U Nudatore Paralimpicu Becca Meyers S’hè Ritiratu da i Ghjochi di Tokyo Dopu à esse Denegatu «Cunsigliu Raziunale è Essenziale»
Cuntenutu
Nanzu à i Ghjochi Paralimpichi di u mese prossimu in Tokyo, a natatrice di i Stati Uniti Becca Meyers hà annunziatu marti chì hè stata ritirata da a cumpetizione, spartendu chì u Cumitatu Olimpicu è Paralimpicu di i Stati Uniti hà "ripetutamente" negatu e so richieste di "alloghji raghjone è essenziale" per avè un assistente di cura. di a so scelta, denduli "micca scelta" ma di ritirà si.
In dichjarazioni spartute nantu à u so Twitter è Instagram, Meyers - chì hè stata sorda da a nascita è hè ancu ceca - hà dettu ch'ella avia da piglià a "decisione straziante" per alluntanassi da i Ghjochi dopu chì li era stata denegata a capacità di purtà. a so Assistente di Cura Personale, mamma Maria, in Giappone.
"Sò arrabiatu, sò delusu, ma sopratuttu, sò tristu per ùn esse micca u rappresentante di u mo paese", hà scrittu Meyers in a so dichjarazione di Instagram, aghjunghjendu chì invece di permette à ogni atleta u so propiu PCA in Tokyo, tutti i 34 I nuotatori paralimpici - nove di i quali sò veduti - sparteranu u listessu PCA per via di e preoccupazioni di sicurezza COVID-19. "Cù Covid, ci sò novi misure di sicurezza è limiti per u persunale micca essenziale in u locu", hà scrittu, aghjustendu, "ghjustamente, ma un PCA di fiducia hè essenziale per mè per cumpete".
Meyers, sei volte medagliatu paralimpicu, hè natu cù u sindromu di Usher, una cundizione chì impacta a vista è l'audizione. In un op-ed publicatu marti da USA Oghje, L'atleti di 26 anni hà dettu ch'ella hè "abituata à esse obligata à diventà cunfortu in un ambiente scunfortu" - cumpresu u vestitu universale di maschera è u distanzamentu suciale per via di a pandemia COVID-19, chì inibisce a so capacità di leghje labbre - ma chì u I Ghjochi Paralimpici sò "supposti esse un paradisu per l'atleti cun disabilità, l'unicu locu induve simu capaci di cumpete nantu à un terrenu di parità, cù tutti i servizii, prutezioni è sistemi di supportu in postu". (Relativu: A ghjente cuncepisce maschere facciali trasparenti per i sordi è i sordi)
L'USOPC hà appruvatu l'usu di un PCA per Meyers da u 2017. Ella disse chì l'USOPC hà negatu a so dumanda "in basa di e restrizioni COVID-19 da u guvernu giapponese", chì hà ancu impeditu à i spettatori di i Ghjochi Olimpichi, in un sforzu di cumbatte a diffusione di COVID-19 mentre i casi continuanu à cresce, secondu a BBC. "Credu fermamente chì a riduzione di u persunale ùn era micca destinata à riduce u numeru di staff di supportu essenziale per i Paralimpiani, cum'è PCA, ma à riduce u numeru di staffi non essenziali", hà scrittu marti in USA Oghje.
Meyers hà aghjustatu marti cumu a sola presenza di PCA permette à l'atleti cù disabilità di cumpete in evenimenti maiò, cum'è i Paralimpichi. "Ci aiutanu à navigà in sti lochi stranieri, da u ponte di a piscina, check-in di l'atleti per truvà induve pudemu manghjà. Ma u più grande sustegnu chì furniscenu atleti cum'è mè ci dà a capacità di fidà i nostri dintorni - di sentasi in casa per u pocu tempu simu in stu novu ambiente scunnisciutu ", spiegò. (Assuciatu: Fighjate Questu Corridore Mancu Visuale Sfracicà u so Primu Trail Ultramarathon)
Forma Si hè avvicinatu mercuri di un riprisentante per u Cumitatu Olimpicu è Paralimpicu di i Stati Uniti, ma ùn hà micca intesu sente. In una dichjarazione spartuta à USA Oghje, u cumitatu hà dettu: "E decisioni chì avemu pigliatu per nome di a squadra ùn sò micca state faciule, è simu sfracicati per l'atleti chì ùn sò micca capaci di avè e so risorse di supportu precedenti dispunibili", aghjunghjendu, "simu fiduciosi in u livellu di supporteremu à u Team USA è aspittemu di furnisce una sperienza positiva di l'atleti ancu in i tempi più senza precedente ".
Da quandu Meyers hà ricevutu un sustegnu di supportu nantu à i social media da appassiunati di sport, pulitichi è attivisti per i diritti di a disabilità. U tennista americanu Billie Jean King hà rispostu nantu à Twitter u marcuri, implorendu l'USOPC per "fà a cosa bona".
"A cumunità disabili meriteghja u rispettu, l'alloghju è e mudificazioni chì anu bisognu per riesce in a vita", hà scrittu King. "Sta situazione hè vergugnosa è faciule riparabile. Becca Meyers si merita megliu".
U guvernatore Larry Hogan di u Maryland, u statu nativu di Meyers, hà fattu ribombu à listessi sintimi in sustegnu à Meyers nant'à Twitter. "Hè vergugnoso chì dopu avè guadagnatu u so postu legittimu, Becca sia privata di a so capacità di cumpete in Tokyo", hà tweetatu Hogan marti. "U Cumitatu Olimpicu è Paralimpicu di i Stati Uniti duverebbe subitu annullà a so decisione".
Meyers hà ancu ricevutu supportu da i dui senatori di Maryland, Chris Van Hollen è Ben Cardin, inseme cù u senatore di New Hampshire Maggie Hassan è l'attore sordo Marlee Matlin, chì l'hà chjamatu "terribili", aghjustendu chì una pandemia "Ùn hè micca un mutivu per negà [disabilitatu] drittu di e persone à l'accessu ". (Relativu: Questa donna hà vintu una medaglia d'oru à i Paralimpiadi dopu esse in un statu vegetativu)
In quantu à Meyers, hà cunclusu a so dichjarazione d'Instagram marti spieghendu ch'ella "parla per e generazioni future di atleti paralimpici in speranza chì ùn anu mai bisognu di sperimentà u dulore ch'e aghju passatu. Basta hè abbastanza". I Ghjochi Paralimpici cumincianu u 24 d'Agostu, è speremu chì Meyers averà u sustegnu è l'alloghju ch'ella hà bisognu per unisce i so cumpagni di nuvatore in Tokyo.