Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 18 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Peloton Cuntinueghja A so Iniziativa Anti-Razzisimu Attraversu a Campagna 'Inseme Significa Tutti Noi' - Vita Di Vita
Peloton Cuntinueghja A so Iniziativa Anti-Razzisimu Attraversu a Campagna 'Inseme Significa Tutti Noi' - Vita Di Vita

Cuntenutu

Fighjendu a camera da u sediu di a so bicicletta, l'instructore di Peloton, Tunde Oyeneyin, hà offertu queste parolle punenti per apre a so 30-minute Parlà cavalcà u 30 di ghjugnu di u 2020: "Ci prutegemu da cunnosce u dulore di l'altri perchè hè dulurosu è scomudu. Per esse svegliati, per svegliarci, duvemu esse disposti à appughjà ci."

In u cursu di a classe fisicamente è emotivamente esigente - liberata pocu dopu à l'assassiniu di George Floyd in maghju 2020 - Oyeneyin hà imploratu i piloti di affruntà u so disagio è di guidà u cambiamentu perseverendu attraversu sfide. Hè in questu tempu chì Peloton hà ancu pigliatu una pusizione per impegnà à esse una urganizazione anti-razzista, à traversu l'iniziu di i so quattru anni, $ 100 milioni di Peloton Pledge. Cù questu, Peloton hà tracciatu i so scopi per luttà contr'à l'ingiustizie è l'iniquità razziali, cumprese l'opportunità di apprendimentu anti-razzismu per l'impiegati, investendu in prugrammi di sviluppu per i membri di a squadra ogni ora, è investendu in organizzazioni senza scopo di lucro per sustene a lotta contr'à u razzismu sistemicu. Avà, un pocu più di un annu dopu, a cumpagnia duppieghja i so sforzi è eleva u so impegnu à a causa.


Cù u recente lanciu di a campagna "Inseme significa tutti noi" di Peloton, a marca riflette nantu à e tappe messe in opera per via di u Piglione di Peloton. U novu situ specificu di prumuzione di Peloton (visitate lu in pledge.onepeloton.com) non solu detalla u prugressu anti-razzismu di a marca finu à a data, ma furnisce à u publicu aggiornamenti regulari nantu à cumu Peloton continua à cuntribuisce à u scopu di cultivà l'antirazzismu sia in a cumpagnia è a cumunità glubale. "A nostra campagna 'Inseme significa tutti noi' ci permette di esse responsabili è invità i nostri membri cù noi in u viaghju", spiega Dara Treseder, SVP di Peloton è capu di marketing globale.

In più di a serie di classi, (Oyeneyin's Parlà e corse sò destinate à accumpagnà u 10 Respirate mediazione è sessioni di yoga da u prufessore di yoga di Peloton Chelsea Jackson Roberts, Ph. D.), a cumpagnia offre avà à i membri di a squadra senza cumissioni, orarie, a tarifa oraria di $ 19 per ora, $ 3 più di i tassi precedenti. Mentre queste fasce di paga ùn puderanu micca significà assai per u consumatore, illustra i sforzi di a marca versu l'uguaglianza salariale. Inoltre, Peloton hà ancu furmatu partenarii d'impattu suciale cù urganisazioni in u mondu per creà un accessu megliu à l'opportunità di fitness in e cumunità sottumessi. Queste urganisazioni includenu u Centru per a Ricerca Antirazzista di l'Università di Boston, GirlTrek, a Corporazione di Supportu di Iniziative Locali, u Fondu Steve, l'Organizazione Psicosociale Internaziunale in Germania, u Sporting Equals di u Regnu Unitu, è u Centru di Salute Comunitariu Taibu di u Canada. A cumpagnia hà ancu creatu opportunità per a crescita persunale, chì includenu viaghji trimestrali di apprendimentu antirazzisimu, sessioni di ascoltu, è attelli di DEI. (Assuciatu: I Nuotatori di a Squadra USA Sò Prufessiunali Principali, Q & As, è Altru per Benefiziu a Vita Nera Materia)


"Hè statu un tale onore di ghjucà un rolu in u peghju di u Peloton", conta Oyeneyin Forma. "Travagliendu à fiancu à u mo cumpagnu di squadra, Chelsea, è i nostri pruduttori per custruisce u Rispira, Parla A serie m'hà sfidatu è m'hà dumandatu di cresce è di evoluzione cum'è un capu. Inseme, simu stati capace di creà spaziu per a nostra cumunità Nera per sente micca solu vistu è intesu ma ancu amatu è sustenutu ".

Roberts spiega chì a pianificazione per u Respira, Parla A serie hè stata fatta durante i so primi ghjorni à Peloton in Maghju 2020. "Sò stata lanciata [chì significa chì Roberts hà fattu u so debut cum'è istruttore nantu à a piattaforma] u ghjornu dopu à a tragedia di George Floyd, durante i primi mesi di una pandemia, è ùn aghju mai esse capace di separà quella realità ", dice ella Forma. "Ciò chì hè andatu in questu era un sentimentu di," cumu ùn aghju micca. Eramu quì, cù l'uppurtunità di cultivà a cunnessione durante un tempu tumultuous attraversu e nostre sperienze fisiche nantu à u tappettu è a bicicletta, sò cunvinta chì e mo scelte, e mo pratiche è tutti i camini chì aghju viaghjatu prima di Respira, Parla anu da preparà per sparte u mic cù a mo surella-amica è u cullega, Tunde. Hè ciò chì a nostra cumunità avia bisognu - ciò chì avemu bisognu ".


"Per mè, Respira, Parla era un cuntainer per noi di processà, per esse curiosu, per esse crudu, è per praticà l'empatia è l'intelligenza ", dice Roberts. "Era essenziale chì avemu ricurdatu a cumunità è u fundamentu di perchè avemu sceltu per esse istruttori in u primu locu. Per mè, u mo perchè hè sempre statu di cultivà a cumunità attraversu sperienze incarnate ".

