Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 7 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
The process of making handmade shoes. Odessa/ Perfect couple
Video: The process of making handmade shoes. Odessa/ Perfect couple

Cuntenutu

Cosa hè un test di flussu di espirazione di piccu?

U test di u piccu di u flussu espiratoriu (PEFR) misura a rapidità di una persona pò espirà. U test PEFR hè ancu chjamatu flussu di punta. Questa prova hè cumunemente eseguita in casa cù un dispositivu di manu chjamatu monitor di flussu di punta.

Per chì u test PEFR sia utile, duvete tene registrazioni continue di u vostru flussu. Altrimenti ùn pudete micca nutà mudelli chì si verificanu quandu u vostru flussu hè bassu o diminuisce.

Questi mudelli ponu aiutà à prevene i vostri sintomi da peghju prima di un attaccu d'asma pienu. U test PEFR pò aiutà à scopre quandu avete bisognu di adattà a vostra medicazione. O pò aiutà à determinà se fattori ambientali o inquinanti affettanu a vostra respirazione.

Quandu un duttore raccomanda un test di flussu espiratoriu di punta?

U test PEFR hè un test cumunu chì aiuta à diagnosticà è verificà i prublemi pulmonari, cume:

  • asma
  • malatia pulmonaria obstructiva cronica (BPCO)
  • un pulmone trapiantatu chì ùn funziona micca bè

Pudete ancu fà sta prova in casa. Aiuterà à determinà se i trattamenti di disordini pulmonari stanu travagliendu per prevene chì i sintomi aggravinu.


Cume mi preparu per un test di flussu di espirazione di punta?

U test PEFR ùn hà micca bisognu di assai preparazione. Pudete vulete allentà ogni vestitu strettu chì puderebbe impedisce di respirà in profondità. Assicuratevi di stà o pusà drittu mentre fate u test.

Cumu hè datu un test di flussu di espirazione di piccu?

Aduprarete un monitor di flussu espiratoriu di punta per fà u test PEFR. Questu hè un strumentu handheld cun un boccaglio à una estremità è una scala à l'altru. Quandu soffiate aria in u bocchinu si movi una piccula freccia di plastica. Questa misura a velocità di u flussu di l'aria.

Per fà u test, puderete:

  • Respira u più prufondu pussibule.
  • Soffiate in u bocchinu u più prestu è u più duru pussibule. Ùn mette micca a lingua davanti à u bocchinu.
  • Fate a prova trè volte.
  • Nota a più alta velocità di i trè.

Sì tossite o starnutite mentre respirate, avete bisognu di ricumincià.

Quante volte devu fà u test?

Per determinà un "megliu persunale", duvete misurà u vostru piccu flussu:


  • almenu duie volte à ghjornu per duie à trè settimane
  • in a mattina, à u svegliu, è in a tarda dopu meziornu o prima sera
  • 15 à 20 minuti dopu aduprà un beta2-agonistu inalatu, à azzione rapida

Un medicamentu cumunu beta-agonistu hè albuterol (Proventil è Ventolin). Questu medicamentu rilassa i musculi chì circundanu e vie aeree aiutendu li à espansione.

Quali sò i rischi associati à u test di u flussu expiratoriu di punta?

U test PEFR hè sicuru da fà è ùn hà micca rischi associati.In rari casi, pudete sentite un pocu di luce dopu avè respiratu in a macchina parechje volte.

Cumu possu sapè sì u mo piccu flussu espiratoriu hè normale?

I risultati normali di i testi varienu per ogni persona secondu a vostra età, sessu è altezza. I risultati di i testi sò classificati cum'è zoni verdi, gialli è rossi. Pudete determinà in quale categuria cascate paragunendu i vostri risultati passati.

Zona verde: 80 à 100 per centu di u vostru flussu abitualeQuesta hè a zona ideale. Significa chì a vostra cundizione hè sottu cuntrollu.
Zona gialla: 50 à 80 per centu di u vostru flussu abituale E vostre vie aeree ponu cumincià à restringe. Parlate cù u vostru duttore nantu à cumu gestisce i risultati di a zona gialla.
Zona rossa: menu di u 50 per centu di a vostra tarifa nurmaleE vostre vie aeree si restringenu severamente. Pigliate i vostri medicazione di salvezza è cuntattate i servizii d'urgenza.

Chì significa chì aghju risultati anormali?

U flussu diminuisce quandu e vie aeree sò bluccate. Se notate una caduta significativa di a vostra velocità massima di flussu, pò esse causata da un flare-up in a vostra malatia pulmonare. E persone cun asma ponu sperimentà bassu flussu di piccu prima di sviluppà sintomi di respirazione.


Se unu di i sintomi seguenti si verificanu, andate immediatamente à a sala di emergenza. Quessi sò sintomi di una emergenza medica:

  • diminuzione di a vigilenza - questu include sonnolenza severa o cunfusione
  • respirazione rapida è tensione di i musculi di u pettu per respirà
  • culore turchinu à a faccia o à e labbre
  • ansietà severa o panicu causatu da l'incapacità di respirà
  • sudatu
  • pulse rapidu
  • aggravamentu di a tosse
  • mancanza di fiatu
  • respiru sibilante o respirazione rasante
  • incapaci di parlà più cà frasi brevi

Pudete desiderà visità u vostru duttore è uttene una lettura più precisa cù un spirometru se i vostri risultati di test sò cuncernanti. Un spirometru hè un dispositivu di monitoru di flussu di punta più avanzatu. Per questu test, respirerete in un bocchinu cunnessu à una macchina spirometru chì misura i vostri tassi di respirazione.

Articuli Recenti

7 benefici di l'oliu di l'arburu di tè

7 benefici di l'oliu di l'arburu di tè

L'oliu di l'arburu di tè hè e trattu da a piantaMelaleuca alternifolia, cunni ciutu ancu cum'è arburu da tè, arburu da tè o arburu da tè. t'oliu hè t...
Cumu uttene HPV?

Cumu uttene HPV?

U cuntattu intimu enza prutezzione hè u modu più cumunu per "uttene u VPH", ma que tu ùn hè micca l'unica forma di tra mi ione di a malatia. Altre forme di tra mi ion...