Periodu postoperatoriu di chirurgia cardiaca di i zitelli
Cuntenutu
- Ciò chì accade dopu a chirurgia
- Quandu vultate in casa
- Quandu vultà à l'attività nurmale
- Cumu evità complicazioni dopu a chirurgia
A cirurgia di u core di a zitiddina hè cunsigliata quandu u zitellu hè natu cù un prublema di core grave, cum'è a stenosi di a valvula, o quandu hà una malattia degenerativa chì pò causà danni progressivi à u core, chì richiede u scambiu o a riparazione di parti di u core.
Di solitu, a chirurgia cardiaca pediatrica hè una prucedura assai delicata è a so cumplessità varieghja secondu l'età di u zitellu, a storia medica è u statu generale di salute. Cusì, hè sempre raccomandatu di parlà cù u pediatra o cardiologu nantu à e aspettative è i rischi di a chirurgia.
Dopu a cirurgia, u zitellu deve esse ingressu à l'uspidale per ricuperà cumpletamente prima di vultà in casa, chì pò piglià da 3 à 4 settimane, secondu u tippu di chirurgia è l'evoluzione di ogni casu.
Ventilatore è tubiScaricamentu è pipiTubu nasogastricuCiò chì accade dopu a chirurgia
Dopu a chirurgia cardiaca, u zitellu deve esse ricusatu in una Unità di Cura Intensiva (UCI) per circa 7 ghjorni, affinchì sia costantemente valutatu, per evità u sviluppu di cumplicazioni, cume infezioni o rigezioni, per esempiu.
Durante l'uspitalizazione in l'UCI, u zitellu pò esse cunnessu à parechji fili è tubi per assicurà u so benessere, cume:
- Tubu di fan: hè inseritu in a bocca o in u nasu di u zitellu per aiutà u zitellu à respirà, è pò esse tenutu per 2 o 3 ghjorni;
- Scarichi di pettu: sò picculi tubi posti in u situ di a chirurgia per eliminà u sangue in eccessu, liquidi è altri residui da a chirurgia, accelerendu a recuperazione. Sò mantenuti finu à chì u drenaggiu sparisce;
- Cateteri in armi: sò generalmente mantenuti direttamente attaccati à e vene di i bracci o di e ghjambe per permette l'amministrazione di sieri o altri medicamenti è ponu esse mantenuti per tuttu u sughjornu in ospedale;
- Cateteru di a vejiga: hè piazzatu per mantene una valutazione frequente di e caratteristiche di l'urina, permettendu di verificà u funziunamentu di i reni durante u sughjornu di l'UCI. Vede e precauzioni chì duvete piglià in: Cumu cura di a persona cù un cateteru di a vejiga.
- Tubu nasogastricu in u nasu: hè adupratu per 2 o 3 ghjorni per permette u svuotamentu di l'acidi di u stomacu è di i gasi, prevenendu u dolore gastricu.
Durante stu periodu di sughjornu in l'UCI, i genitori ùn puderanu micca stà cun u so figliolu tutta a ghjurnata per via di u so statu fragile, però, puderanu esse presenti per l'attività quotidiana chì a squadra infermiera ritene adatta, cume u bagnu o vestimentu, per esempiu.
Generalmente, dopu esse statu ammessu à l'UCI, u zitellu hè trasferitu in un serviziu di l'ospedale di i zitelli per altre 2 settimane, induve pò inizià l'attività quotidiana, cume manghjà, ghjucà o dipinge cù altri zitelli, per esempiu.Durante sta fase, un genitore hè permessu di stà cun u so figliolu in permanenza, ancu passendu a notte in l'uspidale.
Quandu vultate in casa
U ritornu in casa si face circa 3 settimane dopu a chirurgia, tuttavia, sta volta pò esse cambiata secondu i risultati di l'analisi di sangue chì u zitellu face ogni ghjornu o di a biopsia cardiaca fatta 2 settimane dopu a chirurgia.
Per mantene una valutazione regulare di u zitellu dopu a dimissione da l'uspidale, parechji appuntamenti ponu esse previsti cù u cardiologu per valutà i segni vitali, 1 o 2 volte à a settimana, è per avè un elettrocardiogramma ogni 2 o 3 settimane, per esempiu.
Quandu vultà à l'attività nurmale
Dopu à vultà in casa, hè impurtante stà in casa, evitendu d'andà à a scola per 3 settimane. Inoltre, hè ancu impurtante di mantene una dieta equilibrata è di inizià attività fisica à pocu à pocu, secondu e linee guida di u duttore, per mantene u vostru core sanu è aumentà a probabilità di successu in l'anni. Scuprite ciò chì deve esse l'alimentu: Dieta per u core.
Cumu evità complicazioni dopu a chirurgia
I risichi di a chirurgia cardiaca di i zitelli varienu secondu u tippu di chirurgia è u prublema da trattà, tuttavia, i più impurtanti durante a recuperazione includenu:
- Infezzione: hè u risicu principale assuciatu à qualsiasi tippu di chirurgia per via di u debilitamentu di u sistema immunitariu, tuttavia, per evità stu risicu duvete lavà e mani prima di stà cun u zitellu, evità u cuntattu cù parechji membri di a famiglia durante l'uspitalizazione è offre una prutezzione maschera per u zitellu, per esempiu;
- Rifiutu: hè un prublema frequente in i zitelli chì anu bisognu di fà un trapianto di core o rimpiazzà parti di u core cù protesi artificiali, per esempiu. Per riduce stu risicu, hè cunsigliatu di mantene l'ingestione regulare di medicinali à u mumentu appruvatu;
- Malatie coronarica: hè una malattia chì pò sviluppà uni pochi di mesi dopu a chirurgia è pò esse evitata cù abitudini sane, cum'è una dieta equilibrata è eserciziu regulare.
Cusì, durante a recuperazione di u zitellu, hè impurtante esse cusciente di segni è sintomi chì ponu indicà u sviluppu di cumplicazioni, cum'è febbre sopra i 38º, stanchezza eccessiva, apatia, difficoltà à respirà, vomitu o mancanza di appetitu, per esempiu. In questi casi, hè raccomandatu d'andà immediatamente à a sala d'urgenza per inizià u trattamentu adattatu.