Cosa da fà sì site muzzicatu da una mantide pregante
Cuntenutu
Una mantide pregante hè un tipu d'insettu cunnisciutu per esse un grande cacciadore. "Pregà" vene da a manera chì st'insetti tenenu e so zampe di davanti sottu à a so testa, cum'è s'elli fussinu in preghera.
Malgradu e so eccellenti abilità di caccia, hè improbabile chì una mantide pregatrice vi mordi mai. Leghjite puru per sapè perchè, è ancu ciò chì fate à casu chì unu di questi insetti vi morda.
Panoramica
E mantide preghiere si ponu truvà guasi in ogni locu, da e fureste à i deserti.
Sti insetti anu un corpu longu - di 2 à 5 pollici di lunghezza, secondu a spezia - è sò generalmente verdi o marroni. L'Adulti anu l'ale ma ùn li adupranu micca.
Cum'è l'altri insetti, e mantide religiose anu sei zampe, ma usanu solu e so zampe di quattru zampe per marchjà. Hè perchè quelle duie zampe anteriori sò aduprate per u più per a caccia.
Si sò generalmente pusati nantu à i steli o foglie di piante alte, fiori, arbusti, o erbe per caccia. A so culurazione serve da cammuffamentu, permettenduli di mischjà si cù i bastoni è e foglie intornu à elli, è poi aspettà chì i so cibi li venganu.
Quandu a preda s'avvicina, a mantide pregante a piglia rapidamente cù e so zampe di davanti. Queste zampe anu spichji per tene a preda in modu chì a mantide possa manghjà.
Dui tratti rinfurzanu l'abilità di caccia di e mantide religiose: Puderanu girà a testa 180 gradi - in fattu, sò l'unicu tipu d'insettu chì pò fà questu. È a so vista eccellente li permette di vede u muvimentu finu à 60 metri di distanza.
Manghjà e prede ùn hè micca a sola alimentazione chì facenu e mantide pregatrici. E femine morderanu qualchì volta a testa di un masciu dopu à l'accuppià. Questu li dà i nutrienti chì hà bisognu per depone l'ova.
Pò muzzicà una mantide pregante?
E mantide preghje manghjanu soprattuttu insetti vivi. Ùn manghjanu mai animali morti. Malgradu a so piccula dimensione, ponu manghjà ragni, ranochje, lucertole è picculi acelli.
E mantide preghje ùn sò generalmente cunnisciute per muzzicà l'omu, ma hè pussibule. Puderanu fà per accidente se vedenu u vostru dittu cum'è preda, ma cum'è a maiò parte di l'animali, sanu cumu identificà currettamente i so alimenti. Cù a so vista eccellente, sò prubabili di pudè identificà vi cum'è qualcosa più grande di a so preda abituale.
Cosa da fà sì site muzzicatu
E mantide chì preganu ùn sò micca velenose, ciò chì significa chì u so morsu ùn hè micca velenu. Sè site mossu, tuttu ciò chì duvete fà hè lavà bè e mani. Eccu cumu fà:
- Bagnate e mani cù acqua calda.
- Applica u sapone. O un liquidu o una barra va bè.
- Lammate bè e vostre mani, finu à ch'elli sianu cuparti di bolle di sapone.
- Strofinate e mani inseme per almenu 20 secondi. Assicuratevi di strufinà u ritornu di e vostre mani, i vostri polsi è trà e dita.
- Risciacquate e mani cù acqua calda finu à chì tuttu u sapone sia spente.
- Asciugate e mani cumpletamente. Questa hè una parte impurtante, ma spessu trascurata, per assicurassi chì sò puliti.
- Aduprate un asciugamanu (carta o stoffa) per spegne u rubinettu.
Sicondu quantu hè duru chì site muzzicatu, pudete avè bisognu di trattà u morsu per sagnu minore o dolore. Ma perchè e mantide preghje ùn sò micca velenose, ùn avete bisognu di fà nunda altru.
Ci hè uni pochi di modi per pruteggervi da un putenziale morsu di mantide religiosa. U megliu hè di purtà guanti mentre ghjardinaghju.
Duvete ancu mette pantaloni lunghi è calzini mentre fora in i boschi o erba alta. Questu vi aiuterà à prutege vi da morsi di insetti in generale.
U takeaway
Esse muzzicatu da una mantide religiosa hè improbabile. Preferiscenu l'insetti, è a so vista eccellente rende improbabile ch'elli sbagliaranu u ditu per unu.
Ma i morsi ponu sempre accade. Sì site muzzicatu da una mantide religiosa, lavate puru e mani bè. Ùn sò micca velenosi, allora sarete indifferenti.