Questa Foto Impegnu di Ritoccu hè un Codice di Etica chì Edita assai Bisognu
Cuntenutu
Ronda Rousey. Lena Dunham. Zendaya. Meghan Trainor. Quessi sò solu alcune di e celebrità superstar chì recentemente anu pigliatu una posizione contru à u photoshopping di e so foto. Ancu in situazioni induve e celebrità ùn fumanu micca, i fan sò. Basta à piglià questi epichi falli di photoshop da Mariah Carey, Kylie Jenner, è Kendall Jenner è Gigi Hadid chì tutti avianu trolls in Internet chì indicanu chì sta roba ùn hè micca bella.
Hè per quessa chì un designer hà iniziatu un prughjettu d'impattu suciale chjamatu Accordu di i Retouchers, una spezia di codice morale per e persone chì detenenu u putere di sottrae centimetri da cinture di celebrità è cellulite liscia da ancu i mudelli più adatti. Chjama à tutti in l'attività di l'immagine - da direttori di casting, fotografi, è disegnatori grafichi à squadre di marketing è ancu i mudelli o celebrità stessi - per fà un impegnu per aumentà l'autenticità di e immagini.
A missione generale: celebrà a bellezza *reale* cun un codice d'etica è cunsiglii pratichi. Pudemu fà un infernu à u sì?
Sarah Krasley, u cervellu daretu à The Retouchers Accord è fundatrice di Unreasonable Women Inc. (a sucietà di New York chì mette i bisogni di e donne à u centru di u pruduttu, di u serviziu è di a cuncezzione di e pulitiche di travagliu), hà avutu a so ispirazione da The Designers Accord, un Inseme di ghjuramentu di 10 anni chì hà stabilitu un codice d'etica intornu à a sustenibilità in l'industria di u disignu. U novu ghjuramentu seguita un disignu simili, ma include una chjama à alimentà un dialogu annantu à l'impattu suciale, a diversità è l'autenticità; praticà l'integrità è l'empatia in l'imaghjini; è capisce u rolu di una maghjina sana di u corpu in tutta l'industria è a sucetà in generale.
A cunversazione nantu à l'immagine di u corpu è e foto ritoccate ùn hè nunda di novu, è questu hè luntanu da u primu sforzu di l'industria per fà a differenza. A marca di lingerie Aerie hà guidatu u muvimentu di publicità senza ritocchi cù a so campagna #AerieReal chì mostra bellissime ragazze esattamente cum'elli sò. ModCloth hà prumessu supportu per u prughjettu di a Verità in Publicità dedicatu à più trasparenza intornu à l'imaghjini alterati. Modelli, celebrità è influenzatori di fitness stessi (Chrissy Teigen, Iskra Lawrence, è Anna Victoria, per citarne solu uni pochi) utilizanu e social media per publicà e foto di i so sè senza filtrazione per fà una dichjarazione nantu à a perfezione. I ricercatori anu ancu esaminatu se l'aghjunzione di un disclaimer à l'annunzii photoshopped faria a diferenza. (È ùn simu micca stranieri à tuttu què à FORMA; e fotò di stock di fitness ci mancanu tutti, è circhemu di fà un cambiamentu. Hè una parte di u mutivu chì avemu principiatu u muvimentu #LoveMyShape.)
Mentre chì sta prumessa di photoshop ùn hè micca a prima cosa per sculaccià a barca di retouching, hè un signu significativu chì l'industria vede a necessità di fà un cambiamentu, è furnisce una guida nantu à cumu fà.