Aranciu biancu (alvar): à chì serve è cumu fà u tè
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Cumu aduprà u biancospinu
- Tè Hawthorn
- Tè di Hawthorn cù arnica
- Tè biancu di biancaghjolu cù milfogliu
- Tintura di biancospino
- Quale ùn deve micca aduprà
- Possibili effetti collaterali
Biancu biancu, cunnisciutu ancu cum'è biancospinu o biancospinu, hè una pianta medicinale ricca di flavonoidi è acidi fenolici, chì anu pruprietà per migliurà a circulazione sanguigna è rinfurzà i musculi di u core, in più di riduce i sintomi d'ansietà, riduce a pressione sanguigna è migliurà l'azione di u sistema immune, per esempiu.
U nome scientificu di u biancucciu hè Crataegus spp. è e spezie più cunnisciute sò Crataegus oxyacantha è Crataegus monogyna, è pò esse adupratu in forma di tè o tintura chì si trovanu in butteghe di alimenti sani o magazzini di alimenti sani.
Ancu s'ellu hà parechji benefici per a salute, l'usu di sta pianta medicinale pò ancu causà effetti collaterali, palpitazioni, dolore toracicu, sanguinamentu da e vie gastrointestinali o mal di testa, per esempiu. Dunque, l'usu di l'aranciu deve sempre esse fattu cù a guida di un duttore o di un altru prufessiunale sanitariu chì hà sperienza cù l'usu di e piante medicinali.
Per chì ghjè
E pruprietà di l'aranciu includenu a so vasodilatazione, rilassante, antiossidante, stimulante a circulazione sanguigna è azzione curativa nantu à a pelle è e mucose. L'indicazioni principali di sta pianta medicinali includenu:
- Aiutà à u trattamentu di malatie cardiache cum'è degenerazione miocardica, alterazioni di i vasi, insufficienza cardiaca lieve à moderata o disturbazioni lievi di u ritmu cardiacu;
- Migliurà a circulazione di sangue;
- Furtificà u core;
- Aiutu in u trattamentu di a pressione alta;
- Riduce u colesterolu male;
- Riduce l'accumulazione di grassi in i vini sanguini;
- Riduce i sintomi d'ansietà;
- Migliurà u sonnu è aiuta à trattà l'insonnia.
Inoltre, i frutti di l'aranciu sò ancu indicati per alleviare a cattiva digestione è trattà a diarrea. L'estrattu alcolicu o l'estrattu acquoso di l'aranciu pò aiutà in u trattamentu di parechji prublemi di salute, tuttavia, ùn sò micca un sustitutu per u trattamentu medicu.
Cumu aduprà u biancospinu
L'aranciu pò esse adupratu in forma di tè o tintura, è e foglie, fiori o frutti di a pianta ponu esse aduprati per usi medicinali.
Tè Hawthorn
U tè da sta pianta aiuta à rinfurzà u core, migliora a circulazione sanguigna è aiuta à migliurà u sonnu.
Ingredienti
- 1 tazza d'acqua bullente;
- 1 cucchiaina di foglie bianche secche di biancospino.
Modu di preparazione
Pone e foglie secche di l'aranciu in una tazza d'acqua bollente, è lasciate l'infuzione ferma per 5 à 10 minuti. Strain and drink.
Stu tè si deve beie 2 à 3 volte à ghjornu, per almenu 4 settimane.
Tè di Hawthorn cù arnica
U tè biancospinu cù arnica è melissa hè una bella opzione per aiutà à rinfurzà u core indebulitu da l'età.
Ingredienti
- 1 tazza d'acqua bullente;
- 1 cucchiaina di foglie bianche secche di biancospino;
- 1 cucharadita di fiori d'arnica;
- 1 cucchiaina di melissa.
Modu di preparazione
Mettite u mischju in a tazza d'acqua bullente, è lasciate chì l'infuzione ferma 10 minuti. Strain and drink.
Stu tè si deve beie duie volte à ghjornu, per almenu 4 settimane.
Tè biancu di biancaghjolu cù milfogliu
Per quelli chì soffrenu di cattiva circulazione, u tè biancospinu cun milfoglia è menta piperita hè una bella opzione, perchè aiuta in u trattamentu di a cattiva circulazione.
Ingredienti
- 1 tazza d'acqua bullente;
- 1 cucchiaina di foglie bianche secche di biancospino;
- 1 cucharadita di mil in cru o milfoglia;
- 1 cucharadita di menta piperita.
Modu di preparazione
Mettite u mischju in a tazza d'acqua bullente, è lasciate chì l'infuzione ferma 10 minuti. Strain and drink. Stu tè si deve beie 3 volte à ghjornu, per almenu 4 settimane.
Tintura di biancospino
In più di u tè, u biancospinu pò ancu esse ingeritu in forma di tintura, in quale casu si consiglia di piglià 20 gocce di tintura diluite in un bichjeru d'acqua, 3 volte à ghjornu dopu i pranzi. Queste tinture ponu esse acquistate in negozi di alimenti salutari, o ponu esse preparati in casa cù vodka. Vede cumu preparà e tinture in casa.
Quale ùn deve micca aduprà
L'usu di l'aranciu hè sicuru per a maiò parte di l'adulti quandu hè cunsumatu per un brevi periodu di tempu, è ùn deve micca supere 16 settimane.
Tuttavia, sta pianta medicinale ùn deve micca esse aduprata da donne incinte o chì allattanu o da quelli chì sò allergici à l'aranciu.
Inoltre, u biancospinu pò interagisce cù qualchi medicamentu cum'è digoxina, rimedi per ipertensione, disfunzione erettile è angina è, dunque, in questi casi, u cunsumu di sta pianta deve esse fattu solu dopu a guida di u duttore.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti collaterali più cumuni chì ponu accade quandu si usa biancospinu quandu hè cunsumatu assai spessu o in eccessu di a quantità raccomandata sò nausea, dolore di stomacu, stanchezza, crescita di sudore, mal di testa, vertigini, palpitazioni arrestu cardiacu, sanguinamentu da u nasu , insonnia o inquietudine.