Perchè una pinza hè cruciale per u sviluppu di un zitellu
![Perchè una pinza hè cruciale per u sviluppu di un zitellu - Salute Perchè una pinza hè cruciale per u sviluppu di un zitellu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/why-a-pincer-grasp-is-crucial-for-a-babys-development.webp)
Cuntenutu
- Pinza capisce definizione
- Pincer capisce u sviluppu
- E fasi di a pinza afferranu u sviluppu
- A pinza capisce ghjoculi è attività
- È se un zitellu ùn mostra interessu à piglià i ghjoculi?
- Purtà si
Pinza capisce definizione
A pinza hè a coordinazione di l'indice è di u pulgaru per tene un articulu. Ogni volta chì tenite una penna o buttone a vostra camicia, aduprate a pinza.
Mentre pò sembrà una seconda natura per un adultu, per un zitellu hè una tappa impurtante in u sviluppu di u mutore finu. A presa di pinza rapprisenta a coordinazione di u cervellu è di i musculi chì hè necessariu per aiutà li à guadagnà una indipendenza crescente.
Un zitellu svilupperà tipicamente questa abilità trà l'età di 9 è 10 mesi, ancu se questu pò varià. I zitelli si sviluppanu à tassi diversi.
Se un zitellu ùn sviluppa micca questu mumentu in u tempu, i duttori ponu interpretà questu cum'è un segnu di sviluppu ritardatu. I duttori ponu raccomandà attività è terapie chì ponu aiutà un zitellu à migliurà l'usu di a pinza.
Pincer capisce u sviluppu
Una presa di pinza rappresenta un ulteriore sviluppu di e abilità motorie fini. Si tratta di movimenti chì richiedenu un cuntrollu precisu di i picculi musculi in e mani. Richiedenu più abilità, cumprese a forza è a coordinazione manu-ochju.
L'abilità motrici fine sò u fundamentu chì permetterà più tardi à u vostru zitellu di scrive è d'utilizà un topu d'urdinatore.
Un zitellu principierà di solitu à sviluppà una pinza intornu à 9 mesi di età, secondu u Spitalu per i zitelli di u County Orange. Tuttavia, pudete osservà questu prima o dopu secondu u sviluppu unicu di u to figliolu.
Altre tappe chì accadenu intornu à stu tempu includenu amparà à sbattà dui oggetti inseme è batte e mani.
E fasi di a pinza afferranu u sviluppu
U sviluppu di a pinza hè generalmente u risultatu di custruisce nantu à parechje tappe di afferramentu è di coordinazione. Alcune di e prime tappe di sviluppu chì permettenu più tardi à un zitellu di fà a pinza includenu:
- presa palmar: purtendu e dite versu u palmu, permettendu à i zitelli di arricculà e so dite intornu à un ogettu
- rastrellà a presa: aduprà e dite diverse da u pulgaru cum'è un rastrellu, curlendu a cima di e dita sopra l'ughjettu per purtà oggetti versu elli
- pinza inferiore afferrare: aduprendu i pads di u pulgaru è l'indice per piglià è mantene oggetti; stu precursore di a presa di pinza si face di solitu trà l'età di 7 è 8 mesi
Una vera pinza hè quandu un zitellu usa a punta di e dite per piglià oggetti. Questu hè ancu chjamatu una pinza superiore o "pulita".
I zitelli sò capaci di ripiglià oggetti più chjuchi è più fini quand'elli ponu rializà una pinza. Permettendu à un zitellu di capisce l'articuli, di fà cuntattu cù e so mani, è di impegnassi cù l'articuli hè un passu versu a presa di pinza.
A pinza capisce ghjoculi è attività
I genitori è i caregivers ponu favurisce u pensamentu di u zitellu per capisce u sviluppu attraversu queste attività.
- Metti picculi articuli di dimensioni sfarente davanti à u to criaturu è fighjate cumu provanu à piglià varie cose. Esempii puderanu include monete di ghjocu, marmi, o buttoni. I zitelli à questa età mettenu tuttu in a so bocca, allora survegliate attentamente questa attività per assicurà chì u vostru zitellu ùn si stufi o ùn provi à ingoialli.
- Piazzate manghjatoghji molli cum'è pezzi di banana o carote cotte davanti à u vostru zitellu è fate li ghjunghje per piglià è manghjalli.
Aduprà cucchiai, forchette, marcatori, pastelli, è tuttu ciò chì si tene in e dita pò aiutà u vostru zitellu à sviluppà una pinza. Manghjà cù e mani è ghjucà cù palle è ghjoculi di dimensioni tamane pò ancu aiutà.
È se un zitellu ùn mostra interessu à piglià i ghjoculi?
E tappe di sviluppu di u mutore cum'è a pinza capiscenu rapprisentanu u sviluppu di i tratti motori in u sistema nervosu.
Se u vostru zitellu di 8 à 12 mesi ùn mostra interessu à piglià oggetti, parlate cù u duttore di u vostru zitellu. A volte questu hè un indicatore di una situazione cunnisciuta chì pò influenzà u sviluppu di u mutore, cum'è un disordine di coordinazione di u sviluppu.
Un duttore pò raccomandà interventi cum'è terapia occupazionale. Un terapeuta occupazionale pò travaglià cù u vostru zitellu per incuraghjà e tappe di u sviluppu. Puderanu ancu amparà cumu favurizà questi sforzi.
Purtà si
Se u to figliolu hè più vechju di 12 mesi è ùn hà ancu mostratu segni di presa di pinza, parlate cù u so pediatra. U pediatricu di u to figliolu pò valutà e so abilità motorie fini è discute una cronologia per tali tappe datu u sviluppu generale di u to figliolu.