Pata-de-vaca: À chì serve è Cumu aduprà
Cuntenutu
A zampa di vacca hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è manu-di-vacca o griffu di boiu, pupularmente cunnisciuta cum'è rimediu naturale per u diabete, ma chì ùn hà micca una prova scientifica di questu fattu in l'omu.
A pata-de-vaca hè un arburu brasilianu cù un troncu spinoso, di 5 à 9 metri di altezza, è chì produce fiori grandi è esotici, di solitu bianchi.
U so nome scientificu hè Bauhinia forficata è e so foglie secche ponu esse acquistate in butteghe di alimenti sani è alcune drogherie. Altri nomi pupulari sò capo-di-bode, zocculu-di-asinu, zoccu-di-vacca, ceroula-de-homem, miroró, mororó, pata-de-ox, paw-of-deer, claw-of-anta è unghje. -di vacca.
Per chì ghjè
E pruprietà di a zampa di vacca includenu a so azzione antiossidante, analgésica, diuretica, lassativa, purgativa, ipocolesterolemica è vermifuga, dunque pò esse indicata cum'è un modu per cumplementà u trattamentu di:
- Veziche o calcoli renali;
- Ipertensione arteriale;
- Emofilia;
- Anemia;
- Obesità;
- Malatie cardiache;
- Malatii di u sistema urinariu.
Inoltre, alcuni studii fatti nantu à i topi dicenu chì a zampa di a vacca hà una azzione ipoglicemica è pò esse indicata per aiutà in u trattamentu di a diabete, postu chì hè capace di diminuisce i livelli di glucosiu in sangue.
Hè impurtante chì prima di aduprà a zampa di vacca per diminuisce i livelli di glucosiu in sangue, u duttore sia cunsultatu, postu chì i so effetti nantu à u corpu umanu è in relazione cù a diabete, oltre à a quantità minima è massima raccomandata, sò sempre studiatu. Amparate più nantu à a relazione trà tè di cowpea è diabete.
Cumu aduprà
Per scopi medicinali, e so foglie, corteccia è fiori ponu esse aduprati.
- Tè à zampa di vacca: Aghjunghje 20g di foglie pata-de-vaca in 1 litru d'acqua bollente è lasciate riposà per 5 minuti. Bei u tè, cudatu 3 volte à ghjornu;
- Strattu seccu di zampa di vacca: 250 mg à ghjornu;
- Tintura di vacca:30 à 40 gocce trè volte à ghjornu.
Queste forme d'usu devenu esse aduprate dopu à a raccomandazione di u duttore o di l'erboristu, postu chì l'azzione di sta pianta nantu à u corpu ùn hè ancu ben stabilita, è ancu e quantità massime è minime raccomandate per u cunsumu.
Effetti secondari è contraindicazioni
U cunsumu di paw-of-cow ùn hè micca cunsigliatu per e donne incinte, chì allattanu è per i zitelli sottu 12 anni. Inoltre, e persone chì anu ipoglicemia ùn devenu ancu cunsumà questu già, postu chì si crede chì puderà diminuisce ulteriormente a quantità di glucosiu in u sangue.
U cunsumu crònicu di sta pianta pò favurisce u sviluppu di l'ipotiroïdismu è a furmazione di boccu endemicu, in più di resultà in diarrea cronica è cambiamenti in u funziunamentu di i reni per via di a so azzione purgante, lassativa è diuretica.