Cause di u travagliu precu: Prove per Infezioni
Cuntenutu
- Infezzioni in gravidanza
- Sintomi di infezioni
- Cumu pruvà per e infezioni
- Trattamentu è prevenzione
- Outlook
Panoramica
U travagliu hè cunsideratu prematuru quandu una donna entra in travagliu à 37 settimane o prima. U marcu tipicu per andà in travagliu hè di 40 settimane.
Avè un criaturu prematuremente pò purtà à cumplicazioni. L'infezzione pò causà travagliu prematuru. Alcuni neonati ponu sviluppà disabilità fisiche o intellettuali se e infezioni ùn sò micca trattate o u zitellu nasce prima.
Infezzioni in gravidanza
Ogni infizzione pò purtà à a rumpitura di e membrane è u travagliu prematuru. Più di 12 per centu di i zitelli nati in i Stati Uniti sò prematuri. Quaranta per centu di quelle nascite sò associate à infezioni.
Se una donna incinta hè esposta à agenti infettivi durante a gravidanza, e cunsequenze per u fetu ponu esse terribili è ancu minacciose per a vita. E infezioni intrauterine ghjunghjenu à u zitellu attraversu u sangue di a mamma è attraversu a placenta. E infezioni intrauterine ponu esse causate da a rosolia (morbillo tedescu), da toxoplasmosi (da feci di u misgiu), o da u virus di l'herpes. Tutte queste infezioni congenite sò periculose per un fetu in crescita. A sifilide hè un altru esempiu di infezzione congenita.
Infezzioni gravi ponu ancu entra in l'utru per via di a vagina s'ellu ci hè una infezzione vaginale o una infezzione di e vie urinarie (UTI). Infezioni vaginali (vaginosi batterica o BV) è UTIs ponu purtà infezioni in un uteru incinta. Quessi sò comunemente E. coli, Gruppu B strep, o altre batterie. Mentre l'adulti ponu recuperà da infezioni di strep di u Gruppu B (per esempiu), e cunsequenze per u zitellu sò gravi. L'ascensione di un batteriu o virus attraversu a vagina infetterà infine u sac amnioticu è u fluidu. A rumpitura di u saccu è u travagliu prematuru è a consegna seguitanu.
Circa 10 à 30 per centu di e donne incinte cuntrattu BV durante a gravidanza. Hè u risultatu di un sbilanciu di i batteri nurmali in a vagina. Ùn hè micca una infezzione di trasmissione sessuale, ma hè assuciata à u sessu vaginale. Pudete aumentà u vostru risicu di uttene BV avendu un novu cumpagnu sessuale, parechji partinarii sessuali, o duchendu.
Sicondu l'Associazione Americana di Gravidanza, una UTI, chjamata ancu infezzjoni di a vejiga, hè una inflammazione in u sistema urinariu. UTIs ponu accade in i vostri rini, vejiga, ureteri, o uretra. Affettanu più comunemente a vescica è l'uretra.
E donne incinte anu un risicu aumentatu per UTI, generalmente trà e settimane 6-24 di gravidanza. U pesu crescente di l'utru, cume cresce durante a gravidanza, pò bloccà u drenaghju di l'urina à a vescica. Questu pò causà una UTI.
Sintomi di infezioni
Quandu si tratta di BV, avè l'infezzione altera l'equilibriu di i batteri in a vagina. Pò causà sintomi chì includenu:
- pruritu vaginale
- odore insolitu
- purtata vaginale
- sensazione di bruciore durante a minzione
UTI sò generalmente doloroso. I sintomi cumuni ponu include:
- voglia persistente di urinare
- sensazione di bruciore durante a minzione
- urina turbia o rossa
- urina chì puzza forte
- dulore pelvicu
Hè impurtante di esse testatu per l'infezzione se sperimentate unu di sti sintomi. U trattamentu di BV o UTI diminuisce u risicu di cumplicazioni durante a gravidanza è aiuta per prevene u travagliu prematuru.
Cumu pruvà per e infezioni
Per pruvà per BV, u vostru duttore hà prubabile di fà un esame pelvicu è pò ancu piglià un campione di e vostre secrezioni vaginali è di e cellule chì rivestenu a vostra vagina. U vostru duttore pò ancu testà u livellu di pH in a vostra vagina.
Per pruvà una UTI, u vostru duttore piglierà un campione di a vostra urina per circà globuli bianchi o rossi o batteri. Se avete infezioni frequenti, u vostru duttore pò fà una tomografia CT o MRI per guardà e vostre vie urinarie per vede s'ellu ci sò anomalie. U vostru duttore pò ancu fà una cistoscopia aduprendu un tubu finu cù una fotocamera per esaminà a vostra uretra è a vescica.
Trattamentu è prevenzione
Immunizati contr'à a rosolia prima di stà incinta o subitu dopu à a liberazione.
E donne incinte ùn devenu mai manighjà feci di cat è scatule di litter.
In a vostra prima visita prenatale cù u vostru duttore o ostetrica, sarete esaminati per parechje condizioni esistenti. Fate dumande nantu à i testi realizati. U travagliu di sangue è i tamponi vaginali sò fatti per scartà parechje cundizioni.
Sarete testatu per u strep di u Gruppu B cù un tampone vaginale più tardi in gravidanza, allora ùn mancate micca i vostri appuntamenti regulari di cura prenatale.
E donne incinte anu un risicu più altu di cuntrainte BV è UTI chì a populazione generale. BV è UTI sò generalmente faciuli di sbarrazzassi cù l'aiutu di l'antibiotici. Creme è antibiotici in forma di pillola sò dispunibili per trattà BV. Tuttavia, ancu dopu à u trattamentu pò ripresentà, tipicamente in 3-12 mesi.
Sì vi sò prescritti antibiotici, hè impurtante di finisce u vostru pianu di trattamentu, ancu sì i vostri sintomi si ne vanu. UTI sò ancu trattati cù antibiotici. Se avete un casu lieve, di solitu si schjarisce in pochi ghjorni. Cuntinuate à piglià l'antibiotici finu à chì avete finitu cù a prescription. U duttore averà sceltu un antibioticu sicuru in gravidanza. U vostru duttore pò ancu prescrive un antidolorificante se sperimentate un dolore severu in a vostra vescica in generale o quandu urinate.
L'infezzione intrauterina pò purtà à anomalie o malatie in u neonatu, nascita prematura, o pocu pesu di nascita. Per quessa, hè cunsigliatu per esse trattatu per infezioni u più prestu pussibule per evità cumplicazioni.
Outlook
Assicuratevi di esse scrutinati per e infezioni in a vostra prima visita prenatale o subitu quandu sperimentate sintomi. A rilevazione precoce è u diagnosticu vi aiuterà à trattà l'infezzione rapidamente è aiutanu à riduce u risicu di complicazioni durante a vostra gravidanza.
Alcune infezioni sò asintomatiche. Puderete ancu parlà cù u vostru duttore per esse scrutiniatu per infezioni ancu sè ùn avete micca sintomi.
Assicuratevi chì u duttore chì vi trattassi per l'infezzione sà chì site incinta. L'antibiotici usati per trattà BV è UTI sò generalmente sicuri per a maiò parte di e donne incinte. Tuttavia, vulete parlà di qualsiasi trattamenti per l'infezzione cù u vostru duttore. Hè impurtante di capisce i risichi implicati da piglià antibiotici è l'effetti secundarii chì pudete sperimentà mentre site incinta. Inoltre, dite sempre à u vostru duttore nantu à qualsiasi allergie chì avete.