu medicazione hè discritta da ANVISA, tuttavia, deve esse aduprata cun prudenza in donne incinte è pazienti cù pneumonite, colite, epatite, malatie endocrine, nefrite, prublemi renali o encefalite.