Possu mudificà u contraccettivu?
Cuntenutu
A donna pò mudificà dui pacchetti contraceptivi, senza alcun risicu per a salute. Tuttavia, quelli chì volenu fermà a menstruazione devenu cambià a pillola per una di usu continuu, chì ùn hà micca bisognu di pausa, nè hà un periodu.
Ùn ci hè micca cunsensu trà i ginecologhi in quantu à i pacchetti contraccettivi chì ponu esse mudificati, ma tutti sò d'accordu chì e pillule ùn devenu micca esse mudificate spessu perchè à un certu puntu l'utru hà da cumincià à liberà picculi sanguinamenti, questu hè u solu risicu di patch.
Amparate nantu à altri modi per fermà a menstruazione.
Questi sanguinamenti accadenu perchè u tessutu chì allinea l'utru internamente continua à aumentà ancu cù a pillola è hè a so uscita chì a cunnoscemu cum'è "menstruazione". Quandu splicing the cartons, stu tissutu continua à furmassi, ma à un certu puntu, u corpu duverà liberallu, è cume ùn ci hè micca menstruazione, sti picculi sanguinamenti di fuga ponu apparì.
Perchè hè necessariu rispettà a pausa contraceptiva
A pausa di a pillula contraceptiva deve esse rispettata per permettà a pulizia di l'utru, perchè, ancu se l'ovari ùn sò micca in maturazione di l'ova, l'utru continua à preparassi, ogni mese, per una eventuale gravidanza, diventendu più spessa per via di l'endometriu.
Cusì, u sanguinamentu chì si verifica durante a pausa ùn hè micca una vera menstruazione, postu chì ùn cuntene alcuna ovu, è esiste solu per permettà a pulizia di l'utru è per imità u ciclu naturale di a donna, rendendu più faciule identificà i casi pussibili di gravidanza. , quandu a menstruazione ùn scende, per esempiu.
Ùn ci hè risicu per a salute se a pausa ùn hè micca presa, chì l'hormoni liberati da a pillula impediscenu solu u funziunamentu di l'ovari, chì ponu stà fermu per un bellu pezzu senza dannu à a donna. L'unicu risicu chì pò accade hè a liberazione spontanea di u tessutu da l'utru, chì provoca picculi sanguinamenti irregulari finu chì tuttu u tessutu sia eliminatu.
Cumu pause currettamente
A durata di a pausa trà e pillule varieghja secondu u tippu di pillula di cuntrollu di nascita chì state pigliendu. Cusì:
- Pilluli di 21 ghjorni, cum'è Yasmim, Selene o Diane 35: a pausa hè di solitu 7 ghjorni, è in quelli ghjorni, a donna ùn deve micca piglià pillule. A nova carta deve principià l'ottu ghjornu di a pausa;
- Pilluli di 24 ghjorni, cum'è Yaz o Mirelle: a pausa hè di 4 ghjorni senza contraceptivi, è a nova carta deve principià u 5u ghjornu. Alcune carte anu, in più di e 24 pillule, 4 compresse di un altru culore, chì ùn anu micca ormoni è funzionanu cum'è una pausa. In questi casi, a nova carta deve esse iniziata appena u ghjornu dopu chì finisce è l'ultima tablet di culore nantu à a carta.
- Pilluli di 28 ghjorni, cum'è Cerazette: ùn anu micca bisognu di una pausa, chì sò d'usu cuntinuu. In questu tippu di pillula ùn ci hè micca menstruazione ma un sanguinamentu minore pò accade in ogni ghjornu di u mese.
Dimentichendu di piglià a prima pillula da u novu pacchettu dopu a pausa, l'ovari ponu tornà à u normale funziunamentu è maturà un ovu, ciò chì pò aumentà a probabilità di stà incinta, soprattuttu se avete avutu rapporti sessuali senza marchjà durante u periodu di pausa. Sapete chì fà se vi scurdate di piglià u vostru contraceptivu.
In certi casi, u tempu di pausa pò ancu varià secondu a marca di a pillola è, dunque, hè assai impurtante di leghje u fogliu di u pacchettu è di chiarisce ogni dubbitu cun u ginecologu, prima di inizià l'usu di e pillule contraceptive.