Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 13 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Gestione agronomica dell’oidio: come prevenire l’insorgere del fungo
Video: Gestione agronomica dell’oidio: come prevenire l’insorgere del fungo

Cuntenutu

A prevenzione di l'ossuru, cunnisciutu scientificamente cum'èEnterobius vermicularis, deve esse fattu micca solu da a famiglia, ma ancu da a persona infettata ellu stessu, postu chì ci pò esse una reinfezzione, è a trasmissione di stu parassita hè assai faciule.

Dunque, hè impurtante avè alcune abitudini cum'è:

  • Ùn scuzzulate u lettu di a persona infettata in a mattina, ma rotulu è lavatu in acqua bullente ogni ghjornu. U vermu hà una abitudine nutturna, vale à dì, a femina di u vermu pone l'ova in a zona anale di notte, è u fattu chì u zitellu pruriti, per esempiu, pò fà sparghje l'ova nantu à u lettu.
  • Tagliate e unghie è evitate di mordeli, perchè impedisce u trasportu di l'ove nantu à e unghie è manghjatu;
  • Aspirendu a casa, perchè impedisce chì l'ovi sianu spargugliati;
  • Cunsuma solu acqua filtrata o in buttiglia, evitendu di cunsumà acqua chì apparentemente ùn hè micca adatta per u cunsumu;
  • Lavate bè l'alimentu prima di preparallu. I cibi chì si manghjanu cù a cunchiglia devenu immergassi in una suppera cù 1 litru d'acqua è 1 cucchiaia di cloru per almenu 20 minuti.
  • Lavate bè e mani nanzu è dopu andà à u bagnu, è ancu prima di preparà l'alimentu.

Oltre à queste misure preventive, hè impurtante di fà u trattamentu cumu indicatu da u duttore. Inoltre, hè cunsigliatu di fà una doccia in a mattina, per eliminà l'ova è applicà u prufume in a regione perianale prima di dorme. Sapete i rimedii per l'ossuru.


Durante a gravidanza, hè impurtante chì a donna adopri misure preventive, postu chì ùn hè micca cunsigliatu di aduprà alcunu medicamentu per eliminà u vermu. In quessi casi, i rimedii naturali sò raccomandati, cum'è u tè di semi di zucca, per esempiu, ma chì devenu esse cunsumatu per raccomandazione di l'ostetricu.

Cumu hè fattu u diagnosticu

U diagnosticu di sta malattia hè fattu cù u metudu Graham, cunnisciutu ancu cum'è metudu di a cinta adesiva, chì cunsiste à mette a cinta in una provetta cù a parte adesiva fora è dopu à sustene a cinta parechje volte. Di a regione perianale.

Dopu, a cinta deve esse posta nantu à una diapositiva di vetru per esse analizzata sottu u microscopiu. E strutture in forma di D chì currispondenu à l'ova di u parasite ponu esse viste à u microscopiu.

Di solitu, questu test hè dumandatu quandu si suspetta un'infezione da vermi, vale à dì quandu si osserva chì u zitellu gratta assai a zona anale è hà prurito, per esempiu. Vede chì sò i sintomi di oxyurus.


Benchì questu test sia u più cumunemente effettuatu, ùn hè micca cunsideratu u più adattu, perchè quandu i campioni sò raccolti cù nastro adesivo è poi messi nantu à a diapositiva, l'ova pò rovinà è limità a prestazione di altri prucessi di laburatoriu. Dunque, in certi casi a raccolta pò esse fatta aduprendu un tampone chì hè poi passatu ligeramente nantu à a diapositiva è dopu vistu à u microscopiu.

Sovieticu

Rianimazione da bocca à bocca

Rianimazione da bocca à bocca

A re pirazione da bocca à bocca hè fatta per furni ce l'o igenu quandu una per ona offre un arre tu cardiore piratorio, diventa inco ciente è ùn re pira. Dopu avè chjamatu...
Principali sintomi di mancanza di B12, cause è trattamentu

Principali sintomi di mancanza di B12, cause è trattamentu

A vitamina B12, cunni ciuta ancu cum'è cobalamina, hè una vitamina e enziale per a inte i di DNA, RNA è mielina, è ancu per a furmazione di globuli ro i. Que ta vitamina hè...