Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 25 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
23 AMAZING HACKS FOR PARENTS
Video: 23 AMAZING HACKS FOR PARENTS

Cuntenutu

Ricertamenti, aghju pigliatu u mo più chjucu (14 anni) da a scola. Volia subitu sapè ciò chì era per cena, u so uniforme LAX era pulitu, puderaghju taglià i capelli sta sera? Dopu aghju avutu un testu da u mo più vechju (18 anni). Ellu vulia sapè se puderia riesce da a scola per vultà in casa per u weekend, m'hà dettu ch'ellu avia bisognu di ottene un fisicu per esse in a squadra di pista, è m'hà dumandatu se mi avia piaciutu u so ultimu postu Instagram. Infine, u mo zitellu di 16 anni hè ghjuntu in casa da u travagliu à 9 ore di sera. è hà annunziatu ch'ella avia bisognu di spuntini per una riunione dumane, hà dumandatu se l'avessi finalmente firmata per i so SAT, è aghju dumandatu di andà à visità e scole durante a pausa di primavera.

I mo figlioli ùn sò più zitelli, ùn sò più zitelli, ùn dipendenu più cumpletamente da mè. Ma sò sempre a so mamma, è dipendenu sempre di mè per assai. Anu sempre bisognu di tempu, energia è penseru - tuttu què pò esse limitatu quandu si tratta di MS.

Quessi sò alcuni di i "hacks" parentali chì aghju utilizatu per passà a ghjurnata è continuu à esse mamma in u modu oh-so-fastidiu (sicondu elli) chì sò sempre statu.


1. Ùn sudate micca e piccule cose

Questa ùn hè micca sempre a cosa più faciule da gestisce cù i zitelli intornu, ma u stress è l'ansietà sò assassini diretti per mè. Quandu mi lasciu travaglià, in pocu tempu pianu ponu passà da passà una bella ghjurnata (assente di dolore à e ghjambe è fatica) à avè un dolore chì cresce è e gambe deboli tremanti.

Aghju passatu assai tempu è energia nantu à cose cum'è ciò chì i mo figlioli purtavanu è puliscenu cù i so messi, ma aghju amparatu subitu chì si trattava di una energia inutile. Se u mo zitellu di 10 anni vole dichjarallu "U ghjornu di u Pijama", quale sò eiu per dì di nò? Ùn importa tantu sì a lavanderia pulita ferma sbulicata in u canistrellu è ùn si mette micca bè in i cassetti. Hè sempre pulitu. È i piatti brutti seranu sempre quì a mane, è hè bè.


2. Ùn morde micca più di ciò chì pudete masticà

Vogliu crede chì possu fà tuttu è stà nantu à e cose. Si face chì hè un toru cumpletu è assolutu. Ùn possu micca sempre fà tuttu, è mi vene intarratu, inundatu, è annacquatu.

Ùn sò micca una mamma megliu perchè mi scrivu à e chjappelle in viaghju di campu, travagliu a fiera di u libru, o ospitu u picnic di ritornu à a scola. Queste sò e cose chì mi puderianu parè cum'è una bona mamma per l'esternu, ma ùn sò micca ciò chì i mo figlioli fighjenu. È i mo figlioli sò quelli chì contanu. Aghju amparatu à dì solu "innò" è à ùn sentemi micca ubligatu di piglià più di ciò chì possu trattà.

3. Incuraghjite i vostri figlioli à esse indipendenti

Dumandu per ogni forma d'aiutu hè sempre statu una sfida per mè. Ma aghju capitu subitu chì impegnà i mo figlioli in "modu d'aiutu" era una vittoria / vittoria. Mi hà liberatu di alcuni di i mo compiti è li hà fattu sente più cresciuti è impegnati. Fà e cose perchè sò designate cum'è faccende hè una cosa. Amparà à fà e cose senza esse dumandatu, o per esse simplicemente utile, hè una grande lezione di vita chì MS hà messu in risaltu per i mo figlioli.


4. Distrae, distrae, distratta

A mo mamma mi chjamava a "Regina di Distrazione". Avà vene in manu. Truvate distrazioni (sia per voi sia per i zitelli). Ch'ella sia simpliciamente di crià un altru sughjettu o di tirà fora un ghjoculu o un ghjocu, rindirizzendu i mumenti chì vanu male, aiutami à tene a vita nantu à a pista è noi tutti felici.

A tecnulugia hà introduttu tunnellate di distrazioni. Aghju cuminciatu à circà app è ghjochi chì sfidanu u cervellu è li ghjocu cù i zitelli. Aghju unepochi di ghjochi di ortografia nantu à u mo telefonu è spessu tireraghju i zitelli (o chiunque in un raghju di 500 iarde) per aiutami. Ci permette di fighjà nantu à qualcosa d'altru (è apparentemente simu sempre più intelligenti in listessu tempu). Fit Brains Trainer, Lumosity, 7 Little Words, è Jumbline sò alcuni di i nostri preferiti.

5. Assicuratevi di uttene u ricordu

Trà a nebbia di u cervellu, l'età medievale, è i compiti di mamma, sò furtunatu di ricurdà qualcosa. Ch'ella sia iscrizzione di a mo figliola per i SAT, o ricordu di un tempu di ritruvamentu o di a lista di a buttrega, sì ùn la scrivu micca prubabile chì accada.

Truvate una bella app per piglià note è adupratela religiosamente. Attualmente, aghju utilizatu Simplenote è l'aghju messu in opera per invià un email ogni volta chì aghjunghju una nota, chì furnisce un ramentu necessariu dopu quandu sò in u mo urdinatore.

6. Aduprate i mumenti per insignà

Se qualchissia face una rimarca à propositu di u mo Segway o di u mo tag di parcheggio per disabilità, adupru u mumentu per fà i mo figlioli megliu persone. Parlemu di cumu si sente esse ghjudicatu da altre persone, è cumu si deve circà à empatizà cù e persone chì trattanu di disabilità. MS hà fattu chì l'insignamentu di trattà l'altri cun rispettu è gentilezza sia assai più faciule, perchè furnisce "momenti didattici" costanti.

7. Truvate i motivi per ride è surrisu

MS pò introduce alcune cose abbastanza schifose in a vostra vita, è pò esse una cosa spaventosa d'avè un genitore chì hè malatu. Sò sempre andatu per "sopravvivere" à MS aduprendu l'umuri, è i mo figlioli anu abbracciatu dinò sta filusufia.

Ogni volta chì qualcosa accade, sia una caduta, pisendu i mo pantaloni in publicu, o un cattivu flare-up, noi tutti scramble per truvà u divertente in a situazione. Durante l'ultimi 10 anni, aghju scontru più momenti inaspettati, goffi è imbarazzanti di quantu avessi pussutu immaginà, è i nostri ricordi di famiglia includenu tutte e grandi barzellette chì ne sò state derivate. Ancu una cattiva caduta porterà più chì probabilmente à una bona storia, è infine qualchì risata.

8. Pianu è cumunicà

Sapendu ciò chì si aspetta è ciò chì vene pò aiutà à riduce u stress è l'ansietà per tutti noi. Quandu ghjunghjemu in casa di i mo parenti per e nostre vacanze d'estate, i zitelli anu sempre un milione è una cosa chì volenu fà. Ùn sò mancu sicuru chì puderiamu ghjunghje à tutti se ùn avessi micca MS! Parlà ne è fà una lista di ciò chì seremu è ùn pudemu micca fà dà à ognunu aspettative chjare. A lista-creazione hè diventata una di e cose chì femu in preparazione è in anticipazione di u viaghju pendente. Permette à i mo figlioli di sapè ciò ch'elli ponu fà durante u ghjornu, è mi permette di sapè esattamente ciò chì devu fà per passà a ghjurnata.

9. Esse apertu è onestu cù i vostri figlioli

Dapoi u principiu, sò statu apertu cù i mo figlioli nantu à MS è tutti l'effetti secundarii chì venenu cun ella. Pensu chì, s’e aghju avutu à trattà cù i so pipi è i cacchi dapoi anni, ponu almenu sente parlà di i mo per un pocu!

Ancu se hè l'istintu di una mamma di ùn vulè micca incaricà i vostri figlioli (è odiu vultà cum'è pientu o debule), aghju amparatu chì face più male chè bè per pruvà à piattà una gattiva ghjurnata o un flare-up da i mo zitelli. A vedenu cum’è mè chì li mentu, chjara è semplice, è preferiscu esse cunnisciutu cum'è un mazzeru chè un bugiardu.

10. Esse adattabile

MS pò ridefinisce a vostra vita in un mumentu ... è poi decide di imbulighjà cun voi è ridefiniscela torna dumane. Amparà à rotulà cù i pugni è adattassi sò tramindui cumpetenze necessarie da avè quandu campanu cù MS, ma sò ancu grandi abilità di vita chì i mo figlioli faranu avanzà in a vita.

11. Ammette i vostri "fiaschi", ridite di elli, è andate avanti

Nimu ùn hè perfettu - avemu tutti prublemi. È se dite chì ùn avete micca prublemi, bè, allora eccu u vostru numeru. MS hà purtatu assai di i mo "prublemi" in primu pianu. Mustrà à i mo figlioli chì sò bè ​​cun elli, chì possu abbraccialli è i mo fiaschi cun risa è surrisu, hè un missaghju forte per elli.

12. Esse u mudellu chì vulete per i vostri figlioli

Nimu ùn sceglie di uttene MS. Ùn ci era micca "cuntrollà a casella sbagliata" nantu à l'applicazione per a vita. Ma di sicuru sceltu cumu campà a mo vita è cumu navigheghju ogni bump in a strada cù i mo figlioli in mente.

Vogliu mostralli cume avanzà, cumu ùn esse vittime, è cumu ùn accettanu micca u statu quo s'elli ne volenu di più.

Meg Lewellyn hè una mamma di trè figlioli. Hè stata diagnosticata cun MS in 2007. Pudete leghje più nantu à a so storia nantu à u so blog, BBHwithMS, o cunnetta cun ella nant'à Facebook.


Posti Populari

Propriocepzione: Cosa hè, à chì serve è 10 esercizii propriocettivi

Propriocepzione: Cosa hè, à chì serve è 10 esercizii propriocettivi

A Propriocezione hè a capacità di u corpu di valutà induve i trova per mantene un equilibriu perfettu mentre tà in piedi, muvendu i o fendu forzi.A propocepzione accade perchè...
3 esercizi di crossfit per principianti

3 esercizi di crossfit per principianti

L'e ercizii per principianti Cro fit vi aiutanu à adattà a vo tra po tura è amparà alcuni movimenti di ba a, chì eranu nece arii cù u tempu in a maiò parte di l&...