Menstruazione cù coaguli: 7 cause principali è chì fà
Cuntenutu
- 1. Abortu
- 2. Endometriosi
- 3. Mioma
- 4. Anemia da carenza di ferru
- 5. Altre malatie chì toccanu l'endometriu
- 6. Vitamina è carenza minerale
- 7. Esami ginecologichi o partu
- Quandu a menstruazione vene cù a pelle
A menstruazione pò falà cun pezzi, chì sò coaguli di sangue, ma sta situazione hè di solitu nurmale, chì si pone per via di un sbilanciu in l'ormoni di a donna. Quandu si presenta stu sbilanciu ormonale, u rivestimentu di e pareti interne di l'utru pò ingrussà, causendu un sanguinamentu più abbondante è a furmazione di coaguli, chì ponu variare da 5 mm à 3-4 cm.
Ancu se a menstruazione cù pezzi hè normale in a maiò parte di i casi è ùn richiede trattamentu, in altri casi pò esse causata da alcune malatie cum'è anemia, endometriosi o fibromi. Per questa ragione, hè impurtante cunsultà un ginecologu per valutà a causa di i coaguli di sangue è per guidà u trattamentu adattatu.
Se avete avutu un sanguinamentu pesante per più di 7 ghjorni, vedi e cause principali di sanguinamentu menstruale.
Quandu una donna hà più di 2 cicli menstruali cù periodi rotti, questu pò significà:
1. Abortu
I coaguli di sangue durante a menstruazione ponu indicà un aborto spontaneu in u primu trimestre di gravidanza, soprattuttu se u culore hè un pocu giallu o grisgiu. Vede chì altri sintomi ponu aiutà à identificà un abortu.
Cosa da fà: per cunfirmà se un abortu hè accadutu hè assai impurtante andà à u ginecologu per esse dumandatu di fà l'esame beta hcg.
Tuttavia, se u sanguinamentu hè assai pesante, duvete andà prestu à l'uspidale per inizià u trattamentu adattatu è prevene a perdita di troppu sangue. In a maiò parte di i casi, l'abortu si faci in e prime settimane di gravidanza è u sanguinamentu dura solu trà 2 à 3 ghjorni.
2. Endometriosi
L'endometriosi hè carattarizata da a crescita di u tessutu endometriale fora di l'utru, chì pò causà una menstruazione pesante, un dolore severu è una formazione di coaguli. Sta malatia, malgradu chì hè più frequente in donne trà 30 è 40 anni, pò cumparisce à ogni età.
Cosa da fà: si deve cunsultà u ginecologu per fà testi cum'è ecografia transvaginale o analisi di sangue è cunfirmà u diagnosticu, inizendu u trattamentu chì dipende nurmalmente da u desideriu di a donna di stà incinta, ciò chì si pò fà cù l'usu di droghe, ormoni o chirurgia. Scopri di più nantu à quandu u dolore menstruale severu pò esse endometriosi.
3. Mioma
Myoma hè un tumore benignu nantu à u muru internu di l'utru, chì di solitu provoca sintomi cume u dolore in l'utru, a menstruazione pesante cù a formazione di coaguli è sanguinendu fora di u periodu mestruale.
Cosa da fà: hè impurtante di cunsultà u ginecologu per fà un'ecografia pelvica è cunfirmà a presenza di u fibru. U trattamentu pò esse fattu cù medicazione, chirurgia per rimuovere u fibroid o embolizazione di u fibroid. Vede cumu si face u trattamentu per i fibromi.
4. Anemia da carenza di ferru
L'anemia da carenza di ferru pò esse una di e cause di a menstruazione grossa, chì a carenza di ferru pò alterà a coagulazione di u sangue, purtendu à coaguli durante a menstruazione.
Cosa da fà: hè cunsigliatu di cunsultà u medicu generale per urdinà un analisi di sangue è cunfirmà a presenza di anemia. Quandu hè cunfirmata, l'anemia pò esse trattata cun un supplementu di ferru, prescrittu da u duttore, è l'ingestione di alimenti ricchi di ferru cum'è lenticchie, prezzemolo, fagioli è carni.
5. Altre malatie chì toccanu l'endometriu
Altre malatie di l'endometriu cum'è l'iperplasia endometriale, chì hè a crescita eccessiva di l'endometriu, o poliposi, chì hè a furmazione di polipi in l'endometriu, ponu causà a menstruazione cù pezzi per via di a crescita di l'utru.
Cosa da fà: cunsultate u ginecologu per identificà u prublema currettu. U trattamentu pò esse fattu cù curettage di u tessulu endometriale o cù l'usu di progesterone.
6. Vitamina è carenza minerale
A carenza di vitamine è minerali chì regulanu a furmazione di coaguli cum'è a carenza di vitamina C o K altera a coagulazione di u sangue, causendu a formazione di coaguli durante a menstruazione.
Cosa da fà: in questi casi hè impurtante investigà chì vitamina o minerale hè in u minimu quantità è aumentà u cunsumu d'alimenti ricchi in sta vitamina. Cusì, si raccomanda di aumentà l'ingestione di alimenti cum'è spinaci, aranci, fragole, broccoli o carote, per esempiu, evitendu coaguli durante a menstruazione.
7. Esami ginecologichi o partu
A menstruazione cù pezzi pò ancu accade dopu alcuni esami ginecologichi o quandu e complicazioni si verificanu durante u partu.
Cosa da fà: di solitu a menstruazione ferma di mostrà cambiamenti in 2 o 3 ghjorni, tornendu à a normalità in u prossimu ciclu. Dunque, se i coaguli continuanu à apparisce, hè impurtante cunsultà u ginecologu.
Quandu a menstruazione vene cù a pelle
A menstruazione pò vene ancu cù picculi pezzi di pelle è questu ùn significa micca chì a donna hà avutu un abortu. Questi pezzi di pelle sò picculi pezzi di l'endometriu propiu di a donna, ma sò incolori. Cum'è u sangue hà i globuli rossi è i globuli bianchi, l'endometriu pò ancu mustrà stu culore.
Se a donna hà a menstruazione cù pezzi di pelle in 2 cicli consecutivi, hè cunsigliatu d'andà à u ginecologu per fà un esame di osservazione è dumandà esami, se pensate chì hè necessariu.