10 sintomi di cattiva circulazione, cause principali è cosa fà
Cuntenutu
A cattiva circulazione hè una situazione carattarizata da a difficultà di u sangue à passà per e vene è l'arterie, chì pò esse identificata da l'apparizione di alcuni segni è sintomi, cume i pedi freddi, gonfiore, sensazione di zinghje è pelle più secca, per esempiu, ciò chì pò accade per via di l'usu di pillule contraceptive, esse in sovrappeso, invecchiare o per u fattu chì passate assai tempu in piedi o cù e gambe incrociate, per esempiu.
Hè impurtante chì a causa di a cattiva circulazione sia identificata, è ancu i sintomi chì sò prisenti è a frequenza cù a quale apparisce, chì cusì hè pussibule per u cardiologu o u duttore generale indicà u trattamentu più adattu per aiutà à alleviare u sintomi.
U modu principale per identificà a cattiva circolazione in e gambe hè attraversu i sintomi, i principali sò:
- Pelli fredde, secche o squamose;
- E zampe pruriginose;
- Macchi rossi nantu à e gambe;
- Presenza di vene spider o varicesi;
- Piedi è caviglie gonfie;
- Culore pallidu o turchinu in i lochi di poca circulazione;
- Crampi di ghjambe;
- Tingling, stinging or numbness in the legs;
- Assenza di capelli nantu à e gambe;
- Crepe in i tacchi.
I sintomi di solitu peghju à a fine di a ghjurnata, soprattuttu quandu a persona hà passatu assai tempu in piedi, ma ponu accade ancu cù una intensità più grande durante u ciclu menstruale, durante i periodi di u ghjornu u più caldu o quandu portanu tacchi alti o sandali piatti.
Cause principali
Una cattiva circolazione in e gambe è in i pedi pò accade per via di parechje situazioni, e principali sò:
- Gravidanza, postu chì durante a gravidanza u corpu di a donna produce più liquidi per mantene l'irrigazione di a placenta, ciò chì rende u travagliu di e vene più difficiule. Inoltre, durante a gravidanza ci hè a produzzione di l'hormone relaxin, chì provoca a dilatazione di e vene, rendendu difficiule per u sangue u ritornu in core.
- Aterosclerosi, perchè a causa di a presenza di placche grasse in l'internu di l'arterie, u sangue pò micca circulà currettamente, dendu à l'apparizione di sintomi di cattiva circolazione;
- Sovrappesu è inattività fisica, postu chì a circulazione di sangue in u corpu pò esse compromessa è u ritornu venoso diventa più difficiule, chì pò fà chì e gambe diventinu più gonfie è stanche;
- Invechjera, hè perchè u invechjamentu naturale di i vini sanguini si verifica ancu, chì pò interferisce cù a circulazione è pò purtà à l'apparizione di sintomi di cattiva circulazione;
- Usu contraceptivuHè perchè per via di a quantità di ormoni prisenti in u contraccettivu, ci pò esse un risicu aumentatu di furmazione di trombi in alcune donne, chì pò interferisce direttamente cù a circulazione. Amparate più nantu à a trombosi contraceptiva;
- Stendu per un bellu pezzu, à pusà o cù e gambe incruciate, per via di u travagliu o di viaghji longhi, per esempiu, postu chì pò rende più difficiule per u sangue u ritornu in core;
- Malatie croniche, cum'è l'ipertensione è a diabete, ponu ancu risultà in una cattiva circulazione, soprattuttu quandu ùn sò micca trattati currettamente.
Hè impurtante chì a causa di una cattiva circolazione sia identificata, chì in questu modu u duttore pò indicà alcuni modi per trattà è alleviare i sintomi per prevene cumplicazioni chì si presentanu, cume a formazione di ulceri o l'amputazione di u pede, per esempiu.
Cosa da fà
Per cumbattà è evità i sintomi di cattiva circulazione in e gambe, hè impurtante seguità e linee guida di u cardiologu o di u medicu generale, chì ponu indicà l'usu di calze di compressione o di droghe chì agiscenu nantu à e vene di u sistema circulatoriu, migliorendu u tonu venoso, microcirculazione è a resistenza di i vini sanguini.
L'adopru di misure, cum'è l'elevazione di e gambe à a fine di a ghjurnata, u bagnu cù l'acqua à una temperatura media, u massaghju da a caviglia à l'inguina è u purtamentu di scarpi comodi, aiutanu ancu à riduce u disagiu causatu da una cattiva circolazione.
Inoltre, l'attività fisica regulare è una dieta bassa in sale è ricca in vitamina C è antiossidanti ponu ancu aiutà à prevene è cumbatte i sintomi di cattiva circulazione, è ancu qualchì rimediu casanu, cum'è u suchju d'aranciu cù u prezzemolo è u suchju d'ananas cù u zenzeru. , per esempiu. Scuprite altre opzioni di rimediu casanu per una cattiva circulazione.
Vede ancu in u video sottu alcuni altri suggerimenti per riduce u gonfiore di i pedi: