Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
HA NUOTATO 157 GIORNI IN MARE. ECCO COSA GLI È SUCCESSO!
Video: HA NUOTATO 157 GIORNI IN MARE. ECCO COSA GLI È SUCCESSO!

Cuntenutu

Definizione

A punizione pusitiva hè una forma di mudificazione di cumpurtamentu. In questu casu, a parolla "pusitivu" ùn si riferisce micca à qualcosa di piacevule.

A punizione pusitiva aghjusta qualcosa à u mischju chì resulterà in una cunsequenza spiacevule. L'ubbiettivu hè di diminuisce a probabilità chì u cumpurtamentu indesideratu accadrà torna in l'avvene.

Stu approcciu pò esse efficace in certe circustanze, ma hè solu una parte di l'equazione. Guidà u vostru zitellu versu cumpurtamenti alternativi chì sò più adatti à a situazione sò ancu necessarii.

Fighjemu un ochju à a punizione pusitiva è cumu si compara cù a punizione negativa è u rinfurzamentu pusitivu è negativu.

Esempii

Tutte l'azzioni anu cunsequenze. A punizione pusitiva pò esse solu una cunsequenza naturale di una certa azzione.

Per esempiu, se u vostru zitellu manghja una panna montata chì si hè guastata perchè l'anu piattata sottu à u so lettu, averanu un mal di stomacu. S'elli toccanu una stufa calda, si brusgeranu a manu.


Queste sperienze sò spiacevoli à u megliu. D'altra parte, servenu cum'è preziosi mumenti d'insignamentu. Cum'è voi, un zitellu puderia esse inclinatu à cambià u so cumpurtamentu per evità a cunsequenza.

Quandu sceglite una punizione, pensate à punisce u cumpurtamentu, micca u zitellu. A punizione deve esse adattata à u zitellu.

"U castigu pusitivu hè basatu annantu à ciò chì hè aversivu", dice Elizabeth Rossiaky, BCBA, direttore di clinica in Westside Children's Therapy in Frankfurt, Illinois. "Ciò chì hè aversivu per unu puderia micca esse avversivu per tutti".

Cù questu in mente, eccu alcuni esempi di punizioni cumuni pusitivi:

  • Rimproveru. Esse rimpruveratu o fattu cunferenza hè qualcosa chì parechji zitelli vulete evità.
  • Schiaffetta o presa di manu. Questu pò accadere istintivamente in u mumentu. Puderete lampà à a manu di un zitellu chì ghjunghje per un pote d'acqua bullente nantu à a stufa, o chì tira i capelli di u so fratellu. Puderete piglià cù forza o tirà un zitellu chì hè in traccia di scappà in u trafficu.
  • Scrittura. Stu metudu hè spessu adupratu in scola. U zitellu hè obligatu di scrive a stessa frase ripetutamente, o di scrive un saggi nantu à u so cumpurtamentu.
  • Chores. Parechji genitori aghjunghjenu faccende cum'è una forma di punizione. Un zitellu chì scrive nantu à u muru o sdrughje u butiru di cacahuetu nantu à u tavulinu pò esse ubligatu à pulì lu o à fà altre mansione.
  • Reguli. Poche persone anu brama di più regule. Per u zitellu chì spessu si comporta male, l'aggiunta di regule di casa addiziunali pò esse incentivu per cambià un comportamentu.

A maiò parte di i zitelli capiscenu istintivamente u cuncettu di punizione pusitiva. Testimuniate u zitellu chì finisce un furore solu quandu e richieste sò soddisfatte. A listessa cosa si pò osservà accadendu trà i fratelli.


A punizione pusitiva pò esse efficace quandu seguita subitu u cumpurtamentu indesideratu. Funziona megliu quandu si applica cunstante.

Hè ancu efficace à fiancu à altri metudi, cum'è u rinfurzamentu pusitivu, cusì u zitellu impara diversi cumpurtamenti.

Quandu a punizione pusitiva hà troppu cunsequenze negative

Unu di l'esempii i più litigiosi di punizione pusitiva hè a sculacciata.

In a, i ricercatori anu argumentatu chì a sculacciata pò aumentà u risicu di aumentà u comportamentu aggressivu. Pò mandà u missaghju chì l'agressione pò risolve i prublemi.

Pò suppressione qualchì cattivu cumpurtamentu senza furnisce alternative. I risultati ponu esse temporanei, cù u cumpurtamentu indesideratu chì torna una volta chì a punizione hè finita.

Una rivista di 2016 di studii di 50 anni di ricerca suggerisce chì più si sculaccia un zitellu, più sò prubabili di sfidassi. Pò aumentà u comportamentu antisociale è l'aggressività. Pò cuntribuisce ancu à prublemi di salute cognitiva è mentale.

«In generale, a punizione pusitiva hè u metudu d'insignamentu u menu preferitu per via di una generalizazione bassa. Ma in una situazione di sicurezza, serà u più riesciutu à mantene a sicurezza ", dice Rossiaky.


