Eserciti di Pilates per u dolore di schiena
Cuntenutu
Questi esercizii di 5 Pilates sò particularmente indicati per prevene novi attacchi di dolore à u schernu, è ùn devenu micca esse realizati à e volte quandu ci hè assai dulore, postu chì ponu aggravà a cundizione.
Per fà questi esercizii, duvete avè vestiti chì permettenu a mobilità è stà piattu nantu à una superficia ferma ma cunfurtevule. Cusì, l'ideale hè chì questi esercizii sò realizati nantu à u pavimentu nantu à una stuoia di palestra, cum'è mostratu in l'imaghjini. Ancu se ponu esse eseguiti in casa, l'esercizii devenu esse inizialmente guidati da un fisioterapeuta o un istruttore di Pilates.
L'esercizii più adatti per quelli chì anu mal di schiena includenu:
Eserciziu 1
Duvete stà nantu à e spalle cù e gambe piegate è leggermente separate. E bracce devenu esse longu u corpu è da quella pusizione, duvete alzà u fustu da terra, mantenendu a pusizione mostrata in l'immagine. L'eserciziu cunsiste à fà picculi muvimenti cù e bracce tese in sù è in ghjò.
Eserciziu 2
Sempre stesu nantu à u vostru spinu è cù e gambe piegate è leggermente separate, ùn duverebbe stende chè una perna, fendu sculiscà u calcagnu per tuttu u pavimentu, finu à chì sia cumpletamente allungatu è poi a perna sia rimanente. Fate u muvimentu cù 1 gamba à a volta.
Eserciziu 3
Stendu nantu à u vostru spinu, alzate una perna à a volta, furmendu un angulu di 90º cù i vostri fianchi, cum'è sè stessi pusendu e to gambe nantu à una sedia imaginaria. L'eserciziu cunsiste à toccà solu a punta di un pede nantu à u pavimentu, mentre l'altra gamba ferma sempre in aria.
Eserciziu 4
Da a pusizione seduta cù e gambe piegate è i pedi piatti nantu à u pavimentu, alzate e bracce à l'altura di e spalle è lasciate falà i vostri fianchi, cuntrullendu u muvimentu assai bè per ùn esse sbilanciatu. Mantene e bracce è e gambe sempre in sta pusizione. U muvimentu deve esse solu da i fianchi chì rotulanu in daretu è dopu à a pusizione di partenza.
Eserciziu 5
Stendu nantu à u pavimentu tenendu e gambe piegate è leggermente separate. Poi basta à piglià una perna versu u to pettu è dopu à l'altra perna, mantenendu a pusizione mostrata in l'imagine per 20 à 30 secondi è poi rilasciate e perte è mette i pedi nantu à u pavimentu, mantenendu e perte piegate. Ripetite stu eserciziu 3 volte.
Questi esercizii sò particularmente indicati in casu di mal di schiena perchè rinfurzanu l'abdominali è i musculi di u schernu chì sò essenziali per mantene una bona postura, sia à pusà sia à pusà. Tuttavia, un fisioterapeuta o un istruttore Pilates pò raccomandà altri esercizii secondu u tippu di limitazione chì a persona hà, tenendu in contu ancu altri fattori cum'è a presenza di osteoporosi, altri dolori articulari è capacità respiratoria.
Esercizii per migliurà a postura
Scuprite u video seguente per altri esercizii chì rinfurzanu a vostra schiena è migliurà a postura, aiutendu à prevene l'apparizione di u dolore di schiena: