Tenente bastone: à chì serve, benefici è cumu fà u tè
Cuntenutu
Pau-tinente hè una pianta medicinale, cunnisciuta ancu cum'è Pau amara, Quassia o Quina, ampiamente usata cum'è trattamentu naturale per prublemi di stomacu, infezioni è infiammazioni. U so nome scientificu hè Quassia amara L. è pò esse adupratu in forma di foglie secche, cippatelli di legnu, polvere o oliu essenziale, per u cunsumu in forma di tè o da appiecà nantu à a pelle.
I vantaghji di u tenente Pau includenu azzione contr'à i cambiamenti di l'appetitu, e difficultà digestive, a dispepsia, l'infestazioni causate da i vermi. Sta pianta si trova in butteghe di alimenti sani è in alcune drogherie.
Per chì ghjè
U tenente Pau hà parechji benefizii per a salute, frà elli:
- Trattamentu di l'ulcere stomacu, cume migliora u rivestimentu di u rivestimentu stomacu;
- Riduzzione di stinimentu, perchè u muvimentu peristalticu di l'intestinu;
- Facilita a digestione è stimula l'appetite, per via di u so effettu tonicu annantu à u stomacu;
- Cuntrollu di a glicemia, migliurendu i profili glicemichi in u diabete;
- Trattamentu di infezioni cum'è malaria è leishmaniasi, facilitendu a recuperazione;
- Vermifugiu, cù azzione contr'à i parassiti cum'è giardiasi è oxyuriasis;
- Azzione antibatterica;
- L'attività di u cancheru pare esse prumessa, in particulare cù effetti contr'à a leucemia;
- Effettu energeticu è antipireticu.
L'estrattu preparatu cù steli è abbaie di u tenente Pau hà ancu un'azione insecticida contr'à certi insetti è acari, è pò ancu esse adupratu nantu à u cuoio capellutu per trattà i pidocchi.
Inoltre, parechje persone usanu u tè Pau Lieutenant cum'è un modu per aiutà à a perdita di pesu, per via di i so effetti digestivi è antioxidanti. Scuprite puru i migliori tè per stimulà a perdita di pesu.
Cumu Fà u Tenente Stick Tea
E foglie di u tenente bastone sò e parte più aduprate per a fabricazione di tè, tuttavia, i cippati o e radiche ponu ancu esse aduprati, principalmente per fà estratti è cumpresse.
- Tè bastone tenente: aghjunghje 2 cucchiai di tenente appiccicate à un litru d'acqua è fate coce per 10 minuti. Quandu cumencia à bollire, cacciate da u focu è lasciate riposà per 10 minuti. Bei 2 o 3 tazze à ghjornu.
Inoltre, e farmacie di manipulazione ponu ancu fà estratti dighjà separati, polveri o olii essenziali chì facilitanu u cunsumu di e proprietà di a pianta.
Possibili effetti collaterali
Ancu se u tenente bastone ùn hè micca cunsideratu una pianta tossica, hè pussibule chì un cunsumu eccessivu possa causà irritabilità à u stomacu, nausea è vomitu.
Inoltre, u so usu custante pò alterà a fertilità, per via di a so azzione in a riduzione di i sperma in l'omi è l'ormone di l'estrogeni in e donne.
Quale ùn deve micca aduprà
Ùn ci sò micca contraindicazioni formali cunnisciute per u bastone, tuttavia deve esse evitata da e persone cun cambiamenti in ormoni sessuali o da e donne in menopausa, chì pò causà un ligeru peghju di i sintomi.
Ùn deve ancu esse adupratu da e donne incinte o da e donne chì allattanu.