Durante e corse, Oyeneyin hà fattu un puntu di sparte citazioni da una varietà diversa di individui Neri, da i dirigenti di i diritti civili à i so cumpagni di Peloton. "A serie hà ancu invitatu i nostri alliati è futuri alleati à sente e nostre storie è sperienze cum'è persone nere è hà furnitu l'uppurtunità di vede u mondu cù una lente diversa, l'amore essendu a linea di traversu di l'esperienza di a classe duo", dice. Oyeneyin hà ancu servitu cum'è moderatore à fiancu à Treseder, durante u Panel d'Impattu Soziale di a cumpagnia in maghju. U pannellu hà parlatu sinceramente di cumu a fitness, a salute mentale è a cumunità ponu ghjucà un rolu in l'avanzamentu di l'antirazzismu. "U pannellu hà favurizatu a cunnessione di i membri è dinò, un centru d'infurmazione è risorse per quelli chì cercanu supportu in u so viaghju di diventà un antirazzistu", dice Oyeneyin.

In l'annu dipoi Respira, Parla prima, Roberts dice chì hà vistu un cambiamentu massivu accadutu - sia individualmente sia cullettivamente. "Per vultà un annu dopu si sentia à tempu sfarente è familiare", dice ella, riflettendu nantu à e so più recenti classi di meditazione è yoga in a serie chì si sò svolte à a fine di lugliu. "U ritornu hè statu un ricordu chì avemu fattu una longa strada da quellu primu Respira, Parla, eppuru, ci hè ancu un travagliu da fà. Ci hè stata diversa in quantu sia Tunde sia io avemu avutu u tempu di stabilisce è nutre e nostre voci, è cumu ci mostremu in un modu cunnessu chì ùn compartimentalizza a libertà. Hè statu (è cuntinueghja esse) un bellu viaghju per cresce cù i nostri membri. Amparemu ancu noi; in ogni modu, u ghjornu chì avemu dettu "sì" è hà pigliatu u risicu era u ghjornu chì sapia chì l'insignamentu ùn saria mai u listessu. Benchì ci sia diversità in u nostru insegnamentu è ricevi qualcosa di diversu da noi dui, simu allineati in u nostru impegnu per chì tutti l'esseri viventi sianu felici, sani è liberi. Sta sperienza hà cambiatu per sempre a manera di vede cum'è maestru. Questa sperienza mi ramenta quantu hè di primura per mè di respirà sempre è dopu parlà ".

Oyeneyin, chì si hè unita à Peloton in 2019, aghjusta chì hè stata prima attratta da a marca perchè "hà vistu a manera chì hà influenzatu positivamente a fedeltà di membri devoti in u paese". "A mo speranza era allora di vede a marca parlà à un numeru più grande di persone in a comunità BIPOC per mezu di marketing, musica, publicità è accessibilità. Hè incredibile di vede u travagliu chì hè statu messu in opera durante l'annu passatu. Dì chì sò fieru travaglià per sta sucietà seria una grande eufemisazione ", dice ella.

Roberts dici chì u travagliu per Peloton li hà datu l'uppurtunità di vultà à e so radiche cum'è educatore è Ph.D., chì si cuncentra in u studiu di a cultura in quantu à l'inghjustizie è a liberazione cullettiva. "Aghju sceltu di imbarcà in u mo viaghju di Peloton per via di ciò chì a cumpagnia facia digià", dice ella. "Sò statu incuraghjitu da a diversità à traversu a lista di istruttori è i membri. Eru intrigatu da una cultura chì hà messu a cumunità prima".

"" Inseme Andemu Luntanu "hè u mottu di Peloton dapoi u primu ghjornu, è ùn hè micca un missaghju chì pigliamu à a leggera", aghjusta Treseder. "Quandu avemu pensatu à cumu sparte u prugressu di u nostru impegnu à diventà una sucietà anti-razzista, avemu vulsutu chjappà in questa credenza è reiterà à a nostra cumunità chì tutti ùn pudemu micca vince se alcuni di noi sò stati ritenuti".

Mentre a sucietà avanza cù a so campagna "Inseme significa tutti di noi", Oyeneyin dice ch'ella guarda versu u futuru è vede opportunità per una crescita continua, comprensione è empatia. "Credu chì a nostra esistenza in quantu à e persone ùn sia solu per amassi l'unu l'altru, ma per esse di serviziu à l'altri," dice ella. "Quandu simu capaci di serve unu à l'altru attraversu l'amore, pudemu esse di scopu. Pensu chì una vita vissuta bè hè una vita vissuta in scopu, apposta è di grande scopu. U Peloton Pledge ci furnisce l'abilità. per esse di serviziu à a nostra cumunità, à i nostri membri, è à l'altri. A mo speranza hè chì quandu a storia si palesa, mostrarà chì l'impattu chì facemu in u corsu di l'impegnu di quattru anni hè quellu chì ispira i marchi è i capi. in tuttu u mondu".

Rivista per

Publicità

Fascinante

Cambiate u vostru corpu

Cambiate u vostru corpu

ò prontu per inizià l'annu novu bè. Dopu ettimane di allentamentu di i vo tri allenamenti, avete prume u di mette in forma una volta per tutte. apete u cenariu - praticamente l'...
A Foto di Sta Donna cù e Senza Shapewear Piglia In Internet

A Foto di Sta Donna cù e Senza Shapewear Piglia In Internet

Olivia, più cunni ciuta cum'è elf Love Liv, hà iniziatu u o In tagram cum'è un modu per documentà u o viaghju ripre u da l'anorexia è l'autodannu. Mentre ...