Chì hè è cumu hè u trattamentu di Pinguecula in l'ochju
Cuntenutu
A pinguecula hè carattarizata da una tacca giallastra à l'ochju, cù una forma triangulare, chì currisponde à a crescita di un tessutu fattu di proteine, grassu è calciu, situatu in a cunghjuntiva di l'ochju.
Stu tissutu appare generalmente in a regione di l'ochju u più vicinu à u nasu, ma pò ancu cumparisce in altrò. A pinguecula pò cumparisce à qualsiasi età, ma hè più cumuna in l'anziani.
In a maiò parte di i casi, ùn hè micca necessariu sottumessu trattamentu, tuttavia, in presenza di disagiu o di cambiamenti di vista, pò esse necessariu aduprà gocce d'occhi è unguenti per l'ochji o ancu ricorrere à chirurgia. Quandu stu patch si stende longu à a córnea, hè chjamatu pterygium è pò purtà à complicazioni più gravi. Amparate più nantu à Pterygium.
Cause pussibili
E cause chì ponu esse à l'origine di a pinguecula sò l'esposizione à a radiazione UV, a polvere o u ventu. Inoltre, e persone anziane o chì soffrenu d'ochju seccu anu un risicu più altu di soffre di stu prublema.
Chì sò i sintomi
I sintomi i più cumuni chì ponu esse causati da a pinguecula in l'ochju sò a sensazione oculare secca è irritata, sensazione di corpu straneru in l'ochju, gonfiore, rossu, visione sfocata è prurito oculare.
Cumu hè fattu u trattamentu
In generale ùn hè micca necessariu eseguisce u trattamentu di a pinguecula, a menu chì ùn ci sia assai fastidiu assuciatu. In questi casi, se a persona sperimenta dolore o irritazione oculare, u duttore pò raccomandà l'applicazione di gocce d'ochji o unguentu per calmà u rossu è l'irritazione.
Se a persona ùn hè micca cunfortu cù l'aspettu di a tinta, se a tinta affetta a visione, provoca un fastidiu estremu quandu si portanu lenti di cuntattu, o se l'ochju ferma infiammatu ancu quandu si usa gocce per l'occhi o unguenti unguenti, u duttore pò avvisà di fà una chirurgia.
Per prevene a pinguecula o aiutà in u trattamentu, l'ochji devenu esse prutetti da i raggi UV è applicà soluzioni lubrificanti per l'ochji o lacrime artificiali per evità l'ochju seccu.