Insegna u comportamentu di evitazione ma micca u comportamentu di sostituzione, spiega.

"Sì avete da liberà a punizione parechje volte, ùn funziona micca. Pudete vulete cunsiderà un metudu diversu. È duvete assicurà chì a punizione ùn sia micca solu per sfiatà e vostre frustrazioni ", cunsiglia Rossiaky.

Quandu si tratta di sculacciate, di colpisce cù un capu, o di altre forme di punizione fisica, ùn sò micca cunsigliatu.

Rossiaky mette in guardia chì i zitelli sò abbastanza bravi à truvà lacune. Tendenu à truvà cumpurtamenti altrettantu inappropriati à menu chì insegniate altri.

Punizione o rinfurzamentu pusitivu vs negativu

In a mudificazione di cumpurtamentu, "pusitivu" è "negativu" ùn significanu micca "bonu" o "male". Puderia aiutà à pensà à elli cum'è "plus" o "minus": Pusitivu significa chì site aghjuntu, è negativu significa chì site sottumessu.

A punizione hè abituata scuragisce un certu cumpurtamentu. U rinforzu hè destinatu à incuragisce un cumpurtamentu particulare.

A punizione pusitiva hè quandu aghjunghjite una cunsequenza à u comportamentu indesideratu. Fate questu per fà menu attraente.

Un esempiu di punizione pusitiva hè di aghjunghje più faccende à a lista quandu u vostru zitellu trascura e so responsabilità. U scopu hè di incuragisce u vostru zitellu à affruntà e so faccende regulare per evità una lista di faccende crescente.

A punizione negativa hè quandu si piglia qualcosa.Un esempiu di punizione negativa hè di caccià u ghjocu preferitu di u to figliolu perchè ricusanu di ripiglià dopu elli.

U scopu di a punizione negativa hè di uttene u vostru zitellu à ripiglià dopu à sè stessu per evità chì i ghjoculi sianu purtati. U timeout hè ancu una forma di punizione negativa.

Cù rinfurzamentu negativu, cacciate un stimulu cù u scopu di fà cresce un cumpurtamentu adattatu.

Per esempiu, chjamate sempre u vostru figliolu in cucina per sbulicà a tavula è purtà piatti à u lavatu. À u tempu, amparanu à fà sta azzione senza pruvucà à evità l'inconveniente di esse richiamatu.

Puderete cunsiderà u rinforzu negativu un strumentu d'insignamentu piuttostu cà un metudu di punizione.

Rossiaky crede chì, in generale, u rinfurzamentu hè preferibile à a punizione.

Punizione pusitiva vs. rinforzu pusitivu

A punizione pusitiva aghjusta una cunsequenza indesiderata dopu à un comportamentu indesideratu. Se fate u vostru adolescente pulisce u garage perchè anu soffiatu coprifu, hè una punizione positiva.

U rinfurzamentu pusitivu aghjusta una ricumpensa quandu u zitellu si comporta bè. Se date à u vostru figliolu una indemnità per a realizazione di certe faccende, hè un rinforzu pusitivu.

U scopu hè di aumentà a probabilità chì continuanu u bon comportamentu.

B.F. Skinner è condizionamentu operante

U psicologu iniziale di u XXu seculu B.F Skinner hè cunnisciutu per espansione nantu à a teoria di u cumportamentu. U so focusu nantu à a manipulazione di cunsequenza hè cunnisciutu cum'è condizionamentu operante.

In poche parole, u condizionamentu operante gira intornu à e strategie di insegnamentu. A punizione pusitiva è negativa hè aduprata per scuragisce cumpurtamenti inappropriati. U rinfurzamentu pusitivu è negativu sò aduprati per incuragisce boni cumpurtamenti.

Usate inseme, ste strategie sò destinate à aiutà u zitellu à formà associazioni trà cumpurtamenti è i risultati di cumpurtamenti.

Purtà si

A punizione pusitiva hè una forma di punizione in a quale aghjustate qualcosa à l'ambiente per dissuadisce un cumpurtamentu particulare.

Da solu, a punizione pusitiva ùn pò micca esse una bona suluzione à longu andà. Pò esse più efficace quandu si combina cù rinfurzamentu pusitivu è negativu.

Infine, sforzatevi d'insignà à u vostru zitellu cumu rimpiazzà i cumpurtamenti indesiderati cù quelli più accettabili.

Oghje Populu

Seroma: chì hè, sintomi è trattamentu

Seroma: chì hè, sintomi è trattamentu

U eroma hè una complicazione chì pò na ce dopu à qual ia i chirurgia, e endu caratterizatu da l'accumulazione di fluidu ottu à a pelle, vicinu à a cicatrice chirurgic...
Tè rompitore di pietra: à chì serve è cumu fà

Tè rompitore di pietra: à chì serve è cumu fà

U rupturatore di pietre hè una pianta medicinale chì hè ancu cunni ciuta cum'è Pimpinella Bianca, a ifraghju, Pietru-rompitore, Pan-rompitore, Conami o Muru-piercing, è ch...