Cumu hè u postoperatoriu di Liposuzione (è a cura necessaria)
Cuntenutu
- Cume riduce u dolore dopu a liposuzione
- Cume riduce e marche viole dopu a liposuzione
- Cumu cura di a cicatrice
- Cumu riduce u tissutu duru
- Cumu riduce l'inflammi lucali
- Cosa da manghjà dopu à liposuzione
- Cunsiglii impurtanti
In u periodu postoperatoriu di liposuzione, hè normale di sente dulore è, hè cumunu d'avè contusioni è gonfi in a zona operata è, ancu se u risultatu hè guasgi immediatu, hè dopu à 1 mese chì i risultati di sta chirurgia ponu esse rimarcati. .
A ricuperazione dopu a liposuzione dipende da a quantità di grassu eliminatu è da u locu aspiratu, è e prime 48 ore sò quelle chì necessitanu di più cura, soprattuttu cù a postura è a respirazione per evità complicazioni, chì necessitanu ritocchi.
A maiò parte di u tempu a persona pò turnà à travaglià, s'ellu ùn hè micca fisicamente esigente, dopu à 15 ghjorni di a chirurgia è, si sente megliu ogni ghjornu. U trattamentu fisioterapeuticu pò cumincià dopu à u 3u ghjornu di lipo cù drenaje linfaticu manuale è guida in relazione à a postura è cù esercizii di respirazione. Ogni ghjornu una tecnica diversa pò esse aghjunta à u trattamentu, secondu a necessità è a valutazione fatta da u fisioterapeuta.
Cume riduce u dolore dopu a liposuzione
U dulore hè u sintomu più cumunu chì hè prisente dopu à tutte e chirurgie di liposuzione. Risulta da u stimulu generatu da e cannule di aspirazione è cume u tessutu hè statu trattatu durante a procedura.
Per alleviare u dolore, u duttore pò prescrive analgesici è ripusassi per a prima settimana. Tuttavia, u drenu linfaticu manuale pò cumincià à esse realizatu u 3u ghjornu postoperatoriu in a zona micca trattata è dopu à circa 5-7 ghjorni, hè dighjà pussibule di fà MLD sopra a zona di liposuzione.
U drenaje linfaticu manuale hè eccellente per diminuisce u gonfiore di u corpu è rimuovere gradualmente e macchie viole, essendu assai efficace per alleviare u dolore. Pò esse realizatu ogni ghjornu o in ghjorni alternativi. Circa 20 sessioni di trattamentu ponu esse effettuate. Vede cumu si face in: Drenaggio linfaticu.
Cume riduce e marche viole dopu a liposuzione
Oltre à beie assai acqua per idratà u corpu è facilità a produzzione d'urina chì eliminerà e tossine in eccessu, pò esse indicatu aduprà endermologia per aumentà u drenaje linfaticu. L'ultrasound 3MHz pò ancu esse adupratu per aiutà à migliurà a circulazione sanguigna eliminendu i segni.
Cumu cura di a cicatrice
In i primi 3 ghjorni duvete vede se i punti di liposuzione sò secchi è se si forma un 'conu'. Sì avete qualchì cambiamentu, duvete cuntattà u duttore è verificà s'ellu ci hè bisognu di cambià u vestitu.
In casa, se a cicatrice hè secca è guarisce bè, pudete dà un massaghju dolce applicendu una crema o gel idratante cù proprietà curative per fà movimenti circulari, da un latu à l'altru è da cima à fondu. Nutate dinò a sensibilità di a pelle, è s'ella hè bassa o assai sensibile, stirà un picculu pezzu di cuttone à u puntu parechje volte à ghjornu pò aiutà à nurmalizà sta sensazione.
Cumu riduce u tissutu duru
Alcune persone anu una tendenza à formà più fibrosi cà altri. A fibrosi hè quandu u tessutu sottu è intornu à a cicatrice diventa rigidu o pare esse intrappulatu, cum'è s'ellu fussi 'cusitu' à u musculu.
U megliu modu per impedisce u sviluppu di questu eccessu di tissutu hè cù u massaggio fattu quì. Idealmente, stu tessutu deve esse trattatu finu à 20 ghjorni dopu a liposuzione, ma se questu ùn hè micca pussibule, altri trattamenti ponu esse aduprati per rimuoverlo, cume l'endermologia è a radiofrequenza, per esempiu.
Cumu riduce l'inflammi lucali
Se immediatamente sopra o sottu a cicatrice apparisce una zona gonfia, chì pare esse un "saccu" pienu d'acqua, questu pò indicà un seroma. Questu pò esse eliminatu per mezu di l'aspirazione di l'agulla fine, effettuata in a clinica o in l'ospedale, è u culore di questu liquidu deve esse osservatu perchè s'ellu hè infettatu, u liquidu serà torbitu o cù un mischju di culori. Idealmentu, deve esse chjaru è uniforme, cum'è l'urina, per esempiu. Un altru modu per rimuovere cumpletamente questu accumulu di liquidu hè attraversu a frequenza radio effettuata da u fisioterapeuta.
Cosa da manghjà dopu à liposuzione
A dieta postoperatoria deve esse legera, basata nantu à brodu, zuppa, insalate, frutti, ligumi è carni magre à a griglia. Inoltre, hè di primura di beie assai acqua per aiutà à drenà l'eccessu di liquidi ma hè ancu raccomandatu di manghjà più cibi ricchi in albumina, cum'è l'albume d'ove, per riduce u gonfiore è facilità a guarigione.
Cunsiglii impurtanti
In liposuzione à l'abdomen, duvete:
- Stà cù a banda elastica per 2 ghjorni senza caccià;
- Toglie a parentesi à a fine di 48 ore per fà l'igiene persunale è rimpiazzalla, aduprendu per almenu 15 ghjorni;
- Ùn fà nisun sforzu;
- Stenditi senza pressà a zona aspirata;
- Move i vostri ghjambi spessu per evità a trombosi venosa profonda.
Inoltre, hè impurtante piglià i medicinali per u dolore indicati da u duttore per alleviare u dolore è, se hè pussibule, inizia una terapia fisica dermato funzionale 3 ghjorni dopu a chirurgia. U tempu di trattamentu varieghja secondu a tecnica aduprata è a necessità di ogni persona, ma di solitu hè necessariu trà 10 è 20 sessioni chì ponu esse effettuate ogni ghjornu o in ghjorni alternati.