Cumu aduprà a canna currettamente
Cuntenutu
Per marchjà cù a canna currettamente, deve esse posizionatu nantu à u latu oppostu di a gamba ferita, perchè quandu si mette a canna da u listessu latu di a gamba ferita, l'individuu metterà u pesu di u corpu in cima à a canna, chì hè incorrettu.
A canna hè un sustegnu supplementu, chì migliura l'equilibriu evitendu a caduta, ma hè impurtante chì sia adupratu currettamente per ch'ellu ùn cause dolore in u polu o in a spalla.
E precauzioni essenziali per aduprà a canna currettamente sò:
- Ajuste l'altezza di a canna: A parte più alta di a canna deve esse à a stessa altezza di u polsu di u paziente, quandu u so bracciu hè allargatu;
- Aduprate a stringa a canna intornu à u polzu in modu chì a canna ùn cadi micca in terra se avete bisognu di aduprà e duie mani;
- Piazzà u bastone da marchjà accantu à u corpu per ùn inciampà lu;
- Ùn marchjà micca nantu à u pavimentu bagnatu è evite tappeti;
- Attenti quandu entri in l'ascensore è aduprendu e scaleper prevene e cadute. A calma è l'equilibriu sò di primura à stu mumentu, ma sè cascate, duvete dumandà aiutu per alzassi è andà avanti, ma in casu di dulore hè impurtante cunsultà un ortopedistu. Vede cumu per allevà u dolore di cascà in: 5 consiglii per alleviare u dolore di u ghjinochju.
Quale deve aduprà una canna
L'usu di una canna hè raccomandatu per tutti chì anu bisognu di più equilibriu per alzassi o camminà.
Una bona prova di se una persona hà bisognu à aduprà una canna hè di verificà quantu pò camminà 10 metri. L'ideale hè di marchjà 10 metri in 10 secondi o menu. Se u paziente hà bisognu di più tempu, si consiglia di aduprà una canna per furnisce più equilibriu.
I più boni canne sò quelli chì anu estremità gommate è chì permettenu u regulamentu di l'altezza. Di solitu e canne in alluminiu anu "fori" per adattà l'altezza, ma e canne di legnu ponu esse tagliate à misura.
Vede ancu:
- Cumu prevene e cadute in l'anziani
- Esercizi di stretching per l'anziani