6 benefizii di dorme bè

Cuntenutu
- 1. Riduce u stress
- 2. Migliora l'umore
- 3. Cuntrolla u vostru appetitu
- 4. Attivà memoria
- 5. Stimulà u pensamentu
- 6. Rinvivisce a pelle
Dormire bè aiuta à rinfurzà a capacità di u corpu di luttà contr'à e infezioni, aiutendu à stà sanu, perchè durante u sonnu u corpu produce proteine in più chì aiutanu u sistema immunitariu à diventà più forte, soprattuttu in situazioni di stress. Inoltre, hè durante u sonnu chì si faci una regulazione ormonale è u rinnovu cellulare, ciò chì raprisenta parechji benefici per a salute, cume l'umore miglioratu, u cuntrollu di l'appetitu è u stress riduttu, per esempiu.
Per avè una bona notte di sonnu hè impurtante aduttà abitudini chì favureghjanu u rilassamentu, cum'è u tè qualchì minutu prima di andà à dorme, evitendu d'utilizà u telefunu, l'urdinatore o fighjà a televisione quandu andate à dorme, è leghje un libru finu à arriva u sonnu.

Altri vantaghji di una bona notte di sonnu includenu:
1. Riduce u stress
Durante u sonnu, u corpu diminuisce a produzzione di cortisol è adrenalina, aiutendu à riduce u stress. Inoltre, à causa di a diminuzione di i livelli di ormoni relativi à u stress, hè pussibule chì i livelli di melatonina aumentinu, prumove una bona notte di sonnu è rilassamentu.
2. Migliora l'umore
Quandu avete una bona notte di sonnu, hè pussibile avè più dispusizione, più energia è un umore megliu durante u ghjornu, precisamente perchè i livelli di ormoni relativi à u stress sò menu in u sangue. D'altra parte, quandu ùn avete micca una bona notte di sonnu, hè cumunu chì a persona sia menu disposta u ghjornu dopu, in più di avè cambiamenti d'umore è esse più propensu à avè disordini d'umore à longu andà cum'è a depressione o ansietà, per esempiu.
3. Cuntrolla u vostru appetitu
U sonnu aiuta à regulà l'ormoni chì sò relativi à u cuntrollu di l'appetitu, in particulare l'ormone leptina. Cusì, quandu avete una bona notte di sonnu, hè pussibule aumentà i livelli di leptina, risultendu in diminuzione di l'appetitu è di calorie.
D'altra parte, quandu dormite male, i livelli di leptina ponu diventà micca regulati, ciò chì porta à un appetitu aumentatu è à una probabilità più grande di cunsumà alimenti ricchi di calorie, grassi è carboidrati.
Vede in u video seguente cumu u sonnu pò aiutà à perde u pesu:
4. Attivà memoria
Dormire bè permette à u cervellu di trattà megliu sperienze è cunniscenze megliu, migliurendu a memoria. Durante u sonnu, u cervellu elabureghja è cunsulideghja i ricordi di u ghjornu, cusì e notte insonnie ponu fà chì l'infurmazioni nove ùn sianu micca immagazzinate currettamente, compromettendu a memoria.
5. Stimulà u pensamentu
Dormire male affetta a cognizione, l'attenzione è a presa di decisione, cusì e persone chì dormenu male anu più difficultà à risolve i prublemi di logica o di matematica è di fà sbagli cume lascià accidentalmente e so chjave in frigorifero.
6. Rinvivisce a pelle
Un sonnu di bona notte aiuta à ringiovanisce a pelle, riducendu e rughe è e linee di spressione, chì hè durante a notte chì si verifica u rinnovu cellulare. Inoltre, durante u sonnu ci hè una pruduzzione più grande di melatonina, chì hè un ormone chì agisce ancu cum'è antioxidante, luttendu contra i radicali liberi è prevenendu l'invecchiamentu di a pelle.
Scuprite u video seguente per alcuni suggerimenti per dorme una bona notte di sonnu: