Cosa hè a pieloplastia, à chì serve è cumu hè a recuperazione
![Cosa hè a pieloplastia, à chì serve è cumu hè a recuperazione - Salute Cosa hè a pieloplastia, à chì serve è cumu hè a recuperazione - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pieloplastia-para-que-serve-e-como-a-recuperaço.webp)
Cuntenutu
A Pioploplastia hè una prucedura chirurgica indicata in casu di cambiamenti in a cunnessione tra l'uretere è u rene, chì pò cunduce, à longu andà, disfunzioni è fallimentu di i reni. Cusì, sta prucedura hà per scopu di ristabilisce sta cunnessione, evitendu l'apparizione di cumplicazioni.
A pieloplastia hè relativamente simplice, hè necessariu solu per a persona di stà in l'uspidale per uni pochi di ghjorni per esse seguitata, è dopu hè liberata in casa, è u trattamentu deve esse continuatu in casa cù u riposu è l'usu di antibiotici indicati da u urologu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pieloplastia-para-que-serve-e-como-a-recuperaço.webp)
Per chì ghjè
A Pieloplastia hè una prucedura chirurgica indicata in casi di stenosi di a junzione uretero-pelvica, chì currisponde à l'unione di u rene cù l'uretere. Hè cusì, in questa situazione hè verificatu u restringimentu di sta cunnessione, chì pò prumove a diminuzione di u flussu urinariu è risultà in danni renali è perdita progressiva di funzione. Cusì, a pieloplastia hà per scopu di ristabilisce sta cunnessione, ripristinendu u flussu di urina è diminuendu u risicu di complicazioni renali.
Cusì, a pieloplastia hè indicata quandu a persona hà sintomi relativi à a stenosi di a cunnessione uretero-pelvica è cambiamenti in i testi di laboratorio, cume i livelli di urea, a liberazione di creatinina è creatinina, è i testi di imaging, cume l'ultrasu abdominale è a tomografia computerizzata.
Cumu hè fattu
Prima di fà a pioploplastia, si raccomanda à a persona di dighjunà per circa 8 ore, essendu permessu solu u cunsumu di liquidi, cume l'acqua è l'acqua di coccu. U tippu di chirurgia dipende da l'età di a persona è da a salute generale, è i seguenti ponu esse raccomandati:
- Chirurgia aperta: induve un tagliu hè fattu in a regione addominale per corregge a cunnessione tra l'uretere è u rene;
- Pieloplastia per laparoscopia: stu tippu di prucedura hè menu invasivu, postu chì sò fatti cù 3 piccule incisioni in l'addome, è prumove una recuperazione più rapida à a persona.
Indipendentemente da u tippu di chirurgia, un tagliu hè fattu in a cunnessione tra l'uretere è u rene è poi a restaurazione di quella cunnessione. Durante a procedura, un cateteru hè ancu piazzatu per drenà u rene è riduce u risicu di complicazioni, chì devenu esse rimossu da u duttore chì hà fattu a procedura chirurgica.
Recuperazione da pieloplastia
Dopu avè realizatu a pieloplastia, hè cumunu per a persona di stà 1 à 2 ghjorni in ospedale per recuperà da anestesia è verificà u sviluppu di qualsiasi sintomi, prevenendu cusì cumplicazioni. In i casi induve un cateteru hè statu inseritu, hè cunsigliatu chì a persona ritorni à u duttore per falla rimuovere.
In casa, hè impurtante chì a persona fermi in riposu, evitendu sforzi per circa 30 ghjorni è beie assai liquidi, in più di aduprà i medicamenti indicati da u duttore. Di solitu, l'usu di l'antibiotici hè cunsigliatu da u duttore per prevene l'apparizione di infezioni.
A recuperazione da a pieloplastia hè relativamente simplice, è hè necessariu solu chì dopu u periodu di recuperu stipulatu da u duttore, a persona ritorni à a cunsultazione per chì l'esami di l'imaghjini ponu esse realizati per verificà se a cirurgia era abbastanza per correggerà u cambiamentu.
Se durante u periodu di recuperu a persona hà una febbre alta, sanguinamentu eccessivu, dolore quandu urina o vomita, hè impurtante chì torniate à u duttore per una valutazione è u trattamentu più adeguatu pò esse iniziatu.